رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

البته شواهد نشان می دهد ترامپ نه تنها این روش را دنبال خواهد نمود؛ بلکه دوره ای تیره تر از حیات سیاسی و اجتماعی در آمریکا را رقم زده و خون های انسان های بیگناه بیشتری را در جهان بر زمین خواهد ریخت.

انجمن رهپویان هدایت به نقل از فرقه نیوز: بی تردید یکی از مسایلی که مسیحیان در طول تاریخ بر آن اشاره دارند تاکید بر محبت و مهرورزی است. مسیحیان دین خود را دین محبت دانسته و همواره سعی می کنند با اتهام خشونت به سایر ادیان در پیشبرد اهداف تبلیغی خود به موفقیت دست یابند.

اینکه علل و چرایی این تاکیدات چیست و از کجا نشات گرفته است بماند؛ اما انچه مشخص است این نکته است که تاریخ حیات مسیحیت بر این کره خاکی همواره از خشونت ها و ظلم های بیشمار بسیاری از سران کلیسا و به ویزه دولتمردان مسیحی غرب حکایت دارد. از جنگهای صلیبی گرفته تا دادگاههای تفتیش عقاید و از جنگ های خونین میان فرقه های مسیحی ... همه و همه حاکی از خشونت های بسیار در میان مسیحیان علی رغم سر دادن شعار محبت است.

مسیحیت صهیونیستی

در دهه های اخیر نیز روسای جمهور آمریکا علی رغم اینکه در مراسم تحلیف خود بر انجیل دست می گذارند اما ما شاهد جنایت های بیشمار این کشور و روسای جمهورآن در دیگر کشورها به ویژه کشورهای مسلمان هستیم.

شخصیت های مانند بوش و اوباما و... در حالی بر انجیل سوگند یاد کردند که تاریخ هیچگاه جنایات های آنان در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، سوریه و... را به فراموشی نخواهد سپرد.

اما دیروز نوبت ترامپ بود تا بار دیگر دست بر انجیل بگذارد و سوگند یاد کند. باید دید آیا او نیز روش و منش روسای پیشین را دنبال خواهد کرد؟!

البته شواهد نشان می دهد او نه تنها این روش را دنبال خواهد نمود؛ بلکه دوره ای تیره تر از حیات سیاسی و اجتماعی در آمریکا را رقم زده و خون های انسان های بیگناه بیشتری رادر جهان بر زمین خواهد ریخت./فرقه نیوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی