رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آذر ۲ ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ب.ظ

گستاخی دیگری از قطب دراویش گنابادی

نورعلی تابنده قطب فعلی فرقه صوفیه گنابادیه بعد از آنکه حیات امام زمان(عج) , عصمت امامان معصوم و اصول دین را زیر سوال برد این بار در اقدامی وقیحانه به مقام حضرت زهرا (س) توهین کرد.

89-05-20-Dr-NourAli-Tabandeh-MajzobAlishah--(49)_1.

به گزارش ادیان نیوز، نور علی تابنده قطب فعلی فرقه صوفیه گنابادیه در جلسه سخنرانی خود که در  دولتسرای تهران برگزار شده بود  به مقام حضرت زهرا(س) توهین کرد.

وی در جمع مریدان خود نسبت به عملکرد مسئولین در قبال واژه شهید انتقاد کرد و گفت: متاسفانه کسانی که باید خودشان حیثیت و اهمیت مصداق واژه شهید را حفظ کنند، این کار را نمی کنند و به هر نفری که به هر نحوی کشته می شود شهید می گویند و لغت شهید را کم ارزش می کنند.
 وی در ادامه سخنان موهنش درباره ساحت حضرت زهرا(س) عنوان داشت: یکی از دوستان سابق من که مرد مسلمان و خیلی معتقدی است به من تلفن زد و از من پرسید تقویم امسال را دیدی؟ گفتم بله
گفت دیدی نوشته شهادت حضرت زهرا، خب با این حرف اجر شهید کم می شود.
نورعلی تابنده بعد از آنکه به مقام حضرت زهرا(س) توهین کرد بیان کرد: شهادت مقام بالایی است و شامل حضرت زهرا نمی شود و با گفتن شهادت حضرت زهرا، مقام شهید را بی ارزش می کنید حضرت زهرا(س) رحلت کرده است.
حال برای مشخص شدن ماهیت اصلی فرقه صوفیه گنابادیه به بیان احادیثی از پیامبر اکرم (ص) و امام کاظم (ع) در مورد حضرت فاطمه (س) می پردازیم :
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند:

«… یا فاطمة! لو ان کل نبی بعثه الله وکل ملک قربه شفعوا فی کل مبغض لک غاصب لک ما اخرجه الله من النار ابدا;(۱) ای فاطمه! اگر تمام پیامبرانی که خدا برانگیخته و تمام فرشتگانی که مقرب درگاه خود گردانده است، برای هر کینه توزی که ،حق تو را غصب نموده است، شفاعت کنند، هرگز خدا او را از آتش [دوزخ] خارج نمی سازد .»

 امام کاظم علیه السلام می فرمایند: «ان فاطمة علیها السلام صدیقة شهیدة … ; (۲) فاطمه علیها السلام بانوی بسیار راست گویی است که او را به شهادت رسانده اند .»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی