رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

یکی از قربانیان فرقه مسیحیت تبشیری در تماس با شبکه محبت اعلام کرد از زمانی که به مسیحیت گرویده و در این شبکه برای او دعا شده حالش بدتر شده است.

 

به گزارش انجمن رهپویان هدایت وی در تماس با برنامه‌ای که با اجرای زنی به نام الهام بر روی آنتن می‌رود ضمن اعلام این مطلب گفت: برای شفای بیماری از "خواهر الهام و برادر سوریک" درخواست دعا کرده ، الآن مریضی‌اش بدتر شده و دعا تأثیری نکرده.

 

وی ادامه داد: اکنون فلج شده و برای رفتن به کوتاه ترین مسیر هم باید از کمک فردی دیگر استفاده کند.

 

بر اساس این گزارش این نخستین تجربه از چنین مواردی نیست و چه در مسیحیت تبشیری و چه در فرقه های انحرافی دیگر اعم از عرفان‌های نوظهور و فرقی که روان درمانگر هستند نمونه‌هایی از این دست بسیار زیاد است.

 

بااین تفاوت که در مسیحت تبشیری فرد کمتر امکان اذعان به حقیقت درمانی خود پیدا می‌کند چرا که اگر چنین موضوعی را اعلام کند بلافاصله از جانب مسئول کلیسا به بی‌ایمانی متهم شده و در برخی موارد حتی از جمع پرستشی نیز اخراج می‌شود.

 

نمونه آن اخراج یک مادر و دختر از یکی از کلیساهای غیر قانونی تهران است که عضو سابق این کلیسا در فضای مجازی پیرامون آن افشاگری کرده است.

 

وی نوشته پس از یک مراسم کلیسایی، شیخ کلیسا به نام"س.ش" با خانمی صحیت می‌کرده که مادرش از یک بیماری سخت شفا یافته بود.

 

این عضو هیئت مشایخ کلیسای عمانوئیل با استفاده از شیوه فریب‌کاری مبلغان مسیحی به او گفته بود: "دخترم احتمالا خیالاتی شدید. برو امشب برای مادرت دعا کن و شفای حقیقی او را از خداوند بطلب. اون خواهر گفت آقای کشیش هزار تا آزمایش دادیم و مادرم کاملا بهبود پیدا کرده. کشیش گفت دخترم برو دعا کن و سعی کن این ماجرا را برای کسی تعریف نکنی."

 

با وجود آن‌که شیخ کلیسا تقاضای دیدار با فرد شفایافته را می‌کند، اما هفته بعد از ورود این دختر و مادرش به کلیسا جلوگیری به‌عمل می‌آورند تا مبادا پنهان‌کاری‌های آنان برای اعضا آشکار شود.

 

خاطر نشان می‌سازد تلقین این که در اثر دعای یک نفر چه مسئول کلیسا در کلیساهای ساختمانی و چه غیرآن و حتی شبان در کلیساهای خانگی فرد بیمار بهبود پیدا می‌کند باعث شده تا در موارد بسیاری وی از مراجعه به پزشک اجتناب کرده و درمان نشود.

 

 

 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 7 ثانیه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

جالب بود. اینهایی که از مسیحیت صهیونیستی دنبال شفا و درمان و معجزه هستند به همین حال و روز دچار می شوند و راهی جز بن بست و بازگشت به آغوش اسلام ندارند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی