رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش انجمن رهپویان هدایت از ارومیه یوناتن بت‌کلیا امشب در جشن پیروزی انقلاب، اظهار داشت: یوم‌الله 22 بهمن‌ماه و راهپیمایی حماسی این روز به معنای واقعی کلمه یک خاطره شیرین برای ملت ایران و یک خاطره تلخ را برای ایادی استکبار جهانی رقم می‌زند، به طوری که دشمنان از این حضور حماسی دچار حیرت خواهند شد.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در لحظه‌های پایانی دهه مبارک فجر قرار گرفته‌‌ایم، فرا رسیدن سالروز پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت و از آحاد جامعه برای حضور حداکثری و پرشور در این آئین دعوت به عمل آورد و افزود: باید مقابل رسانه‌ها حضور پرشوری را به نمایش گذاشت.

 

این مسئول فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز پیروزی رسیدن انقلاب را به محضر رهبر معظم انقلاب هم تبریک گفت و افزود: ایشان یکی از بزرگترین نعمت‌‌ها و الطاف ذات اقدس الهی برای ایران به شمار می‌رود به طوری که امنیت و آرامش فعلی کشورمان به دلیل وجود عالمی فرزانه و شخصیتی قدسی در راس نظام است.

 

نماینده اقلیت‌های دینی آشوریان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران با اتکاء به رهبری مقتدر، اندیشمند و فاضل به خروش درمی‌آید و مانند بمبی سهمگین بر دشمنان و مستکبران عالم فرود می‌آید، گفت: به واسطه برخورداری از رهبری عالم و اندیشمند در این سی و هفت سال از عمر با برکت انقلاب هیچگاه سکون، عقب‌شینی و پس‌رفت از مواضع رخ نداده است.

 

وی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول سال‌های گذشته همواره کاخ‌های استکباری را به لرزه درآورده است، بیان داشت: اکنون هم ندای آن قائد گرانقدر جهان را به حیرت وادار کرده است، زیرا ملت ایران به ندای ایشان مبنی بر حضور در راهپیمایی لبیک خواهند گفت، تا باری دیگر پایداری خود در راه حضرت امام را به گوش جهانیان برسانند.

 

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: این موضوع را به هیچ عنوان نمی‌توان انکار کرد که علاوه بر دوستان، دشمنان انقلاب نیز اقتدار ایران را در همه ابعاد و زمینه‌ها مرهون وجود ذی‌قیمت ایشان می‌دانند.

 

*در جای جای جهان آشوریان شعار «پاینده باد جمهوری اسلامی» فریاد می‌زنند

این مسئول با اظهار اینکه جامعه جهانی آشوری‌‌ها نه‌تنها در پهنه ایران میهن عزیز، بلکه در جای جای جهان هم‌صدا با آحاد ملت شعار «پاینده باد جمهوری اسلامی ایران» را از صمیم قلب فریاد خواهند زد، بیان داشت: به این ترتیب دشمنان این ملت و رهبری باری دیگر بر اتحاد، همدلی و مودت ملت ما رشک خواهند برد.

 

نماینده اقلیت‌های دینی آشوریان در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه همه مردم صرف نظر از دیانت، گویش، زبان، قومیت و دیدگاه‌‌های سیاسی در راهپیمایی باشکوه فردا حضور چشمگیری را به منصه ظهور خواهند رساند، یادآوری کرد: این حماسه حضور برای همیشه بر تارک تاریخ ماندگار خواهد بود.

 

بت‌کلیا با اظهار اینکه هم‌اکنون ملت بزرگ ایران در آستانه برگزاری انتخابات‌های مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستند، بیان داشت: راهپیمایی باشکوه فردا زمینه‌سازی برای حضور حداکثری در انتخابات‌‌ها به شمار می‌رود، از این نظر یوم‌الله 22 بهمن ماه امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

 

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان از آحاد مردم برای تحقیق، مطالعه و بررسی سوابق، عملکرد همچنین دیدگاه سیاسی و نظری نامزدهای انتخاباتی دعوت به عمل آورد و یادآوری کرد: تنها در سایه انتخاب اصلح و شایسته می‌توان کشور را به صورت حکیمانه و با عزت مدیریت کرد، پس همه باید آگاهانه در انتخابات شرکت کنیم.

 

این مسئول تبعیت از رهبری، مقابله با استکبار و داشتن دغدغه طبقه بی‌بضاعت را از جمله سجایای یک نامزد قابل اعتماد برای انتخاب کردن دانست و یادآوری کرد: اما برای تصمیم‌گیری درست، منطقی و در فضایی عقلانی باید به معیارهای تعریف شده از طرف مقام معظم رهبری توجه کرد، سپس برای تصمیم درست اقدام شود. / خبرگزاری فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی