رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه فروردين ۱۹ ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ

شکست شبکه مسیحی در جذب مخاطب+سند

تغییرات صورت گرفته در شبکه مسیحی تبشیری هفت کارساز نشد و این شبکه به اعتراف همفکرانش در جذب مخاطب موفق نبوده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت شبکه سون یکی از شبکه های مسیحی فارسی زبان است که هدف گزاری آن تغییر باور مردم فارس زبان به ویژه در ایران است.

این شبکه که تا سال 2017 در ماهواره هاتبرد فعالیت داشت نتوانست موفقیتی به دست آورد و اعمال خارج از چارچوب مجریانش بارها و بارها اعتراض مخاطبین آن را به دنبال داشت حتی برخی این رفتارها را خارج از مسیحیت پروتستان و لاابالی گری نامیدند.

اما این که چرا چنین رفتارهایی در شبکه‌ای که در ظاهر ماهیتی مذهب مآبانه دارد  صورت گرفته و می‌گیرد سئوالی است که پاسخ به آن بررسی برنامه های شبکه تبشیری سون را می‌طلبد.

بر اساس این گزارش نقشه راه اصلی این شبکه فعالیت سیاسی است و مدیر این شبکه که با جریان های برانداز و معاند همچون گروهک منحله منافقین وابستگی دارد ضمن فضاسازی و سیاه نمایی گسترده، دروغ پراکنی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را نیز دنبال کرده است.

وی بارها و بارها به ویژه در زمان مذاکرات هسته‌ای در برنامه‌های خود که با حضور مبشرین مسیحی و اعضای سابق ارتش آمریکا پخش شد حملات رسانه‌ای تندی به مذاکرات کرده و در جریان انتخابات ریاست جمهوری امریکا با طرفداری از ترامپ وعده حمله نظامی به ایران را داد.

در کنار این موضوع برنامه های شبکه سون در سطوح مختلف سنی و تنوع موضوعی بر روی آنتن می‌رود اما آنچه در این میان به وضوح مشاهده می‌شود تلاش این شبکه برای تغییر سبک زندگی ایرانیان به سبک زندگی غربی است که همزمان از سوی سایر شبکه‌های مسیحی و دیگر شبکه‌های ماهوارهای دنبال می‌شود و سرمایه‌گذاری کلانی بر روی آن صورت گرفته است.

در همین راستا و به دنبال نقشه راه مزبور، مدیران شبکه سون در سال جدید همزمان با تحول در کادر خود و کنار گذاشتن مجریانی که اعتراض مخاطبین را بر انگیخته بودند، بر روی ماهواره دیگری که فراگیری بیشتری دارد فعالیت خود را متمرکز کرده تا از این طریق همگامی خود با سایر جریان‌های معاند را نشان داده و به دنبال هدف از پیش تعیین شده خود حرکت کنند.

 

تصویر کامنت نشان دهنده شکست شبکه سون در جذب مخاطب

این تغییر  استراتژی اما موثر واقع نشد چنان که به اعتراف مخاطبین شبکه تبشیری هفت در جذب مخاطب موفق نبوده است. یکی از همین افراد ضمن تایید این حقیقت می‌نویسد: «چرا شبکه هفت دچار دگر گونی شده است.کسی میداند موضوع چیست؟مگر این شبکه چه میکند؟چرا هیچ خبری از غایبین نیست از خود پرسیدید چرا این شبکه موفق در هنگامی که تلفن به روی مردم باز میشود کسی زنگ نمیزند؟ آیا شما هم میترسید؟ از چه میترسید؟ مگر آنجا لولو دارد؟ یا کسی اشک تمسا میریزد؟ که واقعی نیست ؟ تو را به خدا فکر کنید تحقیق کنید چرا اعتماد عمومی به این شبکه کم گشته است؟ خبری هست به ما هم بگویید.»

گفتنی است شبکه هفت از سال 2012 و به دنبال کشمکش میان هرمز شریعت پناهی با سران و مدیران شبکه محبت که به اخراج او انجامید، تاسیس شد و از همان ابتدا تغییر دین ایرانیان را در دستور کار خود قرار داد که در انجام این ماموریت با شکست مواجه شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی