رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
یک سایت وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی مدعی شد، ورزشکاران ارامنه برای شرکت در افتتاحیه بازی‌های المپیک ارامنه در تهران مجبور به حفظ حجاب شده‌اند؛ در حالی‌که عکس‌های انتشاری توسط این رسانه نشان می‌دهد، آن‌ها با پوشش اختیاری در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

به گزارش انجمن رهپویان هداِیت، هفته پیش چهل و هشتمین دوره بازی‌های المپیک ارامنه در مراسم ویژه‌ای با حضور حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت‌ها و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در ورزشگاه آرارات تهران آغاز شد.

در این مسابقات ۸۰۰ ورزشکار از ایران، ارمنستان و گرجستان در نُه رشته با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین در حاشیه این بازی‌ها رؤسای کمیته‌های ملی المپیک ایران و ارمنستان برای توسعه همکاری در زمینه ورزش، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

اما با وجود اهتمامی که مسئولان جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر این مسابقات دارند، متأسفانه یکی از سایت‌های وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی در جهت خلاف همبستگی مسلمانان و ارامنه قلم زده است.

رسانه مورد اشاره با انتخاب تیتر عاری از واقعیتِ «بازی‌های المپیک ارامنه در تهران با حجاب اجباری» همچون گذشته، در صدد آن بر آمده تا ارامنه را نسبت به نظام جمهوری اسلامی و ملت مسلمان ایران بدبین کند.

جالب آن‌که این سایت چند روز بعد عکس‌هایی از مراسم افتتاحیه المپیک ارامنه را منتشر کرده که نقیض ادعای پیشین خودش است؛ چرا که در این عکس‌ها هیچ خبری از حجاب اجباری نیست.


ارامنه در المپیک چهل و هشتم


بر اساس این گزارش، به جز المپیک بین‌المللی ارامنه، المپیک ارامنه تهران نیز به‌منظور ارتقای سطح ورزشی ورزشکاران ارامنه در سطح کشور برگزار می‌شود. این بازی‌ها با حضور مقام‌های مذهبی مسیحی و همچنین مقام‌های رسمی کشوری افتتاح می‌شود که نشان‌دهنده پیوند قوی جمهوری اسلامی ایران با پیروان اقلیت‌های دینی است.

بازی‌های المپیک ارامنه جهان نیز هر چهار سال یک بار ورزشکاران ارامنه را به دور هم جمع می‌کند که ورزشکاران ارامنه ایران با بودجه‌های دولتی به این مسابقات اعزام می‌شوند. بازی‌های بهاره ارامنه نیز توسط سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان در فصل بهار برگزار می‌شود.

باید افزود، ارامنه در ایران همچون هم‌وطنان مسلمان از تمامی حقوق فردی و اجتماعی برخوردار هستند که در زمینه ورزش می‌توان به سازمان فرهنگی-ورزشی و ورزشگاه آرارات، باشگاه سیپان، بخش ورزشی انجمن «چهارمحال»، بخش ورزشی انجمن «جامعه فارغ‌التحصیلان ارامنه دانشگاه‌های ایران»، باشگاه نائیری و ورزشگاه رافی اشاره کرد.

علاوه بر این، ارامنه در استفاده از دیگر ورزشگاه‌های کشور نیز با هیچ محدودیتی مواجه نیستند. در این راستا همه جوانان اقلیت ارامنه به راحتی قادر به استفاده از امکانات ورزشگاه‌های عمومی در کشور، همانند دیگر جوانان ایرانی هستند.

با وجود این، رسانه‌های تبشیری به شکل‌های گوناگون سعی دارند، وحدت و همبستگی مسلمانان و هموطنان ارامنه را در کشور خدشه‌دار کنند و حتی در مواردی آن‌ها را به جرم زندگی در کنار مسلمانان، از مسیحیت خارج بدانند.

گفتنی است ارامنه هموطن از گذشته‌های دور تاکنون در کنار مسلمانان زندگی مسالمت‌آمیزی داشته‌اند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این علایق و همبستگی‌ها بیش‌تر شده و از جمله مصادیق وفاداری آن‌ها باید از «حضور ارامنه در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم هشتاد و نه شهید به انقلاب اسلامی» نام برد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۳)

وحدت ملی مردم ایران اعم از مسلمان وغیر مسلمان دشمنان را به هراس انداخته است.
این تلاش ها نیز راه به جایی نمی برد. ان شاءالله
۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۴ کامبیز کاردان
ممنون از تحلیل خوبتون و عکسهای قشنگتون
خدا را شکر که این تفرقه ها هیچ وقت نتیجه بش نبوده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی