رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
از جمله معروف‌ترین حامیان «دونالد ترامپ»، مبلّغ نام‌دار مسیحیت صهیونیستی به‌نام «جری فالول جونیور» رئیس دانشگاه لیبرتی از فرقه پروتستان‌های انجیلی است که بهرغم مفاسد اخلاقی افشا شده وی، همچنان از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت می‌کند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هر روز با جنجال تازه‌ای روبه‌رو می‌شود؛ هنوز افتضاح «سوءاستفاده‌های بی‌شرمانه از زنان» و «به‌کار بردن اظهارات مستهجن و غیرقابل بیان درباره دخترش ایوانکا» بر دوش او سنگینی می‌کند که ادعاهای تازه‌ای در مورد ترامپ منتشر شده وسلامت اخلاقی وی را بیش از پیش زیر سؤال برده است.

روز چهارشنبه روزنامه «نیویورک‌تایمز»، گزارشی منتشر کرد که بر طبق آن یک زن 74 ساله به‌نام «جسیکا لیدز» گفته سه دهه پیش ترامپ سعی کرده وی را در یک هواپیما مورد تعرض قرار دهد.

شخص دیگر هم زنی به‌نام «راشل کروکس» بود که می‌گوید: «در سال 2005 زمانی که 22 سال داشته، مورد تعرض بدنی ترامپ قرار گرفته است». هر دو این زنان رفتار زننده ترامپ را با جزئیات شرح داده‌‌اند.

همچنین شبکه «سی‌بی‌اس» هم بخشی از یک برنامه تلویزیونی مربوط به سال 1992 را منتشر کرده که ترامپ در آن خطاب به یک دختر ده ساله که در این برنامه حاضر است، می‌گوید: «ده سال دیگر با او رابطه برقرار خواهد کرد»!

این شبکه به اظهارات «ترامپ» در مورد حضورش در میان زنان نیمه‌عریان هم اشاره کرده و نوشته است که وی در یک فایل صوتی مربوط به یک برنامه رادیویی در سال 2005 با افتخار تعریف می‌کند که چگونه به دلیل اینکه مالک محل برگزاری یک برنامه نمایشی است، می‌تواند به اتاق تعویض لباس زنان رفته و بین آن‌ها قدم بزند.

این‌ها تنها گوشه اندکی از فسادهای اخلاقی افشا شده «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود که این روزها در رسانه‌های مختلف خبرساز شده است.

با وجود موارد پیش‌گفته، انتظار منطقی آن است که دست کم جامعه دینی آمریکا از این فرد فاسد تبری بجویند، اما بر خلاف انتظار و شوربختانه همه‌پرسی‌های اخیر نشان داده حدود «هفتاد درصد سفیدهای انجیلی همچنان پشتیبان قاطع این نامزد جمهوری‌خواه آمریکا هستند».

از جمله معروف‌ترین حامیان ترامپ مبلّغ نام‌دار مسیحیت صهیونیستی به‌نام «جری فالول جونیور» رئیس دانشگاه لیبرتی از  فرقه پروتستان‌های انجیلی است که هنوز به پشتیبانی از این فرد فاسدالاخلاق ادامه می‌دهد. 

تصویری از دیدار دونالد ترامپ و فالول

البته این پایان ماجرا نیست؛ چرا که افرادی مانند: «واین گرودوم» محقق الهیات و «جیمز مک‌ دانلد» از کلیسای هاروست بایبل در ایلینوز و عضو شورای مشورتی انجیلی ترامپ، نیز از حمایت خود دست کشیده‌اند و اکنون دو قطبی حمایت یا مخالفت با ترامپ در بین مسیحیان صهیونیست ایجاد شده است.

برخی از افراد نیز از ‌بی‌تفاوتی رهبران مسیحی و نقش آن‌ها در فراگیر شدن فساد انتقاد کرده‌اند. یکی از این منتقدین در توئیتی نوشته که او از جمله زنان بی‌شماری است که مورد تعرض و آزار جنسی قرار داشته‌اند و از این وضعیت به جان آمده‌اند و هشدار داده که «این رفتار زمانی بیشتر رایج می‌شود که برخی از رهبران مسیحی به حساسیت آن توجه نمی‌کنند».

گفتنی است مبلغان دیگری از فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی مانند: «رالف رید» بنیان‌گذار ائتلاف ایمان، «پات رابرتسون»، «راسل مور» از کنوانسیون باپتیست‌های جنوبی و «ماکس لوکادو» نویسنده مسیحی و کارشناس شبکه مسیحی نجات، به حمایت از ترامپ پرداخته‌اند؛ در حالی‌که او علاوه بر فسادهای بی‌شمار اخلاقی از کازینودارهای مشهور بوده که سه بار ازدواج کرده و گفته: «نیازی به طلب بخشش از خداوند ندارد».

باید به انتظار نشست و دید که آیا با وجود سرکشی‌های فراوان «دونالد ترامپ»، او با پشتیبانی صهیونیست‌ها رئیس جمهور آمریکا خواهد شد؟ و آیا پشتیبانی فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی از این نامزد فاسد جمهوری‌خواه، نمی‌تواند نمونه‌ای از سندهای فراوان غیرمسیحی بودن این فرقه به شمار آید؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۵)

مسیحیت صهیونیستی عامل ترویج فحشا و فاسد در دنیا هستش و دونالد ترامپ نیز نقش یکی از بازیگران فیلم های سیاه این فرقه را به خود اختصاص داده است.
پیوند جالبیه!
کدوم آدم عاقلی از این مردک دیوووووونه حمایت می کنه ؟!!
در حماقت این قبیل آدمها همین بس که مسیحی هستند اونهم از نوع صهیونیستی!!
خدا بهشون یه عقلی بده به ماهم یه مسکن درست و حسابی.
این ترامپ هم داستانی شده ها ! اگه رای بیاره جالب میشه داستان. یه آدم فاسد و هوسران و زنباره میشه ریاست جمهوری آمریکا!
چه شود!!!!
۲۵ مهر ۹۵ ، ۰۹:۱۵ مجید کاشانی
جالب بود . ممنون
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۷:۱۷ مهدی خانی
اگه ترامپ رای بیاره میشه احمق ترین رئیس جمهور امریکا تا حالا !!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی