رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
حجت الاسلام حیدر مصلحی درنشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تأکید کرد، صهیونیست و استکبار و تشیعی که از لندن صادر می‌شود، هر دو عامل شیطان و غربند و باید برای آنها برنامه داشت.

 به گزارش انجمن رهپویان هدایت، وزیر اطلاعات دولت دهم با حضور در نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در سالگرد امام راحل درباره گفتمان انقلاب اسلامی و خطر تحریف گفتمام امام خمینی (ره)، اظهار داشت: رهبری در مقوله تحریفی که دشمن برای گفتمان انقلاب اسلامی دنبال می‌کند، هفت محور را مطرح کردند و در سخنان پس از سالگرد نیز به نوعی به تبیین سخنان خود پرداختند اما فرمایشات رهبری در مراسم سالگرد امام راحل نقطه عطفی در این خصوص محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اصول و محور گفتمان حضرت امام(ره)، گفت: اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی، اتکا به کمک الهی و صدق وعده الهی و همچنین بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبر و زورگو، اعتماد به اراده مردم و نیروهای مردمی، حمایت از مستضعفان و مخالفت با اشرافی‌گری، مخالفت صریح با قلدران و زورگوی بین‌المللی و حمایت صریح از مظلومان، استقلال کشور  و رد سلطه پذیری و مخالفت با سلطه بیگانگان و وحدت ملی و توجه به توطئه‌های تفرقه‌افکنانه از جمله مهمترین اصول و محور گفتمان امام و حضرت امام (ره) است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به تعابیر امام راحل درباره اسلام ناب محمدی(ص)، ادامه داد: ایشان اسلام ناب محمدی(ص) را با عبارت‌هایی چون اسلام پابرهنگان و مظلومان در مقابل اسلام آمریکایی مطرح می‌کنند.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به ضرورت آشنایی با تکنیک‌های جنگ نرم و ویژگی‌های اسلام ناب محمدی(ص) و آمریکایی از سوی جوانان و افسران جنگ نرم، یادآور شد: در طول تاریخ اسلام، معاویه به عنوان کسی است که در جنگ نرم بسیار کارکشته است و تاریخ، شخصیتی به پیچیدگی شخصیت او نمی‌شناسد. شما جوانان و افسران جنگ نرم برای مسلط شدن بر جنگ نرم، لازم است به شخصیت شناسی و بر عملکرد او به خوبی توجه کنید.

وی با اشاره به اینکه یهودی‌های صهیونیست در صدر اسلام نتوانستند در صفوف اسلام رخنه‌ای ایجاد کنند، گفت: همین یهودیت بعد از رحلت پیاکبراکرم(ره)، قومی به نام قوم بنی‌امیه را بنی امیه را ایجاد کرد و با جنگ نرم بر اسلام سوار کرد. حال باید پرسید استکبار و صهیونیست امروز چه بنی‌امیه‌هایی را شناسایی و به جان انقلاب اسلامی خواهند انداخت.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه در اسلام همه مقوله‌ها، سلبی و ایجابی تفسیر شده‌اند، ادامه داد: از جمله در امر ولایت‌مداری، بحث اسلام سلبی و ایجابی است و همانگونه که آمده است، نباید ولایت‌مدار یهود و نصاری باشیم. ویژگی‌های ولایت‌مداری را تشریح می‌کند و امروز یهود و نصاری غیر از آمریکا و اروپا نیست.

مصلحی با اشاره به اعتماد امام به اراده مردم و نیروهای مردمی، ادامه داد: در جنگ با وجود ارتش و سپاه، نیروهای مردمی و بسیجی به میدان آمدند و همین عوامل به پیروزی‌های جنگ کمک کردند. در عراق هم همین مسئله وجود دارد و با حضور نیروهای مردمی شاهد پیروزی دولت عراق در مقابل داعش هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بحث وحدت ملی و توجه به توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان، تأکید کرد: صهیونیست و استکبار و تشیعی که از لندن صادر می‌شود، هر دو عامل شیطان و غربند و باید برای آنها برنامه داشت.

وزیر سابق اطلاعات در بخش دیگر سخنان خود به اهداف کلان تحریف اسلام ناب و گفتمان امام (ره) از سوی دشمنان اشاره کرد و افزود: هدف اول از این مسئله، حساسیت‌سنجی خواص و مردم نسبت به اصول اسلامی است.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دو روز گذشته مبنی بر اینکه انگلستان در ایجاد تشتت بین اقوام بسیار کارکشته‌اند و آمریکایی‌ها این را از آنها یاد می‌گیرند، تصریح کرد: سرویس اطلاعاتی انگلستان دو استراتژی مهم برای اقدامات خود دارد که یکی رفتن به سراغ خواص است، مسئله‌ای که در فتنه 88 به خوبی مشاهده شد و دیدیم سفارت انگلستان به 200 فرد مأموریت داده بود که فقط سراغ خواص بروند و راه‌های نفوذ بر آنها را شناسایی کنند. اینکه دیدیم ناگهان برخی خواص ساکت شدند و وقتی ما به آنها سند ارائه می‌دادیم، می‌گفتند ما متوجه نمی‌شویم، به همین دلیل بود.

وی، دومین استراتژی سرویس اطلاعاتی انگلستان را استفاده از اراذل و اوباش دانست و گفت: این مسئله نیز در فتنه 88  و در کودتای 28 مرداد با استفاده از شعبان بی‌مخ‌ها تجربه شد. البته مردم ایران در مقاطع مختلف نقش خود را به خوبی نشان دادند که حضور در تشییع 280 شهید غواص یکی از آنها بود که دشمن بر روی آن حساب ویژه باز کرد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به دیگر اهداف دشمن در ایجاد تحریف در گفتمان امام و اسلام ناب محمدی، گفت: ریل‌گذاری سیاسی جدید از سوی برخی افراد و جریانات با هدف عدول از ارزش‌های امام و انقلاب، تحریف آرمان‌ها و سناریوی تغییر نظام ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی و تحریف برای استحاله نظام از دیگر اهداف دشمنان در این مقوله است، البته دشمن هر کدام از این محورها را برای جای خاصی در نظر می‌گیرد و در برخی موارد مسئولان و یا دانشگاه مورد نظر هستند لذا فضاهای گوناگونی را برای خود تعریف می‌کند.

حجت‌الاسلام مصلحی ایجاد تردید در گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) برای نسل جوانان را از دیگر اهداف دشمنان در تحریف اسلام ناب محمدی و گفتمان امام برشمرد و یادآور شد: در این زمینه حتی تلاش می‌کنند در اصطلاحات انقلاب نیز تغییر ایجاد کنند تا جوانان را دچار سردرگمی کنندالبته باید گفت جهت‌گیری‌های نظام با درایت رهبری تاکنون تغییری نکرده اما دشمن در حال بهره برداری از این منظر است.

وی با اشاره به پروژه تحریف بعد از رحلت امام، یادآور شد: دشمن در مراحل مختلف زحماتی را برای کشور ایجاد کرده و شاید موفقیت‌هایی داشته اما جهت گیری را عوض نکرده است و نتوانسته به همه اهداف خود دست یابد.

وزیر سابق اطلاعات اولین مرحله پروژه تحریف بعد از رحلت حضرت امام را تفکرات سازندگی و نقطه مقابل اندیشه‌ای که امام شعار آن را سرداده بود، دانست و گفت: بحث سازندگی چیز بدی نبود اما آن نقطه مقابلی که در مقابل اندیشه امام راحل که همان حمایت از محرومان بود، بخش نادرستی بود و در مقابل اندیشه امام بود. در آن دوران فقط جیب‌های یک جمعیتی پر شد و این جمعیت امروز بدون تعارف، خطر انقلاب است. کافی است تنها به معوقات بانکی توجه کنیم و ببیند رقم آن چیست و چه کسانی این معوقات را دارند. این مسئله و افراد را به راحتی شناخت. اینکه مجموعه سرمایه‌داری شکل بگیرد و کیان اقتصادی کشور را تحت تأثیر قراردهد، مسئله قابل توجهی است.

حجت‌الاسلام مصلحی، مرحله دوم را دوران اصلاحات دانست و گفت: بدون تعارف در این دوران عد‌ه‌ای به دنبال اصلاحات آمریکایی بودند و نفی اندیشه‌های حضرت امام و انقلاب اسلامی در این زمینه دنبال می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: نفی کارآمدی جمهوری اسلامی از دیگر مسائلی بود که در این دوران دنبال می‌شد تا ایران اسلامی به عنوان الگویی برای سایر کشورهای اسلامی مطرح نشود البته تلاش‌های دیگری برای تحریف در دین و به خصوص ولایت فقیه در این دوره صورت گرفت.

وزیر سابق اطلاعات در ادامه، دوران فتنه را مرحله سوم این اقدام دانست و گفت: در دوران فتنه که کینه‌ورزی‌ها و انتقام جویی‌هایی را از شخصیت امام دیدیم و همه شما دیدید که چگونه عکس امام در آن به آتش کشیده شد و مبارزه با اصول امام از جمله ولایت فقیه و فلسطین در دستور کار قرار گرفت. لذا شما به عنوان جوانان جنگ نرم باید به خوبی از این مسائل آگاه شوید زیرا امروز و در صحنه‌های جدیدی که طراحی می‌شود، دیگر عکس امام پاره نخواهد شد و به ولایت فقیه اهانت نخواهند کرد زیرا همانطور که ما به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود هستیم آنها نیز به دنبال از بین بردن نقاط ضعف خود هستند و از شیوه‌های دیگری وارد خواهند شد.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه در دولت دهم حلقه انحرافی شکل گرفت، گفتبنده با عنوان جریان انحرافی مخالفم، زیرا جریان عقبه‌ای را در جامعه دارد اما این حلقه عقبه‌ای نداشت و چند نفر بودند که التقاطی را ایجاد کردند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به چارچوب‌های فعلی دشمن برای مقابله با نظام و تحریف گفتمان امام و انقلاب اسلامی، القای ضرورت کنار آمدن با سیاست استکبار در فضای بین‌المللی که یک عده در حال ترویج آن در جامعه هستند را از آن جمله برشمرد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به فضاسازی رسانه‌های استکبار در زمینه مذاکرات و توافق، یادآور شد: وقتی به این فضاسازی‌های رسانه‌ای نگاه می‌کنیم می‌بینیم رسانه‌های استکباری در این شرایط به دنبال این هستند که از مسئله توافق در جهت نفوذ در جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

حجت‌الاسلام مصلحی، ایجاد اشتباهات محاسباتی برای مسئولین و خواص را از دیگر چارچوب‌های دشمن برای مقابله با نظام و تحریف گفتمان امام و انقلاب دانست و تأکید کرد: دشمن برای مواجهه با مسئولان و افراد مختلف به دنبال محاسبه و شناخت کامل حرکت می‌کند و در این مسیر به دنبال ایجاد فرسایش در ظرفیت‌های نظام در داخل و خارج است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته همه احساس می‌کردیم مذاکرات تمام شده است، اما ناگهان فرانسه مذاکرات را به هم زد، گفت: این رفتار کشورهای غربی در راستای ایجاد فرسایش در نظام اسلامی بود تا مردم را خسته کنند، نشست و برخاست وزیر ایران و وزیر آمریکا را می خواهند برای ما عادی سازی کنند لذا فرسایش ظرفیت‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه پیوند زدن مشکلات معیشتی به جهت‌گیری‌های سیاست خارجی نظام از دیگر اقدامات دشمن برای مقابله با نظام و تحریم خط امام و انقلاب اسلامی است، ادامه داد: پیوند زدن مشکلات معیشتی به جهت‌گیری‌های سیاست خارجی نظام به خوبی دیده شد، در حالی که طبق اطلاعات موجودتنها 15 تا 20 درصد مشکلات اقتصادی ما به تحریم مربوط است و تحریم امروز ما با دفاع مقدس قابل مقایسه نیست چنانچه در دوران دفاع مقدس حتی کشتی‌های آذوقه ایران را نیز می‌دزدیدند اما در دوران تحریم این‌گونه نشد.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به مطلبی که از سوی یکی از اندیشکده‌های آمریکایی منتشر شده است، گفت: از نظر این اندیشکده، باید با سرمایه‌گذاری روی توافق هسته‌ای به دنبال ایجاد اصلاحات سیاسی و حمایت آمریکا از فعالان ایجاد اصلاحات در ایران بود. یعنی اینکه آمریکا باید استراتژی خود را در این حوزه در زمینه توافق اعلام کند اما همانطور که رهبری دو روز گذشته اعلام کردند ما راه نفوذ آمریکا بر ایران را قاطعانه بسته‌ایم و با توان بالای خود اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به آمریکا را نمی‌دهیم، پاسخی برهمین ادعاست.

وی اضافه کرد: وظیفه افسران جنگ نرم امروز این است که راه‌های نفوذ دشمن در کشور را شناسایی و در کنار آن راه های مقابله با نفوذ استکبار را نیز بشناسند./خبرگزاری تسنیم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی