رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه مهر ۲۱ ۱۳۹۲، ۰۵:۵۵ ب.ظ

یک مرتد نوکیش و کلی جریان سازی

جمعیت رهپویان هدایت: سعید عابدینی، نوکیشی که بعد از خروج از مسلمانی به آیین مسیحیت پروتستانی درآمد و پس از آن سعی کرد در کلیساهای خانگی آئین مسیحیت را در بین مسلمانان و فارسی زبان ها گسترش دهد.
وی پس از چند سال شرکت در جلسات تعلیمی مسیحیت در ایران لقب کشیشی را نیز از اربابان تبیشری دریافت کرد.

جریانی که تلاش می کند  از سعید عابدینی به عنوان یک کشیش مظلوم و زندانی در ایران نام برده شود  در تازه ترین جنجال سازی های دیپلماتیک پارلمان اروپا را نیز به صحنه آورده تا شاید برای محکومیت هشت ساله اش تخفیفی را دریافت کند.

جریانی منتسب به صهیونیست مسیحی ها که پشتیبانی و حمایت از سعید عابدینی را پیگیری می کند قبلا هم بعد از بازداشت و اوایل محکومیتش پای وزارت خارجه آمریکا را نیز به پرونده اش باز کرد و جان کری را وادار به دفاع از یک نوکیش ایرانی وادار کرد.

سعید عابدینی بعد از اینکه از ایران فرار کرد با توجه به خوش خدمتی هایش از کشور آمریکا پناهندگی گرفته و دارای تابعیت دو گانه ایرانی – آمریکایی شد.  

در آخرین روزهای هفته گذشته خبری  از پارلمان اروپا به رسانه ها کشیده شد که گویا این  پارلمان از ایران خواسته تا سعید عابدینی کشیش ایرانی‌‌تبار ساکن آمریکا را که به جرم تاسیس کلیساهای زیر زمینی در ایران زندانی است آزاد کند.

بنا  به گزارش خبرگزاری فرانسه، اعضای پارلمان اروپا روزپنجشنبه در قطعنامه ای گفتند سعید عابدینی، که از اسلام به مسحیت گروید، و نیز تمام کسانی که به دلیل باورهای مذهبی شان زندانی شده اند، باید بی درنگ آزاد شوند.

پیش از این نیز بیش از ۸۰ نماینده کنگره آمریکا از جان کری وزیر خارجه ایالات متحده خواستند که برای آزادی این کشیش ایرانی-آمریکایی از هیچ تلاشی دریغ نکند.

وزارت خارجه آمریکا هم پیشتر با ابراز نگرانی از سرنوشت سعید عابدینی خواستار آزادی وی شده بود.

سعید عابدینی در جریان سفری که «برای سرکشی به نوکیشان و رسیدگی به امور کلیساهای خانگی و همچنین تاسیس یک پرورشگاه مرتبط» به ایران داشته است، از پاییز 1391 به هشت سال زندان محکوم شد.

گفتنی است در شهریور سالجاری شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران رای دادگاه اولیه را تایید کرد و بنابراین سعید عابدینی به هشت سال حبس قطعی محکوم شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی