رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

فرقه مسیحیت تبشیری که از فضاسازی در روزهای انتخابات به جایی نرسید روز گذشته و به دنبال حماسه 80 میلیونی مردمی دچار خشم و سردرگمی فزاینده شده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: اعضای این فرقه در تلاشی فراگیر حضور مردم و اعتماد به نظام جمهوری اسلامی ایران را نادیده گرفته و حماسه‌سازان را مورد هجمه قرار داده‌اند.

این موضوع در رسانه‌های تبشیری به شیوه‌ای دیگر به چشم می‌آید و آن سکوت رسانه‌ای سایت‌های مسیحی فارسی زبان در برابر حماسه 29 اردیبهشت 1396 است، که بار دیگر نشان داد مردم به نظام خود اعتماد کامل داشته و تمام اقدامات ضد انقلاب و معاندین را ابتر می‌کنند.

در این میان البته برخی شبکه‌های اینترنتی تبشیری درباره انتخابات فرافکنی پیش گرفته و ادعاهایی عجیب را مطرح کرده‌اند، که هیچ عقل سالمی و هیچ خردی آن را نمی‌پذیرد و به قولی مرغ پخته از شنیدن این ادعاها در دیگ می‌خندد.

علاوه بر ادعاهای این‌چنینی آنها رای دهندگان را مورد اهانت‌های بی‌شماری مانند وطن فروش، خائن و ... قرار داده و بدترین الفاظ را نسبت به آنها به کار گرفتند که حرمت قلم اجازه نگارش حتی بخش کوچکی از آن را نمی‌دهد.

این رسانه‌های تبشیری و اعضای منتسب به فرقه مسیحیت صهیونیستی، علاوه بر کاربرد چنین الفاظی موازی با سایر جریان های معاند بحث تحریم انتخابات را نیز دنبال کردند که به موفقیتی دست نیافتند.

بر اساس این گزارش اقدامات فرقه مسیحیت تبشیری در خصوص انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران از مدت ها قبل شروع شده و آنها تلاش  داشتد تا به هر نحو ممکن مشارکت مردمی در این امر ملی را کاهش دهند.

در این راستا و برای رسیدن به مقصود حتی در کنار سایر جریان‌های معاند قرار گرفتند و از عناصر سرشناس مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران هم بهره گرفتند.

نمونه ای از این همکاری را می‌شود در کنفرانسی مشاهده کرد که در آستانه انتخابات با هدف تضعیف و تخریب توسط جمعی از مخالفین برگزار شده و بخشی شرکت کنندگان را اعضای فرقه مسیحیت تبشیری تشکیل می‌دادند که با هدف مزبور و به رغم اینکه کتاب مقدس بر دوری از امور سیاسی تاکید دارد، در این کنفرانس شرکت کردند.

مسیحیت صهیونیستی

تصویری از تلاش مشترک رسول حیدری و سعید عابدینی برای تخریب انتخابات

گفتنی است بررسی اخبار منتشر شده در این دست رسانه‌ها نشان می‌دهد که همواره حضور مردم در تعیین سرنوشت خویش از جمله انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و غیره را بر نتابیده و سعی در تخریب این حضور داشتند؛ اما همیشه با توجه به حضور گسترده مردمی در رسیدن به هدف خود ناموفق بوده و شکست خورده‌اند.


مطالعه بیشتر در این زمینه:

+سبقت سیاست از تبشیر در شبکه صهیونیستی محبت

+تلاش های نافرجام شبکه محبت، برای اثبات وجود سیاست در مسیحیت

+مجری شبکه مسیحی محبت به مسئولان نظام توهین کرد

+سیاست‌زدگی مجری شبکه تبشیری محبت

+آزادی سعید عابدینی زیر سایه جاسوس‌های حرفه‌ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی