رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

ﺷﻤﺎ ﻧﻘﺎﺏ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﭼﻬﺮﻩ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺩﺍﺭﯾﺪ/ اﻧﺠﯿﻠﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﻮﻋﻈﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ..... ﺍﻧﺠﯿﻞ ﮔﻞ ﻭ ﺑﻠﺒﻞ ﺍﺳﺖ ....  ﺍﻧﺠﯿﻞ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﺷﺪﻥ ..... ﺷﻔﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ.

یکی از مخاطبین شبکه سون در پیامی اعتراضی به هرمز شریعت پناهی سوء استفاده او از انجیل و بهره گیری از آن برای اهداف خودش را افشا کرده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت این فرد در پیام خود، مدیریت شبکه یعنی هرمز شریعت پناهی و سایر اعضای تیم را مورد خطاب قرار داده و می‌نویسد: «ﺷﻤﺎ ﻧﻘﺎﺏ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﭼﻬﺮﻩ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺩﺍﺭﯾﺪ/ اﻧﺠﯿﻠﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﻮﻋﻈﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ..... ﺍﻧﺠﯿﻞ ﮔﻞ ﻭ ﺑﻠﺒﻞ ﺍﺳﺖ ....  ﺍﻧﺠﯿﻞ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﺷﺪﻥ ..... ﺷﻔﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ.»

بر اساس این گزارش اعتراض به عملکرد مدیران و مجریان شبکه های مسیحی نتیجه رفتارهای خارج از مسیحیت پروتستان و حتی خارج از شئون انسانی این افراد است.

موضوعی که در مرحله نخست حاصل بی‌اعتقادی مجریان و مدیران این قبیل شبکه ها به مسیحیت بوده و گویای حقیقتی است که آنها از پیوستن به مسیحیت پروتستان هدف‌های دیگری را دنبال می‌کرده‌اند.

برای روشن شدن این اهداف نیم نگاهی به وضعیت اخلاقی شبکه های ماهواره‌ای مسیحی فارسی زبان خالی از لطف نیست. بررسی شبکه ها نشان می دهد انجام رفتارهای جلف و مشمئز کننده به یک اپیدمی در آنها تبدیل شده است.

افراط در چنین رفتارهایی به حدی است که بارها و بارها اعتراض مخاطبین این شبکه ها را برانگیخته و آنها در تماس‌های تلفنی خود اعتراضشان را نشان داده اند.

در این خصوص می‌توان به اعتراض مخاطبی اشاره کرد که چندی پیش با شبکه سون تماس گرفت و رفتارهای زننده دو تن از مجریان را تقبیح کرد.

وی ضمن اعتراض به حرکات مجریان شبکه سون دست به گردن شدن مجریان هنگام دعا !!! را خلاف کتاب مقدس دانست و ادامه داد این رفتارها در هیچ کلیسایی دیده نمی شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد جنبه دیگر اهداف ذکر شده، استفاده از این گزینه (پیوستن به مسیحیت) برای به دست آوردن امتیازات مختلف است.

به‌ عبارت دیگر می‌توان گفت، مسیحیت تبشیری و صهیونیستی امروزه به ابزاری تبدیل شده است که هر شخص و دولتی می‌خواهد امتیازی به دست آورد، به آن متوسل شده و از این طریق تا حد زیادی به اهداف دنیوی خود دست پیدا می‌کنند.

این گزاره پیش از آن‌که یک فرضیه محتاج اثبات باشد، یک "حقیقت پیرامونی" بوده و بارها مورد اعتراف و اعتراض عضویابان و اعضای مشهور فرقه مسیحیت تبشیری نیز قرار گرفته است که در زیر تنها به دو نمونه از اشاره می‌شود.

"رسول حیدری" یکی از مجریان شبکه ماهواره‌ای مسیحی "محبت" در برنامه زنده تلویزیونی گفته، یکی از اصلی‌ترین دلایلی که موجب مسیحی شدن برخی افراد می‌شود، آسان‌تر شدن مهاجرت و گرفتن پناهندگی و اقامت است.

آرمان رشدی نیز در برنامه‌ای گفت که «برخی شبکه‌ها (شبک هفت) شیادی می‌کنند و کارهایی می‌کنند که بزرگانی همچون پولس هم نمی‌کرد. آن‌ها به مسیح دروغ می‌بندند تا پول بیشتری جمع کنند؛ مثلا برنامه شفا راه می‌اندازند و دیگران را شفا می‌دهند.»

به گزارش رهپویان اعتراف‌های تلخی از این جنس، دست کم دو بُعد قابل توجه دارد که یکی از آن‌ها، "مسیحی شدن با انگیزه به دست آوردن موقعیت‌های مالی و دنیوی" و دیگری "عملکرد نادرست و استفاده ابزاری مبلغان مسیحی و دولت‌های غربی از مسیحیت" است که افراد را به طمع انداخته و در حالی که هیچ اعتقادی به آن ندارند، خود را پیرو آن معرفی می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی