رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

برای آمدن مسیح نشانه‌هایی در کتاب‌ها بصورت رازآلود آمده است که مسیحیان تبشیری و صهیونیستها با ادعای کشف آن خود را  موطف دانسته اند تا مقدمات ظهور ماشیح را فراهم آورند. تشکیل دولت یهود، جمع شدن همه یهودیان در فلسطین، رسیدن پیام انجیل به گوش همه مردم دنیا و وقوع جنگ آرماگدون از این مقدمات است.

1- برای صهیونیستها مهمترین کار تشکیل دولت اسرائیل است و در ادامه حفظ این دولت و گسترش مرزهای آن از نیل تا فرات چنانچه در آیات ذیل از کتاب مقدس آمده است:

تثنیه 11: 24 هر جایی که کف پای شما بر آن گذارده شود از آن شما خواهد بود از بیابان و لبنان و از نهر یعنی نهر فرات تا دریای غربی حدود شما خواهد بود.

آفرینش 15: 18 در آنروز یَهُوَه با ابرام عهد بست و گفت: “این زمین را از نهر مصر تا به نهر عظیم یعنی نهر فرات به نسل تو بخشیده ام.

تحقق بخشیدن به وعده های الهی در عهد قدیم هم یکی از کارها و وظائف یهودیان است. از آنجائیکه مسیحیان نیز به عهد عتیق معتقدند و در اعتقاد به عهد عتیق هیچ تفاوتی بین مسیحیان و یهودیان نیست و هردو این کتاب را وحی و کلام بدون خطای الهی می دانند لذا مسیحیان افراطی نیز برای محقق شدن وعده های خدا، خود را موظف به تبعیت از کتاب مقدس می دانند.

عهد عتیق یهودیان را انسانهای برتر و برگزیده می داند حتی عیسی نیز که یک یهودی است یهودیان را مستحق شفادادن می داند و خود را فقط ناجی یهودیان میداند و غیر یهود را سگ خطاب می کند در ذیل به تعدادی از آیات که نشان از نژادپرستی یهودیان است اشاره می شود:

تثنیه 14: 11 شما پسران یَهُوَه خدای خود هستید.

تثنیه 7: 7 یَهُوَه دل خود را با شما نبست و شما را برنگزید از این سبب که از سایر قومها کثیرتر بودید زیرا که شما از همة قومها قلیلتر بودید. 8 لیکن از این جهت که یَهُوَه شما را دوست میداشت و میخواست قسم خود را که برای پدران شما خورده بجا آورد.

لاویان 20: 24 و به شما گفتم شما وارث این زمین خواهید بود و من آنرا به شما خواهم داد و وارث آن بشوید زمینی که به شیر و شهد جاری است. من یَهُوَه خدای شما هستم که شما را از امتها امتیاز کرده‌ام.

تثنیه 4: 20 لیکن یَهُوَه شما را گرفته از کورة آهن از مصر بیرون آورد تا برای او قوم میراث باشید چنانکه امروز هستید.

اینها آیاتی هستند که هم مسیحیان به اینها معتقد هستند و هم یهودیان و از این لحاظ که خدا یهودیان را برای خود انتخاب کرده است مسیحیان افراطی نیز خود را ملزم به تبعیت از این یهودیان می کنند.

به اعتقاد این مسیحیان عیسی چون از طرف مادر یهودی است حائز احترام است و این مسیحیان که از شکل گیری نهضت جهانی صهیونیسم تبلیغات و تبشیرشان با شدت بیشتر و ابعاد گسترده تری همراه بود تمام توان خود را برای حمایت از دولت اسرائیل انجام می دهند و در هیچ یک از مجالس بین المللی علیه اسرائیل سخنی نمی گویند و همه جنایات اسرائیل را با استفاده از کتاب مقدس توجیه می کنند. 

2- در سنت یهودی انتظار ماشیح یعنی همان کسی که احیاء کننده سلطنت داود و سلیمان است و عزت یهود را دوباره به آنها باز خواهد گرداند آمده است در سنت مسیحی هم بازگشت دوباره مسیح وجود دارد.

 با توجه به اینکه مسیحیان معتقدند ماشیح که همان عیسی بن مریم و از نسل داود است ظهور کرده و مصلوب شده و دوباره باز خواهد گشت و ماشیح یهود هم از نسل داود است لذا در انتظار مسیح و ماشیح اتفاق نظر دارند و از حیث مصداقی به یک نفر معتقد هستند. ظهور مسیح یا همان ماشیح به این دلیل مهم می باشد که پیروزی نهایی با آمدن او میسر خواهد بود. اما برای آمدن مسیح نشانه هایی در کتابها بصورت رازآلود آمده است که این مسیحیان و صهیونیستها با ادعای اینکه توانسته اند به راز آنها پی ببرند خود را موطف دانسته اند تا مقدمات ظهور ماشیح را فراهم آورند از نشانه های ظهور ماشیح تشکیل دولت یهود، جمع شدن همه یهودیان در فلسطین، رسیدن پیام انجیل به گوش همه مردم دنیا و وقوع جنگ آرماگدون را می‌توان نام برد. 

مسیحیان بنیادگرا و محافظه کار تمام تلاش خود را کردند تا زمینه تشکیل این دولت فراهم شود و بعد از تشکیل دولت اسرائیل نسبت به راضی کردن یهودیان برای انتقال به سرزمین فلسطین در قالب کمکهای مالی به خانواده های یهودی و ساخت خانه و ایجاد شغل دست به کار شدند. یکی دیگر از کارهایی که این مسیحیان انجام می‌دادند پروژه مسیحی سازی کشورها و علی الخصوص کشورهای اسلامی خاورمیانه است. آنها سالیان سال است که با تاسیس شرکتها و انجمنها و با شگردهای متنوعی در صدد مسیحی کردن مردم مسلمان منطقه هستند.

در این راستا استفاده از برنامه های ماهواره ای تبلیغ مسیحیت به زبانها و لهجه های مختلف موجود در منطقه، اینترنت و وب نویسی، تبلیغ چهره به چهره با حضور در روستاها، تاکسی‌ها ، در مسیر راه دانش آموزان، ایجاد اتاق های مشاوره برای درمان مشکلات روحی، کلاسهای موسیقی ، پخش سی دی ها، جزوات، بلوتوث، فیلم، کتاب و کتاب مقدس با هدف رساندن پیام انجیل به گوش مردم و همچنین برنامه ریزی بلند مدت برای وقوع جنگ آرماگدون در منطقه خاورمیانه است.

همچنین پروژه مسیحی سازی کشورهای مسلمان و همچنین قطع مردم از عقبه فرهنگی خودشان در قالب ارائه متحد الشکل لباس و شیوه زندگی غربی زیاد به چشم می خورد.

نتیجه

تاریخ تبشیر مسیحیت و مخصوصا مسیحیت پروتستان به شکل جدی و فعالانه به دوران شاه عباس صفوی برمی‌گردد که این موضوع از کتاب «اسناد پادریان کارملی» بوضوح آشکار است. ثمره این کارها در این است که اولا یکی از مقدمات ظهور مسیح که همان شنیدن پیام انجیل است محقق می شود ثانیا یارگیری برای جنگ آرماگدون در قالب مسیحی کردن مسلمانان و ضربه زدن به مسلمانان در جنگ آرماگدون از درون خودشان و همچنین همراه کردن مردم منطقه هرچند با درصد خیلی پائینی با صهیونیسم و رژیم اشغالگر قدس محقق می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی