رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
گردانندگان فرقه‌ها برای ترویج و نشر عقاید گمراه کننده‌شان از همه ابزارها بهره‌گیری می‌کنند که از جمله آن‌ها به‌کارگیری "رادیوهای اینترنتی" است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، رسانه نوینی به‌نام "رادیوهای اینترنتی" در خدمت فرقه‌ها قرار گرفته تا در عصر رسانه‌ها همگام با پیشرفت علم و فن‌آوری از به‌روزترین قابلیت‌های رسانه‌ای برای ترویج عقاید انحرافی خود بهره ببرند.

اوایل ماه مبارک رمضان سال جاری بود که خبر راه‌اندازی رادیو اینترنتی دراویش بر روی خروجی رسانه‌های وابسته به این فرقه قرار گرفت و بار دیگر این حقیقت روشن شد که گردانندگان فرقه‌ها از همه فرصت‌ها برای فریب افراد استفاده می‌کنند.

اضافه می‌شود، پیش از این چندین رادیو اینترنتی وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی نیز برنامه‌های خود اعم از برنامه‌های تبلیغی، موسیقی و ... را پخش کردند تا در "رقابت رسانه‌ای" از دیگر فرقه‌ها عقب نمانند.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، امکان نصب نرم‌افزار این رادیوها بر روی گوشی‌های هوشمند است که به نظر میر‌سد متولیان امر باید اهتمام جدی‌تری برای کنترل و مقابله با پدیده "استفاده فرقه‌ها و گروهک‌ها از رادیوهای اینترنتی" در راستای جلوگیری از آلوده شدن افراد جامعه داشته باشند.

از شگردهای فرقه‌ها برای علاقه‌مند کردن افراد به نصب این نرم‌افزارها و استفاده از رادیوهای اینترنتی، تبلیغ آن‌ها به‌عنوان "رادیوهای موسیقی و آواز" است تا بلکه از این طریق بتوانند افکار منحرف کننده خود را به مخاطب القا کنند.

بر اساس گزارش رهپویان هدایت، رادیوهای اینترنتی نوعی رادیو هستند که قابلیت پخش به‌صورت زنده یا غیر مستقیم از بستر فضای مجازی دارند.

در این نوع از رادیوها بر خلاف رادیوهای فرکانسی قابلیت‌های ویژه‌ای وجود دارد که به‌عنوان نمونه می‌توان به "وابسته نبودن به مکان"، "تعداد شبکه‌های نامحدود برای یک منطقه"، "کیفیت مطلوب در حین پخش و ضبط" و "امکان شمارش شنوندگان" اشاره کرد.

"تعامل با مخاطب" و دادن اختیار انتخاب قطعات توسط شنونده در اینترنت، از ویژگی‌های جالب رادیوهای اینترنتی است که در نقطه مقابل آن، در رادیوهای معمولی امکان این تعامل وجود ندارد.

خصوصیات منحصر به‌فردی که در پیش آمد، علاوه بر آن‌که می‌توانند در خدمت موضوع‌های مفید قرار گیرد، از طرفی فرصت مغتنمی را در اختیار فرقه‌های انحرافی قرار داده تا در محیط پهناور مجازی به جولان بپردازند.

باید منتظر ماند تا مشخص شود جبهه ضد کفر و انحراف برای مقابله با این موج فزاینده چه اقدام به مثلی می‌کند؛ همچنان‌که گام‌هایی هر چند اندک در این راستا برداشته شده است.

نظرات (۱)

از اطلاع رسانی به هنگام شما تشکر می شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی