رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه بهمن ۱۵ ۱۳۹۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ

هدیه کریسمس مدعیان محبت به مسلمانان!!

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، در کنار راهبری و مدیریت پروژه "اسلام هراسی" که با به کارگیری تروریست‌های اجاره‌ای در منطقه غرب آسیا و کشورهای اسلامی صورت می گیرد، در ایام کریسمس امسال، دنیا شاهد یکی از شدیدترین اهانت‌ها به دین مبین اسلام و معتقدات مسلمانان بود.

روند شکل‌گیری این توهین ها در چهار پرده و در پایان نیز نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی -که نشان از درایت و هوشمندی معظم‌له و معرفی چهره رحمانی و حقیقی اسلام ناب محمدی(ص) به جهانیان بود-، مورد بررسی و مداقه قرار می گیرد.

پرده اول

در 25 دسامبر- که به اعتقاد گروهی از پیروان مسیحیت، روز تولد عیسی مسیح(ع) است- فردی به داخل مسجدی در "اسکیلستونا" در شرق استکهلم، بمب بنزینی پرتاب کرد که طی آن 5 نفر مجروح شدند.

چند روز بعد نیز حمله مشابهی به مسجدی در شهر "اسلو" جنوب سوئد روی داد. در این حمله که ساعت 3صبح انجام شد کسی آسیب ندید.

در سومین حمله در طول یک هفته، صبح اولین روز سال جدید میلادی، مسجد دیگری در شهر"آپسالا"ی سوئد هدف حمله کوکتل ‌مولوتوف قرار گرفت و شعارهای نژادپرستانه و رکیکی بر دیوارهای آن نوشته شد.

طبق بیانیه پلیس سوئد، این جنایت به عنوان تلاش برای آتش سوزی، خرابکاری و تحریک به نفرت طبقه‌بندی و مجله ضد نژادپرستی "اکسپو"ی سوئد نیز در گزارشی نوشت، که طی سال گذشته دست کم 10 حمله به مساجد سوئدی گزارش شده است.

پرده دوم

در روزهایی که به مناسبت کریسمس، مسیحیان در کشورهای اسلامی همچون ایران جشن گرفته و همزیستی مسالمت آمیزی در کنار مسلمانان دارند،‌ در کشور مسیحی استرالیا، روزنامه «ویکند» کارتونی منتشر کرد که در آن به پیامبر مهربانی حضرت محمد(ص)، و مسلمانان جهان توهین شد.


پرده سوم

ژانویه 2015 آغاز شده و انتظار عمومی بر این است که در ایام کریسمس-که به اعتقاد گروه دیگری از مسیحیان، تولد حضرت مسیح(ع)در دهه اول ژانویه قرار دارد-، اندکی از محبت و "دیگرپذیری" ادعایی از مدعیان دروغین واژه‌های زیبا، دیده شود.

اما بر عکس انتظارات، نشریه "شارلی ابدو" با انتشار کاریکاتوری در صفحه اول خود از پیامبر اعظم(ص) ، "اسلام ستیزی" را از مهد مدعیان دروغین حقوق بشر یعنی فرانسه کلید می‌زند.

این اقدام بی شرمانه با واکنش مسلمانان جهان مواجه شده و خواسته عمومی، عذرخواهی دولت فرانسه به عنوان پشتیبان این نشریه است؛ اما در کمال تعجب چند روز بعد جسارت دیگری توسط این مجله، این بار در سطحی گسترده تر و به 6 زبان- نسخه کاغذی این شماره به زبان‌های فرانسوی، ‌ایتالیایی و ترکی و نسخه‌های عربی،‌ انگلیسی و اسپانیایی آن در اینترنت توزیع شد-و در تیراژ پنج میلیون نسخه‌ای، انتشار می یابد.

 

پرده چهارم

گویا، سال نوی میلادی، برای اهانت به مقدسات مسلمانان طوفانی آغاز شده است. در روزهای پایانی ژانویه، "فیلیپ دوینتر" یکی از رهبران راست افراطی در بلژیک – که به نژادپرستی و مخالفت با اسلام شناخته می‌شود - با در دست گرفتن قرآن کریم در پارلمان این کشور، به نقطه اشتراک بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان، توهین کرد.

پرده پنجم

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تحلیل هوشمندانه دور جدید "اسلام هراسی" و" اسلام‌ستیزی" و اهانت به مقدسات مسلمان در غرب، به جوانان اروپا و آمریکای شمالی نامه سرگشاده‌ای نوشتند.

معظم له طرف خطاب خود را جوانان قرار دادند؛‌ چرا که آینده ملت و سرزمینشان به دست آنها است و دنبال حقیقت جویی هستند و چون دولت ها آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت، جدا کرده‌اند، دولت های غربی، طرف خطاب نبودند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، از جوانان خواستند، انگیزه سیاه‌نمائی‌های گسترده درباره اسلام را مورد پرسش و کاوش قرار دهند و تحقیق کنند که چرا غرب از شکل‌گیری افکار عمومی در رابطه با اسلام جلوگیری می‌کند؟

امام خامنه ای(مد ظله العالی)، با اشاره به اینکه بزرگترین تمدن علمی و فرهنگی جهان و برترین دانشمندان و متفکران، در مکتب اسلام پرورش و تربیت یافته اند، از جوانان خواستند، از طریق منابع اصیل و دست اول، -به صورت مستقیم و بدون واسطه و نه از طریق رسانه های غربی- در مورد اسلام تحقیق کنند.

گفتنی است این نامه که نقطه عطفی در شناخت هر چه بیشتر غیر مسلمانان در بند غرب، ارزیابی می شود، با استقبال پرشور مردم اروپا و آمریکای شمالی واقع شده؛ به طوری که تاکنون ده‌ها میلیون نفر آن را خوانده اند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی