رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
گروهی تروریستی در شمال حلب که عضوی از گروه‌هایی است که آمریکا آنان را «معارضه میانه‌رو» می‌داند، نوجوانی فلسطینی را اسیر کرد و او را به «جرم» کمک به ارتش سوریه سر برید.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، گروهک «نور الدین زنکی» که خود را از معارضان «میانه‌رو» و «انقلابی» سوریه می‌داند و عضوی از گروهک «ارتش آزاد» سوریه است، جنایت جدیدی مرتکب شد که حتی مورد اعتراض دیگر گروه‌های تروریستی قرار گرفته است.

صبح سه‌شنبه (دیروز) ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد پنج نفر از اعضای گروهک زنکی نوجوان «هراسان» فلسطینی را گرفته و در پشت یک دستگاه «سواری وانت» به جرم همکاری با ارتش سوریه ذبح می‌کنند.

«نور الدین الزنکی» عضوی از گروه «ارتش آزاد» (الجیش السوری الحر) سوریه محسوب می‌شود که از کمک‌های آمریکا به عنوان «معارضان میانه‌رو» برخوردارند و این گروهک هم‌اکنون در درگیری‌های شدید حلب از موشک‌های «تاو» آمریکایی استفاه می‌کند.

«عبدالله عیسی» این نوجوان فلسطینی کمتر از 15 سال دارد و از اهالی فلسطینی اردوگاه حندرات در شمال شهر حلب و عضو گروه فلسطینی «لواء القدس» است که دوشادوش ارتش سوریه با تروریست‌ها مبارزه می‌کند.

اردوگاه حندرات یکی از اردوگاه‌های غیررسمی آوارگان فلسطینی در سوریه در منطقه «عین التل» است که هم‌اکنون در نزدیکی خود شاهد نبرد شدید ارتش سوریه با تروریست‌هاست و حدود 7000 فلسطینی را در خود جای داده است اما به دلیل درگیری‌ها شاهد کوچ عده زیادی از آنان است.

این اقدام تروریست‌های میانه‌رو آمریکا، مورد اعتراض دیگر گروه‌های مسلح نیز واقع شده تا جایی که این گروهک در بیانیه‌ای رسمی این اقدام را «اشتباهی فردی» توصیف کرد و وعده داد که به وضعیت «خاطیان»‌ رسیدگی می‌کند.

الزنکی در این بیانیه ضمن «محکومیت» و «ابراز انزجار»‌ از آنچه در فضای مجازی در این خصوص منتشر شده گفته که این گروهک به «اهداف انقلاب» و قوانین بین‌الملل در حوزه حقوق بشر پایبند است و آنچه رخ داده، سیاست کلی آن نیست بلکه اشتباهی فردی است که برای آن کمیته قضایی تشکیل شده تا در اسرع وقت حکم قضایی صادر شود.


بیانیه نورالدین زنکی پس از جنایت


ارتش سوریه از سه هفته گذشته در شمال شهر حلب عملیات تازه‌ای را آغاز کرده که یکی از اهداف آن، آزاد کردن اردوگاه حندرات از دست گروه‌های تروریستی است./فارس

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی