رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مرداد ۳۰ ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ق.ظ

امام و داعشی‌های دهه ۶۰

دشمن با انتشار فایل صوتی که سال‌ها پیش متن مکتوب او منتشر شده بود، بدنبال احیا و مظلوم‌نمایی یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی است.گروهکی که دامنه جنایتش به ملت ایران محدود نشده و اکراد و شیعیان عراقی نیز طعم تلخ وحشیگری آن‌ها را چشیده‌اند.

انجمن رهپویان هدایت: کشور در شرایط حساس و خطیری بسر می‌برد! جبهه ها در شرایط ویژه‌ای قرار گرفته! امام جام زهر نوشیده و قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفته است(۲۷ تیر ۶۷)! صدام به رغم پذیرش قطعنامه و از آنجاییکه ایران را در موضع ضعف دیده همانند همه گرگ ها دوباره هوس حمله به سرش زده  و برای اشغال خوزستان به جنوب حمله کرده و در حال جولان دادن است(۳۱ تیر ۶۷)! آیت الله خامنه ای نه به عنوان رییس جمهور بلکه به عنوان امام جمعه تهران با درک شرایط خطیر کشور علاوه بر دعوت همه ائمه جمعه به جبهه،خود از امام اجازه و همچون روزهای نخست جنگ رهسپار جبهه‌ها ی جنوب شده تا با حضور در یگان ها عزم سست شده برخی رزمندگان را دوباره جزم کنند و روحیه رزمندگان را بالا ببرند(۲ مرداد ۶۷)!

در این اثنا ناگهان اتفاق عجیب و غیر منتظره ای رخ می دهد!
عملیات "فروغ جاویدان"از سوی منافقین آغاز می شود.عملیاتی با پشتیبانی کامل عراق و غرب و به منظور فتح۴۸ ساعته تهران(۳ مرداد ۶۷)!

مسعود رجوی طی یک سخنرانی حماسی در جمع چندهزار نفری میلیشیا در پادگان اشرف ضمن اعلام عملیات و اهداف آن، توصیه‌هایی به فرماندهان خود دارد.از جمله این توصیه‌ها حمله به زندان شهر های در مسیر تهران و خود تهران،آزاد کردن زندانیان و مسلح کردن آنان برای حمله به بقیه نقاط حساس شهر هاست! در این سخنرانی متوهمانه، رجوی بطور مشخص از برخی زندان ها از جمله زندان دیزل آباد کرمانشاه و اوین تهران نام می برد! تیپ فرشید مسئول حمله به زندان اوین در تهران می‌شود!

قسمتی از سخنرانی مسعود رجوی بدین قرار است:" در این عملیات نیروهای زیادی به ما کمک خواهند کرد. از طرفی درب زندان ها که باز شود آنها هم با ما هستند و با ما خواهند آمد. نیروهای زندان بالقوه با ما هستند..."!
از طرف دیگر دو گروه از اعضای سازمان منافقین در زندان بسر می برند.گروه اکثریتی که در زندان به انحراف و جنایات سازمان پی برده اند و از سازمان بریده اند و اصطلاحا" توابین نامیده می شدند.و گروه اقلیتی که همچنان دلبسته سازمان بودند و اصطلاحا" سرموضع!این گروه تشکیلاتی ترین و منسجم ترین زندانیان بودند.
در همین ایام اخباری حاکی از برنامه ریزی بمنظور برپایی شورش در برخی زندانها توسط منافقین بگوش می رسید!منافقینی که بحق باید آنها را داعشی های دهه ۶۰ نامید! نیروهای ددمنشی که در آن سالها حدود ۱۷ هزار نفر را در شهرهای مختلف کشور به شهادت رساندند. از شهید بهشتی و باهنر و رجایی تا سبزی فروش و بقال و مکانیک.توسط بمب یا تیغ موکت بری؛ یکمرتبه یا با شکنجه و زنده زنده سوزاندن یا کندن پوست سر و کوبیدن میخ در سر!

منافقین در عملیات نظامی تا نزدیک  کرمانشاه پیش آمده بودند و در مسیر خود جنایات زیادی از جمله حمله به بیمارستان اسلام آباد و کشتار فجیع در این شهر را به ثبت رسانده بودند.از شرط بندی برسر دختر یا پسر بودن جنین یک زن باردار و پاره کردن شکم او تا بریدن سر نوزاد و اعدام مادر!
در برابر عملیات منافقین،رزمندگان اسلام وارد عمل می شوند و "مرصاد" خلق می شود و منافقین در کمند نیروهای اسلام کشته،اسیر و متواری می شوند.فروغ جاویدان به کرمانشاه نرسیده خاموش می شود!
در وسائل بازمانده از منافقین اسناد و مدارکی دال بر هماهنگی های انجام شده با برخی منافقین درون زندان کشف می شود لذا خطر همچنان باقی است.
 

مجموع این شرایط و گزارش‌ها پیش روی امام راحل بود و عمق نگرانی از تهدیداتی که امنیت کشور را هدف قرار داده بود.مسئولان امنیتی کشور نگران از تهدیدات بالقوه بودند و  از امام برای دفع این تهدید درخواست داشتند.
امام چه باید می کرد؟! دست روی دست می گذاشت و شاهد به ثمر نشستن حرکت یکی از جنایتکارترین و وحشی ترین گروه های تروریستی می شد یا برای تامین امنیت،پیش از گسترش بحران آنرا مدیریت می کرد؟
نظریات پیشرفته علم مدیریت می گوید یکی از مهمترین اقدامات برای مدیریت بحران،پیشگیری از تسری و گسترش بحران به حوزه‌های دیگر و اصطلاحا"مهار بحران
" است.

امام با شجاعت برای مهار بحران و اجرای یک حکم الهی در باره اعضای مرتد و محارب منافقین، فتوایی تاریخی صادر کرد:"...کسانی که در زندان های سراسر کشور بر سر موضع نفاق خود پافشاری کرده و می کنند،محارب و محکوم به اعدام می باشند..."دقت کنید!"کسانی که...برسر موضع نفاق خود پافشاری کرده و می کنند ". معنی این عبارت یعنی کسانی که نه تنها از گذشته خود پشیمان نبودند بلکه از جنایات داعش گونه سازمان حمایت می کردند.کسانی که موافق وحامی حمله سازمان برای فتح تهران با پشتیبانی صدام و غرب بودند و بالاخره کسانی که آمادگی کامل داشتند تا دوباره به سازمان ملحق و علیه نظام به اقدامات جنایتکارانه ای که پیشتر اشاره شد ادامه دهند. 

این فتوای قاطع را همان کسی صادر کردکه قائل به احتیاط در حکم اعدام مفسدین و مخالف نبرد مسلحانه سازمان در دوران انقلاب بوده.روح الله خمینی،صاحب این فتوی همان شخصیت بی بدیلی است که به شهادت رهبرانقلاب در اظهار نظر در مورد افراد هم به شدت محتاط بوده چه برسد در صدور حکم اعدام!و صاحب این فتوی،همان کسی است که رزمندگان اسلام به فتوای او انسانی ترین و مهربانانه ترین رفتارها را با اسرای جنگی عراق داشتند!

انتشار فایل صوتی آقای منتظری که خود دلیل آشکاری بر صحت تشخیص امام مبنی بر نفوذ منافقین در بیت ایشان است، پیش و بیش از هرچیز بدنبال خاک پاشیدن به چهره خورشید است.دشمن می داند تا زمانی که خمینی و خط و مکتب او زنده باشد جایی در این کشور و نهضت بیادگار مانده از امام نخواهد داشت و بقیه نقشه‌هایش نقش بر آب خواهد شد.لذا روزی پس از حدود چهار دهه،ناگهان اسناد ارتباط او با آمریکا را کشف و منتشر می کند و روز دیگر با تمسک به صوت انسان ساده لوحی که تحت نفوذ منافقین و لیبرال ها قرار گرفته بود و خود از جنایات فردی مثل مهدی هاشمی حمایت می کرد، بدنبال خدشه به امام خمینی(ره)است.
دشمن همچنین با انتشار فایل صوتی که سالها پیش متن مکتوب او منتشر شده بود،بدنبال احیا و مظلوم نمایی یکی از جنایتکارترین گروه های تروریستی است.گروهکی که دامنه جنایتش به ملت ایران محدود نشده و اکراد و شیعیان عراقی نیز طعم تلخ وحشیگری آنها را چشیده‌اند. گروهکی که همواره در کنار خبیث ترین دشمنان ملت ایران بوده است. دیروز کنار صدام و در حال خیانت به رزمندگان اسلام از طریق نفوذ و لو دادن عملیات هایی که منجر به شهادت و مجروح شدن هزاران رزمنده شده و امروز کنار وهابیان سعودی که نزد مردم ما جزو منحوس‌ترین حکومت‌هاست.

بی بی سی نیز بداند با اقدامات اینچنین خود،انزجار مردم ایران از دولت متبوعش را فزونی می بخشد.
و سخن آخر با منسوبان به امام(ره) و آنانی که همه اعتبارشان را مدیون امام راحل هستند.همان هایی که هرگاه منافعشان ایجاب کند،از امام و خاطره‌های آنچنانیشان خرج می کنند و آنانی که روزهایی با خط امامی بودن خود را معرفی می کردند؛چرا ساکتند و یا با صلابت از امام دفاع نمی کنند؟ وچرا به دهان نفوذی هایی که پیشنهاد عذرخواهی به نظام می دهند نمی‌کوبند؟!

انقلابیون هر روز در معرض امتحان و آزمونی جدید قرار می گیرند و فقط آنانی سرافراز و راست قامت از این میدان بیرون می آیند که شکیبایی بر آنها ببارد و ثابت قدم بمانند./فارس 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی