رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه در یک حکومت شیعی به یک کرد سنی‌مذهب، موقعیتی همچون عضویت در هیأت رئیسه مجلس داده می‌شود، نمادی از ظرفیت والای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، محمد قسیم عثمانی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (30 خرداد 95) گفت: کشور ما بنا به دستور قرآن و عقل و منطق در جهت وحدت مسلمانان گام برداشته و برمی‌دارد و ناخدای این کشتی با فهم عمیق دین و سیاست اجازه نداده و نخواهد داد که مسیر و سرایط مستقیم این حرکت دچار انحراف و انحطاط شود و با شناخت دشمن که همان نظام استکباری با مدیریت آمریکا و رژیم صهیونیستی است، مسیر دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی را روشن ساخته و نشان داده‌اند که امید است هر یک از ما بتوانیم سربازی لایق در این سراط حق باشیم.

وی افزود: در شرایطی که عربستان با دستور آمریکا و سلاح‌های آمریکایی، مسلمانان کشور یمن را به خاک و خون می‌کشد و تکفیری‌ها در سراسر گیتی به یک تهدید هم برای مسلمانان و هم بشریت تبدیل شده‌اند، در کشور ما علی‌رغم همه نارسایی‌ها و کمبودهای مادی به کشورهای مسلمان و مناطقی همچون غزه سنی‌نشین است کمک و توجه می‌شود تا اسلام مستحکم شده و دشمنان اسلام شکست بخورند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قابل توجه است که امروز جمهوری اسلامی ایران به یک الگو برای رعایت عدالت و مشارکت عمومی همه ایرانیان در مدیریت و اداره کشور تبدیل شده است. اگر در کشوری دیگر شعار حقوق بشر داده می‌شود، در ایران ما حقوق بشر برمبنای عدل و انصاف و اسلام اجرا و عملیاتی می‌شود.

عثمانی خاطرنشان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان مترقی‌ترین قانون اساسی دنیا که هم از علم روز مملکت‌داری و هم از کامل‌ترین دین خداوندی بهره‌مند است، یکی از افتخارات کشور به‌شمار می‌رود و این مجلس که در همان ابتدای راه برخی از ظرفیت‌های فعال‌نشده آن را به فعل رساند، جای بسی افتخار و مباهات است و اینکه در یک حکومت شیعی به یک کرد سنی‌مذهب موقعیت‌هایی همچون عضویت در هیأت رئیسه مجلس داده می‌شود، یک نماد و نشان از ظرفیت والای جمهوری اسلامی ایران است که جا دارد بنده از این نگاه جاافتاده مجلس، نظام، مراجع بزرگ تقلید و نگاه عدالتخواهان مقام معظم رهبری تشکری ویژه داشته باشد.

وی در پایان گفت: بر خود واجب می‌دانم سربازی لایق برای نظام و کشور باشم که این اعتماد و باور را به نیکی پاسخ دهم و قدردان این نظام متعالی و مترقی باشیم./فارس 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی