رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

سایت تبشیری محبت نیوز اولین گزارش انتخابات ریاست جمهوری ایران را از خبرگزاری رویترز انگلستان ترجمه کرد و با هماهنگی کامل با رویترز انتخابات ایران را در هاله ای از  ابهام فرو برد.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت»، پایگاه خبری محبت نیوز وابسته به اردوگاه و جریان صهیونیزم مسیحی اولین گزارش خبری انتخاباتی بعد از ثبت نام کاندیداها را به طور کامل از سایت خبرگزاری رویترز ترجمه کرده و ضمن آن وضعیت کنونی ایران را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری را بحرانی توصیف کرد.

این سایت که به تبلیغ مسیحیت در بین فارسی زبان ها می پردازد، انتخابات پیش رو را اولین انتخابات ریاست جمهوری پس از خیزش میلیون ها معترض "جنبش سبز" در اعتراض به شکست میرحسین موسوی و مهدی کروبی نامید و در لابلای سطرهای ترجمه شده به طرفداری از هاشمی رفسنجانی پرداخت.

محبت نیوز به نقل از محمد حسین ضیا سردبیر سایت کروبی در ایالات متحده نوشت: «هاشمی می داند که هم رای اصلاح طلبان و هم رای برخی از اصولگرایان را خواهد داشت و رفسنجانی از آن مردان سیاسی نیست که قدرت را کنار بگذارد.»

سایت وابسته به اردوگاه صلیبی در جهت گیری معنادار مشکلات اقتصادی ایران را پررنگ تر از مشکلات سیاسی عنوان کرد و ضمن اشاره به نارضایتی های گسترده اقتصادی مردم، راه حل برون رفت از این مشکلات اقتصادی را به نتیجه انتخابات و پیروزی شخص نزدیک به غربی ها پیوند داد.

این سایت در هماهنگی کامل با رویترز از زاویه دیگری نیز به انتخابات ایران پرداخت و با تلقین عدم شرکت در انتخابات و بی ثمر بودن نتیجه آراء نوشت: «مجید که در یک شرکت انتشاراتی کار می کند می گوید: "من فقط می خواهم برای خانواده ام غذا دست و پا کنم. هر کس که بتواند نرخ تورم را پایین بیاورد، اشتغال زایی کند و اجاره ها را کمتر کند رای مرا خواهد داشت." ستوده ، طراح لباس ۳۲ ساله می گوید: "من اصلن رای نخواهم داد. اهمیتی ندارد چه کسی می آید. آن ها چهار سال پیش رای ما را دزدیدند، حالا هیچ سودی در رای دادن نمی بینم.»


نظرات (۱)

چه صحنه جالبی بود...
وقتی حرف از صداقت شد ... صدا قطع شد................................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی