رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه شهریور ۲۶ ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸ ب.ظ

هشدار انصاریان به نفوذ وهابیت در کشور

نفوذ وهابیت در کشور جدی است و برخی از مردم و مسئولان ما غافلند. شیعه غیرتمند و متعصب هیچ زمانی گرایش به هیچ فرقه‌ای نداشته است. تقویت مبانی دینی و اعتقادی اقشار مختلف و ارائه مباحث ناب شیعی به زبان روز از جمله ضرورت‎های امروز ایران اسلامی است

به گزارش «رهپویان هدایت» رئیس مرکز دارالعرفان شیعی در جمع زائران علی بن موسی الرضا(ع) در حرم مطهر این امام همام(ع)، با اشاره به مشکلاتی که بر اثر بی دینی دامن گیر کشورهای بسیاری شده است اظهار داشت: علم هرگز نمی تواند جای دین را بگیرد و علوم مادی به تنهایی نمی توانند عهده دار برپایی خیمه زندگی انسان باشند. امروز با وجود گسترش علم، شاهد جنگ، خونریزی، کشتار و بی رحمی در جهان هستیم.

وهابیت در جامعه در حال نفوذ است و با پول های بادآورده عربستان سعودی بهترین زمین ها و ساختمان ها را مالک می شوند و در صدد تغییر نظام جمعیتی کشور و افزایش تعداد هم مذهبان خود هستند. عدم مراقبت باعث نفوذ و تسلط وهابیت بر جامعه ما خواهد شد.

آمار امروز برخی از روستاها و شهرها که زمینه چنین تغییری را داشته اند در مقایسه با قبل این مطلب را صراحتا هشدار می‎دهد که وهابیت خطری جدی برای کشور و جوانان و جامعه ما است.
- نمونه های بسیاری از این موضوع در طول تاریخ داریم همانند "تسلط صهیونیست های اروپایی از طریق همین روش در فلسطین" که با خرید زمین های مرغوب با چند برابر قیمت، بخش وسیعی از این سرزمین را مالک شده اند.

نفوذ فرهنگی وهابیت از طریق عوامل دست نشانده داخل کشور و فرستادن مبلغان بسیاری به جنوب تا شمال ایران، مطلبی محسوس است که برخی گوش و چشم خود را بر آن بسته اند و یا در خواب غفلتند.

شیعه غیرتمند و متعصب واقعی که عقاید او ریشه در قرآن و علوم آل الله دارد در هیچ زمانی گرایش به هیچ فرقه ای نداشته است. مطلب بسیار قابل توجه این که بخشی از نفوذ وهابیت ارتباط به موضوع فرهنگی نداشته و در نقاطی از کشور با حربه مادی و تطمیع قشر ضعیف، کار تبلیغی و ترویجی انجام می دهد که برای رفع این معضل تدبیر جدی مسئولان کشور را می طلبد.

منبع: نسیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی