رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه آذر ۱۸ ۱۳۹۵، ۰۹:۰۳ ق.ظ

معرفی کتاب/ صلیب خونین

کتاب «صلیب خونین» نوشته «آیت الله غلامعلی نعیم آبادی» است که در 94 صفحه تنظیم شده و انتشارات توسعه قلم آن را منتشر کرده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، اثر مذکور حاصل دو گفتاری است که توسط حضرت آیت الله نعیم آبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندر عباس راجع به مسیحیت و زور و تزویر آن ایراد شده است. در این کتاب جهت اطلاع بیشتر خوانندگان عین متن فرازهایی از تورات و انجیل با قید مأخذ درج شده است.

در گفتار اول این کتاب در مورد داستان ولادت حضرت عیسی (ع) و معجزات ایشان، انحرافی که در مسیحیت به وجود آمده و شعارهای عوام فریبانه و انحرافی مسیحت مطالبی بیان گردیده است. هم چنین در این فصل در خصوص بروز شرک و تثلیث در زمان حیات حضرت عیسی (ع) مطلب نغزی ذکر گردیده است.

در پایان گفتار اول این کتاب سوالاتی مطرح شده و از بزرگان مسیحیت خواسته شده است به آنها پاسخ مستدل و منطقی ارائه دهند.

در گفتار دوم نیز به بررسی نظر قرآن کریم در مورد یهود و نصرا، عیسی (ع) و مادر مکرمه اش و هم چنین انبیاء مظاهر عطوفت و مهربانی پرداخته می شود. نویسنده محترم در این گفتار علاوه بر معرفی چهره عیسی بن مریم در انجیل به این سوال پاسخ می دهد که چرا مسیحیت بر خلاف کتب مقدس خود تبلیغ می کنند و کارنامه سیاه مسیحیان و خشونت کلیسا را بررسی می نماید.

در پایان کتاب نیز شواهد متعدد از انحرافات و خرافات موجود در کتب به اصطلاح مقدس انجیل  و تورات موجود در نزد مسیحیان ارائه شده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «به صراحت می توان گفت در طول تاریخ بشریت کارنامه هیچ ملتی سیاه تر از مسیحیان نیست. در تاریخ مسیحیت نقطه های تاریک و سیاه فراوان است که اگر از همه آنها چشم پوشی شود، نمی توان سه جنایت آنها هرگز فراموش کرد: تفتیش عقاید؛ جنگ های صلیبی و دو جنگ جهانی. آیا آلمان ها و یا امریکایی ها با همان اندیشه کودکانه ای که با عنوان نظم نوین جهانی در سر می پروراندند، مسلمان بودند؟ آن روز هیتلر مسیحی می خواست نظم نوین جهانی برقرار کند و همه جهان تحت حکومت او باشد.» 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی