رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

مدیر شبکه سحر با بیان اینکه این مجموعه کاملاً‌ آرشیوی تهیه شده است،‌ گفت: « اگر بتوانیم با کسانی که به خاک فلسطین اشغالی دسترسی دارند مانند اتباع رژیم اسرائیل مصاحبه کنیم می‌توان آثار قوی‌تری ساخت

به گزارش رهپویان هدایت به نقل از تسنیم،صبح امروز مجموعه مستند شکوفه های زیتون با حضور علیرضا سلیمانی زاده (مدیر شبکه سحر)‌، صلاح الزواوی (سفیر کشور فلسطین در ایران) و نمایندگان حماس و جهاد اسلامی در محل شبکه سحر برگزار شد. مجتبی لطفی کرامتی کارگردان این اثر هدف این مجموعه را معرفی و بیان سرگذشت یهودیان و مسیحیانی که حامی شهروندان فلسطینی بودند و در این راه حتی جان خود را از دست داده‌اند بیان کرد. وی سرگذشت افرادی مانند ریچل آلن کوری، معرفی جنبش BDS و دو قطبی سازی که تیم های رئال مادرید و بارسلونا در حمایت و ضدیت با فلسطین ایجاد کرده اند را از جمله موضوعات این مجموعه عنوان کرد. لطفی کرامتی با بیان اینکه این مجموعه در 26 قسمت 20 دقیقه‌ای  تهیه شده است، قشر نخبگان هنری، علمی و سیاسی را سوژه های اصلی فصل اول آن دانست.

الزواوی نیز در این مراسم با اشاره به نیم قرن مبارزه ملت فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی،‌ امروز را زمانی دانست که اسرائیل خطرناک ترین مرحله مبارزه را آغاز کرده است. وی با اشاره به تحرکات گروه‌های تروریستی برای تجزیه کشورهای عربی این موضوع را کاملاً‌ در راستای برنامه های اسرائیل عنوان کرد. سفیر فلسطین با پیشنهاد ایجاد یک کنفرانس اسلامی متشکل از 8 کشور قدرتمند اسلامی و همچنین کنفرانسی برای علمای اسلام، تشکیل این کنفرانسها را راه حلی برای متحد شدن دنیای اسلام بر ضد رژیم صهیونیستی عنوان کرد. وی با انتقاد از اتهاماتی که بر اساس پیشرفت‌های هسته‌ای به ایران وارد می‌شود، این اتهامات را به خاطر ضدیت ایران با اسرائیل دانست.

خالد قدومی نماینده حماس با اشاره جنگهای قرن اخیر که از حالت کلاسیک و نظامی به سایبری و رسانه ای تغییر حالت داده اند،‌ اثر گذاری نرم افزاری را بسیار موثرتر عنوان کرد. ابوشریف نماینده جهاد اسلامی نیز با تمجید از نام این مستند، نماد زیتون برای کشور فلسطین را موضوعی دانست که اسرائیل همواره در صدد کمرنگ کردن آن است تا فلسطین در جهان هویتی نداشته باشد.

سلیمانی زاده مدیر شبکه سحر، با اشاره به اینکه مجموعه مستند شکوفه‌های زیتون در اختیار دیگر شبکه‌های برون مرزی و همچنین شبکه مستند قرار خواهد گرفت، گفت: این مجموعه مستند به خاطر محدودیتهایی که وجود دارد کلاً آرشیوی تهیه شده است. اگر بتوانیم با کسانی که به خاک فلسطین اشغالی دسترسی دارند حتی اتباع اسرائیلی مصاحبه کنیم قطعاً می‌توان آثار قوی تری ساخت.

در پایان این مراسم ازعوامل این مجموعه (مجتبی لطفی کرامتی(کارگردان)، راحله صابری (تهیه کننده) و الهه خانی آرانی (نویسنده)) تقدیر شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی