رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
مصادیق بسیار زیادی از کاربرد موسیقی‌های رپ و زیرزمینی در کلیساها و شبکه‌های وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی به چشم می‌خورد که تنها توجیه آن، "جذب مخاطب با استفاده از شیوه‌های هیجانی" بوده و می‌توان چنین نتیجه‌گیری کرد که کلیساهای وابسته به این فرقه، به "کاباره" و "محل تجمع افراد لاقید" تبدیل شده‌اند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تاریخ یازدهم آذرماه1383 و همچنین در دیدار با جمعی از دانشجویان در تاریخ بیستم تیرماه 1394 ، خاطره جالب و در عین حال تکان‌دهنده‌ای از ترجمه کتاب "سید قطب" بیان نمودند که مصادیق آن در مسیحیت امروزی بسیار مشاهده می‌شود.

ماجرا از این قرار بوده که مرحوم "سیدقطب" در یکی از شهرهای آمریکا به اطلاعیه‌ای بر روی در یک کلیسا برخورد می‌کند و از روی حس کنجکاوی به کلیسا رفته و با صحنه‌های شگفت‌انگیزی از جمله: وجود "سالن رقص در کنار سالن کلیسا "پخش موسیقی‌های محرک و شهوانی" و ... مواجه می‌شود.

"سیدقطب" با تعجب از این ماجرا که در شب اتفاق افتاده،‌ آن کلیسا را ترک کرده و سپس فردای آن شب به سراغ کشیش رفته و از او درباره کلیسا و آنچه در شب رخ داده بود، سوالاتی می‌پرسد که او جواب می‌دهد:"ما بدین‌وسیله می‌خواهیم جوان‌ها را به کلیسا جذب کنیم"!

این داستان به‌خوبی اثبات می‌کند، بسیاری از افرادی که به‌ظاهر در جرگه مسیحیت در می‌آیند نه به این دلیل است که آن را کامل یافته‌اند؛ بلکه به‌خاطر وجود"اختلاط‌های خارج از ضابطه‌های دینی"، "موسیقی‌های غیرمسیحی"، "سالن‌های رقص"، "آزادی‌های بیش از اندازه ارتباط بین جنس‌های مخالف" و مواردی از این قبیل، در کلیساها و تجمات مسیحی است.

بسیار روشن است که وقتی این‌چنین بازار مکاره‌ای برپا شد، وقت ماهیگیری فرقه‌های صیادی است که منتظر گل‌آلود شدن آب هستند و اگر این آب، به ظاهر زیبای دین نیز آراسته شده باشد که حتما مسیر فعالیت آنها را راحت‌تر می‌کند.

یکی از فرقه‌های برخاسته از جمع مسیحیان افراطی، فرقه مسیحیت صهیونیستی است که با وجود آنکه تنها چندسالی است وارد قرن دوم عمر خود شده، اما توانسته بخش اعظمی از بودجه تبلیغاتی غرب برای تبلیغ مسیحیت را از آن خود کند.

با توجه به اینکه این فرقه پایگاه اعتقادی قوی ندارد، ناگزیر دست به دامان ترفندهایی برای ماندن در میدان شده که اگر با دیده انصاف به آنها نگاه شود، جز رنجش خاطر و رنج روحی برای حضرت عیسی(ع)، نصیب دیگری برای دین آسمانی مسیحیت و پامبر مرسل آن ندارد.

آیا به راستی حضرت عیسی(ع) که فرستاده خداوند برای هدایت بشر به راه مستقیم بوده، حاضر است پیروان او برای گسترده کردن دامنه تبلیغی خود، کارهای به ظاهر بشردوستانه‌ای انجام داده و در ورای آن کشورهای غربی، برای چپاول منابع اقتصادی و سرمایه‌های طبیعی کشور مقصد، پشت سر آنها حرکت کنند و یا با پوشش مسیحیت، فضایی برای ارتکاب معصیت و نافرمانی از فرامین الهی فراهم شود؟

با کمال تاسف باید گفت، مسیر حرکتی مسیحیت تبشیری با آنچه که حضرت مسیح(ع) مامور به ابلاغ آن بود، مسیری متضاد و خلاف جهت است که انتهای آن چندان مشخص و متصور نیست.

برای نمونه، یکی از روش‌های رایج و پرکاربرد فرقه مسیحیت صهیونیستی برای جذب و حفظ عضو، "استفاده از موسیقی‌های هیجانی و بی‌محتوا" است که هم‌اکنون کلیساها و شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به آن  به شدت این نوع از موسیقی را تبلیغ می کنند و به این ترتیب بیشتر به یک کاباره و باشگاه گردهمایی افراد بی‌اعتقاد تبدیل شده‌اند.

در این وجیزه، مواردی از کاربرد موسیقی‌ رپ و غیرمتناسب با جلسات پرستشی و دینی-که حتما به دور از شان و منزلت پیامبران الهی و ادیان آسمانی است-، در فرقه جماعت ربانی و شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی، آورده می‌شود.

بر این اساس، کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی، سرمایه‌گذاری قابل توجهی را بر روی بهره‌گیری از موسیقی برای جذب عضو قرار داده بود؛ تا جایی که یکی از تشکیلات زیرمجموعه آن، "کمیته موسیقی" بود که البته طبق ادغامی که بعدها انجام شد، به "کمیته سمعی-بصری" تغییر نام داد.

این کمیته، "برنامه‌ریزی و گسترش فعالیت موسیقیایی از طریق حمایت‌های فنی و مالی" و "شناسایی و سرمایه‌گذاری بر روی افرادی که دارای استعداد و انگیزه کافی در امر نوازندگی هستند" را جزء رئوس برنامه‌های خود قرار داده بود.

از جمله دیگر اهداف تشکیل کمیته موسیقی، می‌توان از"تربیت نیروهای تشکیلاتی و رهبر موسیقی برای جلسات کلیسایی" و "تهیه فیلم‌های تبشیری مسیحی" نیز نام برد.

تاسف‌بارتر آنکه فرقه جماعت ربانی برای پیشبرد اهداف خود، استفاده از موسیقی‌های رپ و به‌اصطلاح زیرزمینی را از نسل‌های کودک و نوجوان شروع کرده بود.

از این‌رو نسلی که قرار است با خلاقیت و استفاده از علوم و فنون روز، باعث ترقی و پیشرفت جامعه و کشور خود شود، با غرق شدن در موسیقی‌های بی‌ارزش، به افرادی خوش‌گذران، بی‌تفاوت نسبت به آینده و سرنوشت مملکت خود و تنبل تبدیل می‌شدند.

ویدئوی زیر که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، بخش کوتاهی از یکی از جلسات کانون شادی کلیسای غیر قانونی جماعت ربانی-کانون اداره کننده امور کودکان و نوجوانان- را نمایش می‌دهد.

 

 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 2 ثانیه 

ویدئوی مربوط به کانون شادی فرقه جماعت ربانی

 

علاوه بر این، شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی که از ترفندهای گوناگونی برای جذب مخاطب بهره می‌برند، در این راستا از موسیقی‌های تند و هیجانی و غفلت‌زا بسیار استفاده می‌کنند.

این شبکه‌ها که مدعی پخش برنامه‌های پرستش خدا هستند(!)، موسیقی‌هایی پخش می‌کنند که مناسب جلسات لهو و لعب و پارتی‌های مختلط بوده و هیچ تناسبی با آئین مسیحیت راستین ندارد.

این ویدئوی پخش شده از شبکه ماهواره‌ای محبت، نمونه خوبی برای نشان‌ دادن دور شدن فرقه‌های امروزی مسیحیت از مسیحیتی است که حضرت عیسی مسیح(ع) و پیروان اولیه این دین آسمانی خود را مقید و ملزم به آن می‌دیدند.

 


دریافت
مدت زمان: 50 ثانیه 

ویدئوی شبکه ماهواره ای مسیحی محبت

 

گفتنی است، این دو ویدئو فقط به مثابه مشتی از خروار بود و اگر فعالیت کلیساهای وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی در اقصی نقاط جهان و همچنین شبکه‌های مختلف وابسته به آن و در کل عملکرد وابستگان آنها، مورد تدقیق و تطابق با کتاب مقدس، دستورات حضرت مسیح(ع) و آئین مسیحیت اولیه قرار بگیرد، زاویه معناداری مشاهده می‌شود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی