رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
یک عالم سنی با بیان اینکه تکفیریهای داعشی هیچ اصالتی در مذاهب چهارگانه اهل سنت ندارند، گفت: اهل سنت تمام اقدامات داعش را خلاف اسلام می‌داند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، ماموستا احمد شیخی ظهر روز گذشته(دوشنبه) در همایش «نقد عملکرد شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی» در تویسرکان با تأکید بر لزوم وحدت بین شیعه و سنی اظهار کرد: دین و کتاب؛ شیعه و سنتی مشترک است بنابراین باید وحدت بین این دو با محوریت قرآن کریم تقویت شود.

وی با بیان اینکه اهل سنت، وهابیت را زاییده سیاست میداند و آن را قبول ندارد، گفت: کسی را نمیتوانید در دنیا پیدا کنید که سنی باشد و بگوید وهابی هم هست، زیرا اهل سنت، چهار مذهب دارد که وهابیت جزو هیچ یک از آنها نیست.

این عالم اهل سنت با بیان اینکه این وهابیت است که خود را سنی میداند، اظهار کرد: این در حالی است که اعمال آنها نیز خلاف اعتقادات اهل سنت است.

*سنی‌ها به هیچ وجه زیر گروه وهابیت نیستند

وی با بیان اینکه تکفیری‌ها و سلفیهای داعشی هیچ اصالتی در مذهب سنی ندارند، گفت: سنی‌ها به هیچ وجه زیر گروه وهابیت نیستند.

شیخی با بیان اینکه وهابیت دیدگاه سیاسی خود را دارد، گفت: وهابیت از مذاهب اهل سنت و شیعه انگلیسی هم از مذهب شیعه خارج است.

وی با بیان اینکه داعش به عنوان یک گروه سیاسی و با حمایت سرمایهداران مخالف اسلام حقیقی مانند انگلیس و آمریکا دست به هر جنایتی میزند، ادامه داد: این گروهک تکفیری  برای پیشبرد اهداف خود درصدد ایجاد چهرهای خشن از اسلام است.

امام جمعه اهل سنت تمام اقدامات داعش را خلاف اسلام دانست و گفت: وحدت شیعه و سنی یک اصل است که باید جدی گرفته شود زیرا سالها از دعوا و اختلاف ضربه خورده‌ایم.

*آمریکا؛ عامل اختلاف‌افکنیها/آل سعود در فاجعه منا پاسخگو باشد

وی با بیان اینکه باید با وحدت در برابر استکبار جهانی بایستیم، تصریح کرد: شیعه و سنی جنگی با هم ندارند و این دشمنان اسلام هستند که با ایجاد گروه‌هایی به اسم اسلام در پی تفرقه‌افکنی هستند.

شیخی ادامه داد: گروههایی تحت تأثیر اسلام آمریکایی و انگلیسی ظهور و بروز پیدا کردهاند و میخواهند مانع از ایجاد وحدت بین شیعه و سنی شوند.

وی آمریکا را عامل اصلی اختلاف‌افکنیها دانست و گفت: بعد از 1400 سال اسلام حقیقی به واسطه انقلاب اسلامی و زیر پرچم جمهوری اسلامی شکل گرفته که باید با عملکرد خوب خود، مبلغی برای اسلام در دنیا باشیم.

این عالم سنی در پایان سخنانش درباره فاجعه منا نیز تأکید کرد: آل سعود باعث این اتفاق بوده و باید پاسخگو باشد./فارس 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی