رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه خرداد ۲ ۱۳۹۶، ۰۳:۰۹ ب.ظ

حمله سایت تبشیری ها به رهبر شیعیان بحرین

سایت تبشیری ها با انتشار خبری کذب، نا عدالتی و اسلام‌ستیزی دستگاه حکومتی بحرین را نسبت به شیخ عیسی قاسم، به  کلاه‌برداری تعبیر کرد.

به گزارش رهپویان هدایت به نقل از دیده‌بان: سایت فرقه تبشیری صهیونیستی همواره در انتشار اخبار کذب و جریان ساز خود در تلاش است اسلام و  مسلمانان را تخریب کند و در این جهت کشورهای اسلامی را هدف قرار داده است.

مهم‌ترین این کشورهای اسلامی ایران و بحرین و در مواردی نیز یمن و سوریه بوده‌اند که هر از گاهی اخباری جهت‌دار برای آن‌ها انتشار داده شده است. در همین زمینه این سایت با نگاهی مخرب، بی‌عدالتی حکومت بحرین و حبس و جریمه نقدی در مورد رهبرشیعیان بحرین را به دروغ به جرم کلاه‌برداری نسبت می دهد.

این سایت تبشیری‌ در تکمیل خبر خود چنین می‌نویسد:

"دادگاهی در بحرین روز یکشنبه آیت‌الله عیسی قاسم یکی از رهبران مسلمانان شیعه آن کشور را به جرم پول‌شویی و جمع‌آوری غیرقانونی پول از طریق دریافت خمس، به یک سال حبس تعلیقی به مدت سه سال، محکوم کرد."

این در حالی است که رژیم آل خلیفه چندی پیش با صدور حکمی ظالمانه، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را به یک سال حبس تعلیقی و مصادره اموال و وجوهات شرعی وی محکوم کرد.

این محاکمه در درجه اول به معنای جسارت و تعدی رسمی در حق مرجعیت مذهبی شیعیان است که تمامی گروه‌ها و طرف‌های انقلابی بحرین بر ایشان اتفاق  نظر دارند می باشد.

همچنین با جرم شمرده شدن وجوهات خمس، رژیم آل خلیفه رسماً به خود این اجازه را داده تا فریضه‌ای شرعی و اصلی از اصول عقاید شیعه را به محاکمه بکشاند و این جسارت بابی را برای ارتکاب جسارت‌های  بعدی گشوده است.

در اینجا اموال و وجوهات خمس که شیوه مصرف و دخل و تصرف در آن در شریعت مشخص‌شده مصادره گشته است. نیت پرداخت‌کنندگان وجوهات جهت مصرف آن مشخص است و حکم شرع هم در این خصوص صراحت دارد. با مصادره وجوهات و تصرف خودسرانه به‌حکم دادستانی در آن‌ها، عملاً به‌حق امام ع در این محاکمه جسارت آشکار و رسمی شده است.

مسیحیت صهیونیستی

تصویر خبر منتشر شده در رسانه صهیونیستی

همچنین پیش از آغاز محاکمه شیخ عیسی قاسم سلب تابعیت گشته‌اند، سلب تابعیت در کنار محکومیت و احتمال تنفیذ حکم در هرلحظه، امکان صدور حکمی جدید ازجمله حبس طویل المدة به علت عدم داشتن تابعیت و یا اخراج از بحرین را در پی خواهد داشت.

نسبت دادن جرم پول‌شویی به مرجعیت مذهبی و تأیید آن در دادگاه جنایی عبور از تمامی خط قرمزها در بحرین بوده و جسارت آشکار به جایگاه و شأن مذهبی و انقلابی ایشان در سطح بین‌الملل است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی