رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
خانم "سلیفا لورمان" وزیر آموزش و پرورش این ایالت پس از گذشت یک دوره یک ساله از این طرح می گوید: علی رغم تمام سختی هایی که با آن روبرو بوده ایم اما از انجام بسیار خرسندم و می افزاید: من از خوشحالی دانش آموزان بسیار شگفت زده ام افتخار آنها به فراگیری اسلام با زبان آلمانی به آنها قدرت می بخشد.

به گزارش موسسه رهپویان هدایت به نقل از «شیعه نیوز»، از حدود یک سال پیش تدریس دین اسلام در 44 مدرسه ابتدائی در ایالت راین وستفالن آلمان به صورت آزمایشی آغاز شد.
خانم "سلیفا لورمان" وزیر آموزش و پرورش این ایالت پس از گذشت یک دوره یک ساله از این طرح می گوید: علی رغم تمام سختی هایی که با آن روبرو بوده ایم اما از انجام آن بسیار خرسندم.

وی در اظهاراتی می گوید: این طرح در راستای تصمیمات دولت در احترام به حقوق شهروندان مهاجر مقیم آلمان و فراهم آوردن فرصتی برای دانش آموزان مسلمان جهت فراگیری دین خود اجرا می شود همانگونه که دانش آموزان ادیان دیگر نیز از آن برخوردارند.

وی افزود در حال حاضر شورای هماهنگی مسلمانان آلمان در این آموزش با ما همکاری می کند و به سوال های دینی مطرح شده پاسخ می دهد، و مشکلی که سالها با آن روبرو بوده ایم به این وسیله حل شده است. علی رغم اینکه مجموعه ما هنوز آنچنان بزرگ نیست اما من از خوشحالی دانش آموزان بسیار شگفت زده ام افتخار آنها به فراگیری اسلام با زبان آلمانی به آنها قدرت می بخشد؛ همانگونه که این دانش اموزان می توانند آموخته های خود را به والدین و همسایگان آلمانی خود انتقال دهند و این یعنی اینکه مسمانان در این ایالت مورد قبول واقع و در جامعه ادغام شده اند.

وی در خصوص مذاهب مختلف اسلام و چگونگی تدریس آن در مدارس گفت: مفاد آموزش های اسلامی در این مدرسه را من تعیین نمی کنم بلکه شورای هماهنگی مسلمانان آلمان مسئول این امر است و این شورا پس از مشورت و بررسی، نمونه ای ارائه می دهد.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی