رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه تیر ۲۹ ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ

ترویج مُدگرایی در شبکه تبشیری محبت

برنامه پژواک که از شبکه مسیحی "محبت" به روی آنتن می‌رود، به صحنه ترویج و تبلیغ انواع مُدها تبدیل شده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، "مُدگرایی" و در نتیجه آن "مصرف‌گرایی" دو مقوله‌ای است که از آن‌ها به‌عنوان ابزاری برای تهاجم فرهنگی بر ضد جوانان ایرانی استفاده می‌شود.

 با توجه به این واقعیت که حرکت در مسیر مُدگرایی، فرد را از معیارها و ارزش‌های ملی دور و به اهداف نظام‌های سرمایه‌داری و لیبرالی نزدیک‌تر می‌کند، از این‌رو تغییر نگاه ایرانی‌ها در دستور کار مهاجمین فرهنگی قرار دارد.

در همین راستا شبکه صهیونیستی "محبت" که پروژه "تغییر دین مردم مسلمان ایران به مسیحیت تبشیری" را وجهه همت خود قرار داده، با پخش برنامه‌هایی به ظاهر صمیمی و دوستانه، مُدگرایی و تجمل‌گرایی را بین ایرانیان ترویج می‌کند.

به تازگی برنامه "پژواک" شبکه پیش‌گفته که با اجرای سه مجری زن پخش می‌شود، مسأله مُد و پوشش را جزء موضوع‌های خود برای گفت‌وگو قرار داده است تا بلکه از این طریق گامی در جهت بی‌هویت کردن مسلمانان ایرانی بردارد.

اما آن‌چه قابل توجه و تأمل بوده و هر ناظری را به تفکر فرو می‌برد، شهرت ایرانی‌ها به پوشیدن لباس‌های اصیل و با هویت است که شوربختانه از زمانی که رضاخان تصمیم به اجباری کردن لباس فرنگی کرد، این مشهوریت قابل افتخار جای خود را به انواع مُدها و پوشش‌های غیرسازگار با بوم ایران داده است.

هر چند مُد به خودی خود ناپسند نیست، اما وقتی انتخاب کورکورانه مُد به عادت مألوف فرد یا جامعه‌ای تبدیل شود، پرواضح است که نتایج مثبتی در پی نخواهد داشت؛ به‌خصوص که آن ترویج مُد با اهداف پشت پرده‌ای نیز همراه باشد.

 مقام معظم رهبری در این خصوص می‌فرمایند: "این حرف اشتباه نشود با اینکه بنده با مُد و تنوع و تحول در روش‌های زندگی مخالفم، نخیر، مُدگرایی و نوگرایی اگر افراطی نباشد، اگر روی چشم و هم‌چشمی رقابت‌های کودکانه نباشد، عیبی ندارد. لباس و رفتار و آرایش تغییر پیدا می‌کند، مانعی هم ندارد، اما مواظب باشید قبله‌نمای این مُدگرایی به سمت اروپا نباشد، این بد است. اگر مُدیست‌های اروپا و آمریکا در مجلاتی که مُدها را مطرح می‌کنند فلان طور لباس را برای مردان یا زنان خودشان ترسیم کردند، آیا ما باید اینجا در همدان یا تهران یا در مشهد آن را تقلید کنیم؟ این بد است، خودتان طراحی کنید و خودتان بسازید."

 نکته‌ای که باید در این‌جا مطمح نظر قرار بگیرد، توجه بیش‌تر علاقه‌مندان به مُد به مرکز اصلی مُدگرایی یعنی اروپا و غرب است، همان موضوعی که در شبکه‌های ماهواره‌ای دنبال می‌شود و حتما نیازمند دقت بیش‌تر در نوع انتخاب مُد است.

بر اساس این گزارش، از جمله پیامدهای منفی مُدگرایی افراطی و تقلیدی، صرف وقت بسیار و ابتلا به تشویش ذهن است که نهایتی هم برای آن متصور نیست.

 از طرفی متأسفانه بیشتر مُدهای رایج در بین نوجوانان و جوانان برگرفته از الگوهای بیگانه و غیرخودی است، یا به بیان بهتر مُدگرایی به معنای جدید آن، نوعی از "خودبیگانگی" و "تقلید از فرهنگ غربی" را تداعی می‌کند.

پیامدهای منفی دیگر مُدگرایی افراطی، از بین رفتن قدرت تعقل، خلاقیت، ابتکار و تصمیم‌گیری در افراد است که می‌تواند آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را در جامعه موجب شود، از رشد و توسعه اقتصادی و علمی بکاهد و حرکت رو به رشد جوامع را با مشکل مواجه کند.

 علاوه بر این‌ها مُدگرایی افراطی، شخص را به سوی اسراف و تبذیر برده که امری ضداخلاقی و خلاف احکام و قوانین عقلانی و شرعی بوده و خداوند در آیاتی، خشم خود را نسبت به مسرفان و تبذیرکنندگان بیان کرده است.

خاطرنشان می‌کند، شبکه مسیحی محبت از رسانه‌های وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی است که به‌صورت شبانه‌روزی به ترویج عقاید انحرافی این فرقه مشغول است و پس از ناکامی در جذب و حفظ مخاطبین، به موضوع‌های غیرمسیحی نیز می‌پردازد.

 

نظرات (۲)

اینا می خوان جوانان را به سمت ابتذال و بی تفاوتی پیش ببرند.
همه باید مراقب باشیم و به ایفای وظیفه مان بپردازیم.
موفق باشید.
ای بابا شما هم که عادت کردین از کاه، کوه بسازین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی