رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه شهریور ۱۴ ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ق.ظ

مستفرنگ‌های مسیحی‌نما!

مبلّغان فارسی‌زبان مسیحیت تبشیری که خود را ایرانی می‌دانند و حتی تسلط چندانی به زبان فارسی ندارند، مهاجرت خود به غرب برای داشتن زندگی‌ مرفه را «نقشه خدا» و بر اساس «هدایت الهی» معرفی می‌کنند؛ اما مسیحیان هم حق دارند بپرسند که چرا خدا آن‌ها را به نقاط کم‌تر برخوردار جهان راهنمایی نمی‌کند؟

به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت، از دیدگاه روان‌شناسان و صاحب‌نظران حوزه اخلاق، «تجمل‌گرایی» به معنای گرایش به تجملات، یکی از پدیدههای نابهنجار اجتماعی و یک بیماری روانشناختی است.

با وجود این، نمی‌توان این خصلت ناپسند را یک رذیلت اخلاقی دانست، ولی باید اذعان کرد که آثار آن از یک رذیلت اخلاقی در روحیه فرد و جامعه، کمتر نیست.

پُر واضح است که اگر این عادت نکوهیده در بین فرد و گروهی که نقاب یک دین را بر چهره زده‌اند فراگیر شود، صدها برابر بیش‌تر از افراد معمولی آثار و تبعات منفی در پی دارد.

به‌عنوان مثال سردمدارانی از فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی که داعیه ایمان مسیحی دارند، آشکارا پرچمدار «تجمل‌گرایی» شده‌اند که در یک مورد، یکی از فعالان ترویج مسیحیت صهیونیستی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک به عملکرد مبلّغان مسیحی که از ایران به کشورهای اروپایی و آمریکا مهاجرت می‌کنند، ایراد وارد کرده است.

وی ضمن اشاره به ملاقات خود با یک اوکراینی که مدیر کلیسای خانگی در عربستان بوده، به داشتن ایمان واقعی مبلّغان ایرانی مسیحیت صهیونیستی شک کرده و نوشته است: "واقعا جاى کلیسا و ایمان‌داران ایرانى در این میان خالیست. همه هجوم بردیم به اروپا!!! اما از اروپا ایمان‌داران می‌روند آسیا و آفریقا..."

نکته قابل توجهی که از نظر برخی کاربران مسیحی مغفول نمانده، ادعای «خواندگی»، «هدایت شدن» و «داشتن دستور از جانب خدا برای هجرت به کشورهای غربی» توسط مبلّغان مسیحی است؛ یکی از کاربران مسیحی در این‌باره نظر داده: "قابل توجه واعظانی که می‌گویند خدا ما رو هدایت کرده به آمریکا و اروپا برویم تا خدمت کنیم. نمی‌دونم چرا خدا خیلی ازواعظان ایرانی رو به بهترین نقاط دنیا هدایت می‌کنه فقط."


تصویر خوش‌گذرانی هرمز شریعت و مهیار ابراهیمیان مجریان شبکه صهیونیستی هفت


بر اساس گزارش رهپویان هدایت، سوء استفاده از اعتقادات مردم برای رسیدن به اهداف دنیوی، یکی از تکنیک‌های فرقه مسیحیت تبشیری برای ربایش عقل و جذب افراد به این فرقه است.

تا جایی که مبلّغان و صاحب‌نفوذان مسیحیت صهیونیستی با استناد به بعضی از جملات کتاب مقدس، «سفر به بهترین نقاط جهان» و «میهمانی گرفتن در شیک‌‌ترین رستوران‌ها» را حقی برای خود و مطابق با هدایت خدا می‌دانند.

اما گویا اکنون وجدان خود مسیحیان هم بیدار شده و به چنین فریب‌کاری‌هایی واکنش نشان می‌دهند؛ هر چند صدها بار بیش‌تر از نوشته‌هایشان حرف‌های ناگفته دارند.

اینکه امروزه دین مسیحیت به مستمسکی تبدیل شده تا عده‌ای با دست یازیدن به آن، بتوانند از نردبان ترقی بالا بروند و به نام دین، بیش‌ترین ضربه‌ها را به اساس انسانیت بزنند، نکته‌ای است که خوش‌بختانه مسیحیان واقعی به آن اذعان دارند.

سودجویانی که ادعایشان گوش فلک را کَر کرده، اما در عمل مثل زالو به جان مسیحیان افتاده‌اند و با بهانه‌های مختلفی مانند: "ده یک"، "حق عضویت در کلیسا"، "اجرای نقشه الهی" و ... اندک داشته‌های افرادی که به امید پناهندگی و دیگر آرزوهای واهی تنها زبان به مسیحی بودن گشوده‌اند، را می‌ربایند و به مصارف اختصاصی و شخصی خود می‌رسانند.

گفتنی است، موارد متعددی از سوء‌استفاده مبلّغان مسیحی از احساسات مسیحیان وجود دارد که تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کشیده می‌شود و هنوز انبان فرقه مسیحیت تبشیری پُر از "رازهای مَگو" است.

نظرات (۵)

چه تیتر با مسمایی!
خوشمان آمد.
خدا بهتان قوت بدهد.
بسیارمطلب خوبی بود
امان از این ریاکاری و دروغگویی که بین مسیحیت صهیونیستی موج می زنه!
اونهمه دم از کمک و محبت می زنند، اونوقت تمام جنایات دنیا زیر سر خودشونه .
اینها به خودشونم رحم نمی کنند . چه بر سه به مردم جهان !!
عکسش خیلی باحال بود کلی با همکارام خندیدم
ریاکاری و تزویر تمام جریان مسیحیت رو درگیر کرده . فرق چندانی در این نظر بین فرقه هاش موجود نیست که نیست .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی