رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه دی ۳۰ ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ق.ظ

عوامل فراماسونری مترصد حضور در مجلس

حجت‌الاسلام میرمرشدی عضو سابق هیئت نظارت اصفهان با اشاره به نفوذ عوامل بیگانه در کشور از طریق حضور در قوا گفت: برخی‌ها تمایل دارند تا از این طریق زمینه نفوذ به کشور را فراهم کنند تا عوامل فراماسونری و بیگانه بر عرصه مدیریت کشور حاکم و انقلاب اسلامی را از عرصه خود خارج کنند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، سید احمد محی‌الدین میرمرشدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شورای نگهبان یک مرجع قانونی است که در قانون اساسی مسئولیت نظارت استصوابی انتخابات به آن واگذار شده است.

وی افزود: در هر انتخابات این شورا باید با دقت لازم نسبت به نامزدهای داوطلب حضور در این عرصه و همچنین نحوه اجرای آن، اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو سابق هیئت نظارت بر انتخابات اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس کسانی‌که تمایل به حضور در این عرصه را دارند، باید مدارک و مستندات قانونی لازمه را تحویل این شورا دهند و اگر این مدارک و مستندات به هر دلیل ناقص و اشتباه بود، باید از قبل بدانند که این مرجع قانونی پاسخ منفی به آن‌ها خواهد داد.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات شاهد بودیم از بین این 12 هزار نفر، افرادی حضور داشتند که در دوره‌های قبلی هیئت اجرایی و شورای نگهبان آن‌ها را رد صلاحیت کرده بود و حتی برخی از آن‌ها خارج از کشور اقامت داشتند؛ در بین این افراد کسانی با سابقه جاسوسی، دارای پرونده‌های اختلاس، ارتشا و قضایی هم وجود داشت.

حجت الاسلام میرمرشدی اذعان کرد: این افراد در کمال جسارت، برای حضور در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند و انتظار تایید شدن هم دارند.

* عده‌ای به دنبال مطرح کردن آزاد نبودن انتخابات پس آمار رد صلاحیت‌ها بودند

وی با اشاره به این رد صلاحیت‌ها خاطر نشان کرد: عده‌ای به دنبال آن بودند که در این مرحله آمار رد صلاحیت‌ها بالا برود تا این موضوع را بهانه‌ای برای آزاد نبودن انتخابات در کشور بیان کنند.

عضو سابق هیئت نظارت اصفهان بیان داشت: معمولا در انتخاباتی که برگزار شده، چندین مورد ناهنجاری را مشاهده کرده‌ایم که یکی از این ناهنجاری‌ها همین طرح موضوع آزاد نبودن انتخابات است.

وی تاکید کرد: مورد دیگر موضوع تقلب است که در سال 88 مشاهده کردید به فتنه انجامید؛ از زمانی‌که امام خمینی (ره) در قید حیات بوده‌اند تاکنون، همیشه در مقابل تایید صلاحیت‌های شورای نگهبان موضع‌گیری صورت گرفته است.

میرمرشدی با اشاره به دلایل این موضع‌گیری‌ها گفت: با از بین رفتن منافع فردی، گروهی و سیاسی برخی افراد، آن‌ها به این موضع‌گیری‌ها دامن می‌زنند؛ همچنین عده‌ای هم برای سرویس‌های بیگانه فعالیت می‌کنند و جزو عوامل بیگانه هستند که قصد نفوذ در عرصه انتخابات و مدیریت کشور را دارند.

*درگذشته از وزیر و نماینده مجلس تا حتی رئیس جمهور وابسته به بیگانه داشته‌ایم

وی ضمن اشاره به برخی از این نفوذها از اول انقلاب تاکنون اذعان داشت: در گذشته افرادی را داشته‌ایم که تا وزارت هم بالا رفته‌اند اما جاسوس از آب در آمدند؛ همچنین نمایندگان مجلس و حتی رئیس جمهوری داشتیم که وابسته به بیگانگان بود.

عضو سابق هیئت نظارت اصفهان با اشاره به نفوذ عوامل بیگانه در کشور از این طریق گفت: برخی‌ها تمایل دارند تا از این طریق زمینه نفوذ به کشور را فراهم کنند تا عوامل فراماسونری و بیگانه بر عرصه مدیریت کشور حاکم و انقلاب اسلامی را از عرصه خود خارج کنند.

وی تاکید کرد: چشم‌های تیز‌بین شورای نگهبان همیشه عرصه را بر آن‌ها تنگ کرده است؛ افرادی که پس از رد صلاحیت‌شان به دنبال راه انداختن موج در کشور هستند، وابسته به عوامل بیگانه‌اند و باید از آن‌ها بر حذر بود.

حجت‌الاسلام میرمرشدی در باره وظیفه نهادهای قانونی در این باره تصریح کرد: همه نهادهای قانونی باید از این تصمیم حمایت کنند و از رئیس جمهور و دولت گرفته تا مجلس همه باید از این تصمیم پشتیبانی کنند مگر آن‌که اشتباهی رخ داده باشد.

وی ضمن اشاره به عدم معصومیت شورای نگهبان از اشتباه خاطر نشان کرد: همیشه اشتباه وجود دارد که برای آن راه قانونی مناسب هم وضع شده است؛ اگر کسی اعتراضی دارد راه آن فشار به شورای نگهبان نیست و کافی است فرد مستندات و دلایلش را به این شورا تحویل دهد.

*اشتباه ممکن است رخ داده باشد که راهکار قانونی مناسب آن وجود دارد

عضو سابق هیئت نظارت اصفهان اظهار کرد: بارها اتفاق افتاده است که رای شورای نگهبان نسبت به برخی افراد بازگشته است، قانون حرف آخر و فصل الخطاب را می‌زند و به همین دلیل دیگر جایی برای موج‌آفرینی و شبهه‌افکنی وجود ندارد.

وی ضمن اشاره به صحبت یکی از مسئولین مبنی بر رد شدن 60 درصد از نامزدها تاکید کرد: اگر بیشتر از این هم رد می‌شدند هیچ مشکلی نبود، شورای نگهبان حجت قانونی برای این مدعا دارد؛ شورای نگهبان باید افراد سالم را تایید کند و این بستگی به تعداد آن‌ها ندارد.

حجت‌الاسلام میرمرشدی بیان داشت: زمانی‌که در یک حوزه چند نفر نامزد حضور داشته و بتوانند با هم رقابت کنند، انتخابات آزاد محسوب می‌شود و دیگر این بهانه‌گیری‌ها معنایی ندارد.

وی گفت: باید شورای نگهبان درباره افرادی که جسارت می‌کنند و به دنبال موج‌آفرینی هستند، مستندات عدم احراز صلاحیت‌شان را ارائه کند تا مردم چهره واقعی آن‌ها را بشناسند. اگر این مستندات از صداوسیما پخش شود، فردی که خودش نمی‌خواهد این موضوع مخفیانه بماند، آبرویش می‌رود.

عضو سابق هیئت نظارت اصفهان درباره بیانیه شورای اصلاحات در استان اصفهان نیز خاطر نشان کرد: این بیانیه‌ها همیشه بوده است و نباید عاملی شود تا شورای نگهبان برخورد تندی داشته باشد، باید همان‌طور که تاکنون برخورد شده بازهم خیلی آرام و به دور از جنجال شورای نگهبان با آن‌ها عمل کند.

وی در پایان ضمن اشاره به همراهی رسانه‌های غربی در این باره افزود: این شغل آن‌هاست که قبل از انتخابات افراد نفوذی را حمایت کنند، در دوره تایید صلاحیت‌ها هم موج منفی ایجاد کنند، در انتخابات بحث عدم آزادی را مطرح کنند و پس از آن هم بحث تقلب را بیان کنند./فارس 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی