رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

جمعیت رهپویان هدایت: نغمه شریعت پناهی (همسر سعید عابدینی) علاوه بر اینکه تا به حال چند بار با کاخ سفید و وزارت امور خارجه آمریکا نامه نگاری هایی داشته، حضور روحانی در نیویورک را نیز غنمیت شمرده و خودش را به نیویورک رسانده بود تا خواسته تبشیری ها که لغو محکومیت سعید عابدینی است محقق سازد.

سعید عابدینی که در محاکم قضایی از او به عنوان شبان کلیساهای خانگی نام برده می شود قرار بوده در مراجعه اخیر خود به ایران یک پرورشگاه زیر نظر غیرمستقیم تبشیری های وابسته به جریان صهیونیست مسیحی احداث کند.

وی که سال ها در آمریکا اقامت داشته و خودش را به عنوان یک نوکیش مسیحی و مرتد معرفی می کند، بعد از چند سال خودش خدمتی به تبشیری ها عنوان کشیشی نیز از آنها دریافت کرده است.

همه خانواده وی نیز با شیوه های تبلیغی خاص سعید عابدینی آئین خودشان را خارج از مسلمانی دانسته و خودشان را یک غیرمسلمان و نوکیش مسیحی می نامند و مدتی نیز ساکن آمریکا شده اند. خانواده سعید عابدینی علاوه در فضای مجازی در فضاهای عمومی نیز از هیچ اقدامی برای تبلیغ مسیحیت بین مسیحیان ایران دریغ نمی کنند.

نغمه شریعت پناهی که از فرصت به دست آمده در زمان اقامت دکتر حسن روحانی در نیویورک به وسیله کریستین امانپور، خبرنگار معروف «سی ان ان» سوال خودش را از رئیس جمهور کشورمان پرسید اما پاسخ دکتر روحانی صریحا بیانگر استقلال قضایی در ایران و عدم دخالت دولت در تصمیمات این قوه داشت.

از سوی دیگر در صورت ادامه مذاکره بین ایران و آمریکا قطعا پرونده هایی مانند پرونده سعید عابدینی در جریان مذاکرات از اهمیت آنچنانی برخوردار نخواهد بود. اگر چه سعید عابدینی خوش خدمتی های زیادی برای اردوگاه تبشیری ها و جریان صهیونیست مسیحی آمریکا و اسرائیل انجام داده اما بحث های مهم تری بین دو کشور برای مذاکره مطرح است.

طبق آخرین اطلاعات از پرونده سعید عابدینی، وکیل عابدینی یکشنبه 8 بهمن 1391 (27 ژانویه 2013) به شعبه 26 دادگاه انقلاب احضار شدو حکم هشت سال زندان موکلش به او ابلاغ گردید. او درخواست تجدید نظر داد و عاقبت  وکیل مدافع سعید عابدینی روز دوشنبه 4 شهریور(26 اوت 2013)  اعلام کرد که دادگاه تجدید نظر حکم بدوی هشت سال حبس تعزیری برای موکلش را مورد تائید قرار داده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی