رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
کتاب "اسنادی تاریخی تقدیم به عالی‌جناب پاپ" توسط نرگس یزدی و معصومه امیرلو در 281 صفحه گردآوری شده و انتشارات طرح فردا آن را منتشر کرده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، استناد به منابع رسمی موجود، تاریخ مستند و مکتوب اروپا و مسیحیت در کتاب "اسنادی تاریخی تقدیم به ‌عالی‌جناب پاپ"، این اثر را به منبعی معتبر برای بازخوانی تاریخ کلیسا و پاپ‌ها تبدیل کرده است.

جهل‌، علم‌ستیزی و خشونت به وفور در کلیساها وجود داشته و اسناد پیش‌گفته به‌خوبی توانسته آن‌ها را به رخ پاپ و کلیسای واتیکان که مدعی صلح و دوستی هستند، بکشد.

مؤلفان در مقدمه کتاب، دادگاه‌های تفتیش عقاید، دانشمندسوزی‌ها، جنگ‌های صلیبی، کتاب‌سوزی‌ها، شکنجه‌های وحشیانه و خرافه‌باروی‌ها را بخش اساسی تاریخ کلیسا معرفی می‌کنند و آن را عامل شرمندگی پاپ می‌دانند.

کتاب مورد معرفی مشتمل بر مقدمه، هفت سخن و دو ضمیمه است که "پروژه‌های صلیبی در جهان اسلام"، "پاپ‌ها در نبرد با عقلانیت و علم"، "کلیسا؛ مفاسد مالی، اخلاقی و سیاسی"، "پیام پاپ؛ تعصب، خشونت و شکنجه"، "جنگ‌افروزی پاپ‌های صلح‌طلب"، "سرکوبی همه ادیان و مذهب" و "نمونه‌های مدرن از توطئه‌های صلیبی علیه مسلمانان" عناوین این هفت بخش را تشکیل می‌دهند.

در  ضمیمه اول کتاب، متن دادخواست فرهنگی ـ اخلاقی دانشگاهیان، روشنفکران و نخبگان جهان اسلام را که خطاب به اتحادیه اروپا و افکار عمومی غرب و در باب اسلام‏ستیزی و اهانت و نفرت‏پراکنی علیه ارزش‏های اسلامی و مسلمانان در غرب نوشته شده، آمده است.

تصاویری مانند: ابزارهای شکنجه در دادگاه‌های تفتیش عقاید، خودزنی مسیحیان و لیسیدن زمین کلیسا برای مسیح(ع) و پاپ نیز حسن ختام کتابِ "اسنادی تاریخی تقدیم به عالی‌جناب پاپ" هستند.

درباره سوءاستفاده پاپ‌ها از اطفال خردسال در بخشی از کتاب آمده است: "تأثرآورتر از همه جنگ‌های صلیبی جنگی بود که به نام جنگ صلیب اطفال معروف شد. بر اثر تبلیغات سوء مبلغین مسیحی و شست‌وشوی مغزی مردم، سپاهی مرکب از ده‌ها هزار طفل خردسال حرکت کردند، ولی مستقیما به سوی دریا رهسپار شدند و به این اعتقادی که مبلغین مسیحی به آ‌ن‌ها داده بودند همین که لب دریا رسیدند آب‌های دریا در مقابل آن‌ها کنار رفته و راه را برای آن‌ها خواهد گشود و کاری را که مردان نتوانسته‌اند انجام دهند آنان به انجام خواهند رسانید، ولی ارتش پاپ در کار دریا هزاران نفر از آن‌ها را با بازرگانان برده‌فروش معامله کرده، سوار کشتی نمودند و سپس آن‌ها را به مصر برده و در آن‌جا به معرض فروش گذاشتند. آن‌هایی که از آلمان آمده بودند رهسپار ایتالیا شدند، ولی در بین راه صد نفر هلاک شدند و بقیه متفرق و پراکنده شدند و عملا حتی یک نفر از میان آن چندین هزار نفر به دیدار ارض قدس نایل نگشتند."

گفتنی است کتاب‌های اروپا در قرون وسطی، اسلام و اقلیت‌های دینی، بررسی شیوه‌های تبلیغاتی مسیحیت علیه اسلام، فرهنگ رنسانس در ایتالیا، نقش کلیسا در ممالک اسلامی و درآمدی بر مسیحیت از جمله منابع مورد استفاده در تدوین کتاب هستند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی