رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه فروردين ۲۵ ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ

شیوع لمپنیسم کلیسایی و اعتراض مجریان مسیحی

مسیحی شدن با انگیزه به دست آوردن موقعیت‌های مالی و دنیوی، نتیجه عملکرد نادرست و استفاده ابزاری مبلغان مسیحی و دولت‌های غربی از مسیحیت است که افراد را به طمع انداخته و در حالی که هیچ اعتقادی به آن ندارند، خود را پیرو آن معرفی می‌کنند.

به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت، "رضا صفا" در یکی از برنامه‌های شبکه نجات مطالبی را به ایرانی‌های تازه مسیحی شده نسبت داد که مورد اعتراض کاربر مسیحی شبکه اجتماعی فیس‌بوک قرار گرفت.

مجری شبکه ماهواره‌ای نجات گفته بود، ایرانی‌ها عاشق غذا هستند و زمانی که در کلیسا غذا پخش می‌شود، ایرانی‌ها بیش‌تر حضور پیدا می‌کنند و کاربر فضای مجازی نیز در پاسخ "رضا صفا"، حرف‌های تندی را نوشته بود.

این مسیحی گفته "رضا صفا" به کلیساهایی که اوضاع مالی بهتری دارند، بیش‌تر رفت‌وآمد می‌کند و او را ابتدا به اصلاح رفتار خودش دعوت کرده و حتی انتخاب همسر غیرایرانی توسط او را مصداق "نفرت از ایرانی‌ها" دانسته است.

او پیش‌تر نیز به مناسبت‌های مختلف به افرادی تاخته بود که پس از اقرار به مسیحیت، به کلیسا مراجعه نمی‌کنند و یا به بخش موعظه بی‌توجه هستند و به بخش‌های دیگر مانند: پذیرایی، رقص و ... رغبت بیش‌تری نشان می‌دهند.

البته "رضا صفا" سابقه زیادی در توهین به ایرانیان-چه مسلمان و چه ارمنی- را در کارنامه خود دارد، اما گفته‌های این‌چنینی فکر هر ناظر بیرونی را به این سمت و سو سوق می‌دهد که چه بسا از نام حضرت مسیح(ع) سوءاستفاده‌های زیادی می‌شود که او حاضر به اعتراف شده است.

برای آن‌که موضوع کمی واضح‌تر شود، لازم است به گفته‌های دیگر مبلّغان و مجریان شبکه‌های مسیحی و همچنین عوامل داخلی فرقه مسیحیت صهیونیستی نیز نگاهی انداخته تا ابعاد موضوع روشن‌تر شود.

به‌ بیان ساده‌تر، انگیزه اصلی پیوستن برخی از ایرانیان به مسیحیت تبشیری چیست؟ آیا آن‌ها واقعا مسیحیت را کامل‌تر از اسلام یافته و به حقیقت آن معترف شده و به آن پیوسته‌اند و یا انگیزه‌های مادی و دنیوی دیگری در پشت آن نهفته است؟

آمار و تجربه نشان داده، افراد ایرانی که به ظاهر خود را در زمره مسیحیان جا زده‌اند، پس از به دست آوردن موقعیت‌های مد نظر، دیگر حتی خود را مسیحی هم معرفی نمی‌کنند و به زندگی خود ادامه می‌دهند.

به‌ عبارت دیگر می‌توان گفت، مسیحیت تبشیری و صهیونیستی امروزه به ابزاری تبدیل شده است که هر شخص و دولتی می‌خواهد امتیازی به دست آورد، به آن متوسل شده و از این طریق تا حد زیادی به اهداف دنیوی خود دست پیدا می‌کنند.

این گزاره پیش از آن‌که یک فرضیه محتاج اثبات باشد، یک "حقیقت پیرامونی" بوده و بارها مورد اعتراف و اعتراض عضویابان و اعضای مشهور فرقه مسیحیت تبشیری نیز قرار گرفته است که در زیر تنها به دو نمونه از اشاره می‌شود.

"رسول حیدری" یکی از مجریان شبکه ماهواره‌ای مسیحی "محبت" در برنامه زنده تلویزیونی گفته، یکی از اصلی‌ترین دلایلی که موجب مسیحی شدن برخی افراد می‌شود، آسان‌تر شدن مهاجرت و گرفتن پناهندگی و اقامت است.

اعتراف تلخ این مجری مسیحی را باید نتیجه افزایش تصاعدی افرادی دانست که مسیحیت را به ابزاری برای رسیدن به مطامع خود قرار داده‌اند؛ همان‌هایی که از قضا مجریان مسیحی در آمار و ارقام خود آن‌ها را جزء مسیحیان معرفی می‌کنند و خوب می‌دانند که این افراد اصلا مسیحی نشده‌اند.

جالب آن‌که در نقطه مقابل افرادی قرار دارند که با مطالعه و آینده‌نگری، اسلام را به‌عنوان دین آسمانی کامل یافته و به آن گرایش پیدا می‌کنند و شخصی مانند: "ادوین آبنوس" دیگر مجری شبکه محبت نیز به آن معترف است و می‌گوید: " افراد زیادی در پرجمعیت‌ترین شهرهای مسیحی‌نشین به اسلام گرایش پیدا کرده‌اند" و این مسأله را به‌عنوان یک خطر گوشزد کرده بود.

علاوه بر این، افشاگری یکی از جداشدگان "کلیسای غیرقانونی عمانوئیل تهران" در فضای مجازی نیز نشان داد که هیئت مشایخ کلیسا برای جذب عضو، آن را به یک کاباره و کلوپ فساد جنسی، تبدیل کرده بودند.

فرد مورد اشاره به گفته‌های یک کشیش ارمنی اشاره کرده که گفته بود مراجعه‌کنندگان به کلیسا، پسران و دخترانی هستند که به دنبال جنس مخالف هستن و یا کلیسا را مکانی مناسب برای نوشیدن مشروبات الکلی می‌دانند.

بر اساس نوشته‌های این فرد، یکی دیگر از مشایخ "کلیسای انجیلی غیرقانونی عمانوئیل" نیز که به این وضعیت معترض بوده، کلیسا را مکانی برای قرار ملاقات دختران و پسران معرفی کرده است. 

اضافه می‌شود، پیرامون بحران پناهجویان جنگ‌زده منطقه غرب آسیا نیز برخی از کشورها از جمله: "قبرس" مسیحی شدن را شرط پذیرش درخواست آن‌ها قرار داد که پرواضح است، "غریق خود را به هر راهی می‌زند تا نجات یابد" و دور از انتظار نیست که همه "پشت مرز مانده‌ها"، خود را مسیحی معرفی کنند.

به‌عنوان یک نتیجه‌گیری باید گفت، اعتراف‌های تلخی از این جنس، دست کم دو بُعد قابل توجه دارد که یکی از آن‌ها، "مسیحی شدن با انگیزه به دست آوردن موقعیت‌های مالی و دنیوی" و دیگری "عملکرد نادرست و استفاده ابزاری مبلغان مسیحی و دولت‌های غربی از مسیحیت" است که افراد را به طمع انداخته و در حالی که هیچ اعتقادی به آن ندارند، خود را پیرو آن معرفی می‌کنند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی