رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، اگر یک ناظر بخواهد سلسله توهین‌های عوامل فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی به معتقدات مسلمانان به خصوص شیعیان را گردآوری کند، حتما موفق به تدوین مجموعه‌ای قطور از کارنامه سیاه این فرقه بدنام در این خصوص می‌شود.

 یکی از این افراد موهن و هتاک، «رسول حیدری» مجری شبکه ماهواره‌ای محبت بوده که به جرأت و بدون اغراق باید گفت، تمامی برنامه‌های پخش شده از او، سرشار از توهین به اسلام و مسلمانان است. در جدیدترین توهین وی به مسلمانان، «حیدری» برای چندمین بار در برنامه «امید جاودان» شبکه مسیحی محبت به امام حسین(ع) توهین کرد!

 فرد مورد اشاره پیش‌تر نیز، با نمایش بی‌سوادی خود از الهیات ادیان، انتخاب پیامبر اکرم(ص) از جانب خدا را، نوعی تبعیض و آپارتاید معرفی کرد و مدعی شد اسلام از جانب خدا نیست!

 +توهین آشکار مبلّغ مسیحیت صهیونیستی به پیامبر اعظم(ص) 

علاوه بر «رسول حیدری» چندین سایت وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری نیز از قافله توهین کنندگان عقب نماندند و هر کدام به فراخور رسانه‌شان، توصیف‌های ناجوانمردانه و موهنی نسبت به نهضت عاشورا، قیام امام حسین(ع) و همچنین مراسم‌های عزادارای مسلمانان روا داشتند.

به نظر می‌رسد فرقه مسیحیت صهیونیستی هر گونه توهین و اسائه ادب نسبت به مسلمانان را مجاز می‌شمارد، چون سران این فرقه، اسلام را مانعی بزرگ در راه رسیدن به اهداف نامشروع خود تلقی می‌کنند.

 +حمایت رسانه مسیحی از نویسنده مهدورالدم 

این توهین‌های بی‌شرمانه و متعدد در حالی صورت می‌گیرد که ماه گذشته همین رسانه‌ها موضوع تأیید نشده «خوردن گوشت گاو» توسط دو دختر مسلمان در هند که به قیمت تجاوز به آن‌ها و کشتن عمو و زن عموی‌شان تمام شد، را «توهین به مقدسات هندوها» معرفی کردند. 

+ برخورد دوگانه مسیحیت تبشیری با مقوله «توهین به مقدسات» 

بر اساس گزارش رهپویان هدایت، در منظومه فکری و منشور اخلاقی فرقه مسیحیت صهیونیستی، اگر در گوشه‌ای از دنیا باور خرافی افرادی به نقد کشیده شود، توهین به باورهای آن‌ها نام‌گذاری می‌شود، اما خودشان مجاز هستند، تمامی اعتقادات مسلمانان را نه تنها نقد بلکه به تمسخر گرفته و به مسلمانان توهین کنند. 

+توهین بنگاه خبری مسیحیان تبشیری به سنت اعتکاف

 +هم‌نوایی رسانه‌های تبشیری و معاند در توهین به فریضه اسلامی

 اضافه می‌شود، پیش از آغاز ماه محرم نیز «رسول حیدری»، به تمامی اعتقادات مسلمانان اهانت و به مسلمانان توصیه کرد در مراسم‌های تاسوعا و عاشورا شرکت نکنند و نماز نخوانند! از دیگر افراد پیش‌رو در هتاکی نسبت به اعتقادات مسلمانان، «رضا صفا» بوده که به دفعات اسلام را پرلعنت‌ترین دین در دنیا معرفی کرده است. 

+سلسله توهین‌های رضا صفا به اسلام ادامه دارد 

به‌عنوان یک نتیجه‌گیری منطقی می‌توان گفت، توهین به پیروان دیگر ادیان و مقدسات‌ خارج از شأن یک مسیحی واقعی است و تخطی پیروان فرقه مسیحیت تبشیری از اصول مسیحیت نشان می‌دهد، آن‌ها نسبتی با مسیحیت راستین و حقیقی ندارند و تنها فرقه‌ای سیاسی و در خدمت استعمار هستند که با نقاب دین، پیش‌قراول استعمارگران و مستکبرین در تجاوز و کشورگشایی می‌شوند.

گفتنی است، توهین‌های سخیف عوامل فرقه مسیحیت تبشیری نشانه ضعف آن‌ها در برابر روند رو به رشد اسلام آوردن افراد مسیحی،- با وجود شناخت کم مسیحیان از اسلام و فشارهای وارده بر آنان در جوامع غربی-، است و عصبانیت اردوگاه صلیبی و وابستگان این فرقه از این واقعیت باعث شده،‌ به توهین و اسائه ادب روی بیاورند.

نظرات (۴)

اینا اگه مسیحی بودن از« آنتوان بارا» نویسنده مسیحی یاد می گرفتن که به امام حسین(ع) ارادت داشت.
این فرقه حتی انسانیت هم حالیش نیست!
خط به کار رفته در مطلب را تغییر بدین چشام ترکید تا خوندم
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۷:۱۷ بچه مذهبی
دشمنی این قبیل افراد خودفروخته و مزدور نسبت به اهل بیت و امام حسین جای تعجب نداره . اونها هم فهمیده اند که باید ریشه های تفکر مذهبی رو زد . رو همین اساس هم بر تخریب و توهین نسبت به اهل بیت خیلی سرمایه گذاری می کنند.
این نیاز در بین نیروهای مذهبی و هیئتی هست که واکنش مناسبی نسبت به این قبیل توهین ها انجام بدیم .
دشمنت کشت ولی نور تو خاموش نشد...
1400 سال از واقعه کربلا گذشته و روز به روز بر جلسات مذهبی و عشق مردم نسبت به امام حسین (ع) ، افزوده شده .
حالا این وسط عده ای هم هستند که اراجیفی بیان می کنند. باکی نیست.
حقارت خودشون رو نشون می دن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی