رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه آبان ۲۱ ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲ ب.ظ

چرا سعید عابدینی برای فاکس نیوز مهم است؟

سعید عابدینی که چندی پیش بعد از چند سال اقامت در آمریکا مجددا به ایران بازمی گردد و در داخل کشور به علت جرائم مرتبط با امور امنیتی و راه اندازی کلیساهای خانگی دستگیر می شود.  

فاکس نیوز از زمان دستگیری و بازداشت سعید عابدینی از وی به عنوان کشیش ایرانی آمریکایی یاد کرده و مرتب به بهانه های گوناگون برای حمایت از وی گزارشاتی را درج می کند ولی در خصوص نحوه کشیش شدن وی در داخل ایران ابهامات فراوانی وجود دارد.

در تمام این گزارشات فاکس نیوز خواستار بیرون آمدن سعید عابدینی از داخل زندان شده و جرم او را تنها تاسیس پرورشگاه کودکان بی سرپرست در داخل ایران عنوان می کند این در حالی است که سعید عابدینی تنها تبلیغ مسیحیت در ایران را پیگیر بوده است.

عکس هایی که فاکس نیوز در لابلای گزارشات خود از سعید عابدینی منتشر می کند حکایت از مظلومیت روحانی این کشیش خودخوانده است اما در داخل ایران در بین نوکیشان مسیحی از سعید عابدینی به عنوان فردی با انحرافات اخلاقی عدیده یاد می شود.

فاکس نیوز در گزارش اخیر خود در خصوص سعید عابدینی ادعا کرده که اوباما در مکالمه تلفنی خود با پرزیدنت حسن روحانی خواستار آزادی او شده است و در کنگره و سنا نیز هر دو جناح از آزادی فوری او حمایت کردهاند. هچنین جان کری وزیرخارجه آمریکا نیز اوایل امسال از رژیم ایران خواست تا این کشیش را آزاد کنند. حال این سوال مطرح می شود که چرا سعید عابدینی اینقدر برای آمریکا مهم است و آیا این نمی تواند نشانه مأموریت های سری سعید عابدینی برای سازمان جاسوسی سیا باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی