رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
«رضا صفا» مجری شبکه ماهواره‌ای صهیونیستی «نجات» در یکی از برنامه‌های این شبکه مدعی شد، در کشورهای اسلامی زنا بیش‌تر از کشورهای غربی است؛ در حالی‌که واقعیت موجود و آمارهای منتشر شده از پیش‌تازی چند کشور مسیحی در ارتکاب این گناه حکایت دارند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، «آزادگی» و «تقید به اخلاق و وجدان» مقوله‌های مورد پذیرش همه انسان‌ها با هر نوع نگرش و دیدگاه هستند و تنها افراد مغرض و دون‌مایه برای اثبات خود این ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارند.

فعالان و سران فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی از جمله افراد پیش‌گفته هستند که صفت «بی‌عدالت» برای آن‌ها بسیار مناسب است؛ چرا که به فراوانی اصول عدل و انصاف در این فرقه نادیده گرفته می‌شود.

برای نمونه «رضا صفا» مجری شبکه ماهواره‌ای صهیونیستی «نجات» در یکی از برنامه‌های این شبکه بدون اطلاع از آمارهای مستند و قابل اتکا مدعی شد، در کشورهای اسلامی زنا بیش‌تر از کشورهای غربی است!

اما آمارهای منتشر شده، از واقعیت دیگری حکایت دارند؛ نظرسنجی پورتال آماری آنلاین استاتیستا(Statista) که با همکاری سایت «ریچست» انجام شد، نشان داد بیش‌تر مردانی که به زنان خود خیانت می‌کنند، اتباع کشورهای اروپایی هستند.


جدول رده‌بندی خیانت مردان متأهل به همسران‌شان در کشورهای جهان


بر طبق این آمار، «تایلند» با 56 درصد خیانت مردان به زنان، جایگاه نخست جهان را در خیانت زناشوئی دارد. کشور اسلام‌ستیز «دانمارک» نیز با 46 درصد رتبه دوم را در بی‌بند و باری مردان متأهل به خود اختصاص داده است.

«آلمان» و «ایتالیا» با داشتن 45 درصد خیانت در مردان به‌صورت مشترک در رتبه سوم، «فرانسه» با 43 درصد در رده چهارم، «بلژیک» و «نروژ» با 40 درصد به‌طور مشترک در رتبه پنجم، «اسپانیا» با 39 درصد در رده ششم و «فنلاند» و «انگلیس» نیز با 36 درصد رتبه هفتم جهان را در خیانت زناشوئی دارند.

باید افزود، در «فرانسه» که در ردیف بالای کشورهای دارای بیش‌ترین جمعیت مسیحی قرار دارد، هر دو ساعت به یک زن تجاوز می‌شود؛ این در حالی است که بعضی از سازمان‌ها از جمله «انجمن مقابله با تجاوز به زنان در فرانسه» معتقد است تنها پنجاه درصد قربانیان نزد پلیس شکایت می‌کنند.

همچنین برخی آمارها نشان داده، در اتحادیه اروپا از هر دو ازدواج یکی به طلاق منجر می‌شود. در این اتحادیه در سال 2004 حدود دو سوم از چهار میلیون و هشتصد هزار نوزاد متولد شده، خارج از چهارچوب ازدواج بودند.

در کشور مسیحی «آمریکا» فساد و فحشا به تجارتی پُر سود تبدیل شده و حدود 900 سینما در این کشور مخصوص اکران و پخش فیلم‌های مستهجن هستند.

مستند به آمار «مرکز مطالعات زنان و فمنیسم آمریکا»، 50 درصد از زنان شاغل و 15 در صد از مردان شاغل در محیط کار خود مورد آزار و اذیت یا سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند.

همچنین کشورهای مسیحی دیگری مانند: «اسپانیا»، «هلند»، «بلژیک» و ... آن‌چنان درگیر فسادهای اخلاقی هستند که ازدواج هم‌جنس‌گرایان در آن‌ها قانونی اعلام شده است!

 گفتنی است، علی‌رغم تبلیغ‌های منفی زیادی که بر ضدّ اسلام و حجاب در کشورهای غربی صورت می‌گیرد، پایگاه اینترنتی گروه تحقیقاتی IG در نیویورک اعلام کرده، نسل جدید دختران نیویورکی بر خلاف نسل‌های گذشته علاقه چندانی به خودنمایی و پوشیدن لباس‌های بدن‌نما ندارند، یا به عبارت دیگر برای پیش‌گیری از سوءاستفاده، آن‌ها ترجیح داده‌اند احکام اسلامی در رابطه با حجاب را رعایت کنند.

نظرات (۳)

با سلام و تشکر از مطلب زیبا و مستند شما
با توجه به اینکه اسلام به سرعت در حال پیشرفت در کشورهای غربی است، برنامه ریزان آن کشورها موج عظیم اسلام هراسی را راه انداخته اند تا جلوی حرکت این نور روشن و مبین را بگیرند که به حول و قوه الهی علی رغم صرف هزینه های فراوان هنوز موفق به این موضوع نشده اند.
راه اندازی فرقه مسیحیت صهیونیستی، القاعده، طالبان، داعش، بهائیت، وهابیت، بوکوحرام و ... همه برای منحرف کردن اذهان غیرمسلمانان از حقیقت اسلام است.
موفق باشید.
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۶:۲۵ سجاد کشانی
فساد و استکبار جهانی و مسیحیت صهیونیستی همه و همه دست در دست هم دارند برای به زانو در آوردن اراده انسان ها و به بردگی گرفتن اونها .
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۰:۱۵ محمد بنایی
خنده دار اینجاست که مرکز و منبع اکثر سایت ها و شبکه های ماهواره ای مستهجن همین آمریکا و اروپا هستند .
جالبتر اینجاست که اینها دنبال هدایت مردم هم هستند!!!
اینها اگر راست می گن دست از به گمراهی و فساد کشوندن ملت ها و مردم جهان دست بکشن .
مارا به خیر تو امیدی نیست . شر مرسان !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی