رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه آبان ۲۱ ۱۳۹۳، ۰۳:۰۷ ب.ظ

یاوه گویی مفتی متحجر سعودی و فرار از واقعیت

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی اعظم عربستان سعودی،‌ در یک مصاحبه تلویزیونی به مناسبت ماه محرم در پاسخ به سؤالی درباره قیام امام حسین (ع) علیه یزید و واقعه کربلا اظهارات سخیفانه ای کرد.

وی گفت: یزید به صورت مشروع در جایگاه حاکم مسلمانان قرار داشت و اطاعت از او واجب بود وقیام امام حسین(ع) در برابر او، خروج بر حاکم اسلامی(؟؟) بود که حرام است.!!!

 این مفتی عقب مانده وهابی، به فلسفه قیام امام حسین(ع) و انحرافات علنی یزید از احکام اسلامی و تبدیل شدن وی به مظهر طاغوت و ظلم، هیچ اشاره ای نکرد.

نعوذ بالله بر فرض محال قیام انسان ساز امام حسین(ع)، مبارزه علیه حکومت مشروع(؟؟!!) دانسته شود، چرا ناکثین و قاسطین ومارقین در سه جنگ جمل و صفین و نهروان علیه امام عدل و نیکی، حضرت علی (ع) خروج کردند.

این مفتی متحجر وهابی، اگر اعتقاد به بیعت مردم با حاکم مسلمانان دارد، بهتر است به واقعه بزرگ غدیر خم هم اندک نگاهی بیندازد، چرا که 120 هزار نفر از مردم در منطقه غدیر خم و با حضور پیامبر اعظم(ص) و به دستور خداوند متعال، با حضرت علی(ع) به عنوان جانشین پیامبر بیعت کردند.

هنوز 50 روز از این میثاق و پیوند عمومی، نگذشته بود که جانشین بر حق پیامبر رحمت(ص)، به حاشیه رانده شد و آن امام همام برای حفظ مصلحت اسلام و جامعه اسلامی سکوت فرمودند.

وهابی ها که همیشه از بر ملا شدن حقیقت می ترسند، در جواب این خواسته مجری برنامه که از وی خواست کتابی درباره امام حسین (ع) به او معرفی کند گفت: شما بهتر است در این زمینه کتابی نخوانید و در جستجوی چنین کتابی هم نباشید.

در ادامه برنامه وی که گویا به بی منطق بودن ادعاهای خود پی برده بود، گفت زمان پرداختن به این امور گذشته و زمان آن سپری شده است. آنها گروهى بودند که درگذشتند، هر کار نیک و بدی کردند براى خود کردند و شما هم هر چه کردید براى خود خواهید کرد و مسئول کار آنها نخواهید بود.

امام حسین(ع)، وقتی که دید فاسد ترین فرد آن دوران بر جایگاهی که پیامبر اعظم(ص) و حضرت علی(ع) به آن عظمت بخشیدند و جزء امام معصوم(ع) در شان هیچ کس دیگری نیست، با نیرنگ و دروغ بر آن تسلط پیدا کرده است و برای اصلاح دینی قیام فرمودند.

این فرد که در جایگاه مفتی مفت خورعربستان سعودی در حال خوش خدمتی به فرقه انگلیسی ساز وهابیت است، نمی داند که قیام امام حسین(ع)، تاکنون موجب بیداری بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان و آزادی آن ها از اسارت استبداد و استعمار شده است.

گفتنی است، با توجه به سرمشق بودن قیام امام حسین(ع) برای ظلم ستیزان و انقلابیون جهانی، دولت های پادشاهی منطقه همچون عربستان سعودی، از بیان شدن واقعیت این نهضت، بسیار هراسان بوده و شدید ترین سخت گیری ها را نسبت به بیان کنندگان حقیقت، روا می دارد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی