رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه خرداد ۳ ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸ ب.ظ

آشفتگی مسیحیت صهیونیستی در مواجهه با امور سیاسی

اقدام اخیر سران فرقه مسیحیت صهیونیستی و همکاری آنها با افراد خود فروخته‌ای چون امیر عباس فخرآور موجب اعتراض گسترده کاربران در فضای مجازی شده است که برخی از این کاربران خود از اعضای همین فرقه هستند.

انجمن رهپویان هدایت: با فرا رسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری در ایران، تمامی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در یک صف قرار گرفته  و توان خود را برای ضربه­ زدن به این نظام به کار گرفتند. 

تا آنجا که سران تبشیری مسحیت صهیونیستی که بزرگترین مدعیان فعالیت دینی و غیرسیاسی هستند آشکارا در کنار گروه ­های معاند و برانداز قرار گرفته و آنتن شبکه­ های ماهواره ­ای خود را در اختیار آنان قرار دادند. شبکه­ هایی که ادعای غیرسیاسی بودنشان گوش فلک را کر کرده است.

این همکاری و پیوند نزدیک، مقاصد شوم مسیحیت تبشیری در پس پرده که همان براندازی نظام مقدس اسلامی در ایران است را آشکارتر ساخت. جدید ترین پرده این همکاری دو سویه حضور مبلغین تبشیری در کنفرانس تدوین قانون اساسی ایران آزاد است.

بر اساس این گزارش مهم­ ترین مانور معاندان که تحت عنوان کنفرانس تدوین قانون اساسی ایران آزاد (پس از براندازی حکومت فعلی) با دعوت از تمام گروه­های اپوزوسیون در شهر واشنگتن امریکا در تاریخ 27 اردیبهشت و تنها دو روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد؛ حاشیه­‌های خاصی داشت.

مسیحیت صهیونیستی

تصویرشماره 1: سعید عابدینی و رسول حیدری در این کنفرانس 

این همایش که با رهبری و فراخوان امیر عباس فخرآور روزنامه ­نگار فعال و معاند نظام، و با حضور رسول حیدری و سعید عابدینی از عناصر شناخته شده مسیحیت صهیونیستی تشکیل شد، با استقبال کمی روبرو شد و گروه ­های معاند نظام برای دعوت فخرآور وقعی به آن ننهادند، هرچند این کنفرانس در محل کنگره آمریکا برگزار شد.

مسیحیت صهیونیستی

تصویر شماره 2: سعید عابدینی در حال سخنرانی

سعید عابدینی، مجرم امنیتی که در جریان مذاکرات هسته­ ای استرداد شد، سابقه حضور در چنین همایش­ هایی را دارد. او پیش از این در همایش منافقین در پاریس شرکت کرده و موجب خشم اعضای فرقه مسیحیت تبشیری و برخی سران این فرقه شده بود.

رسول حیدری نیز پیش از برگزاری این همایش تبلیغات زیادی انجام داد و ساعت­ ها آنتن برنامه خود را در اختیار امیر عباس فخرآور قرار داد. این اقدامات موجب شد برخی کشیشان و مسیحیان در برابر او موضع بگیرند و حتی اقدام به انتشار ویدئوهای نظرات سایر کشیشان در فضای مجازی نمودند.

این سیاست زدگی سران تبشیری که رسانه نیز در اختیار دارند موجب خشم اعضای فرقه شده، تا جایی که در فضای مجازی به صفحات این افراد سیاست زده هجمه آورده و گفتگوهای زیر میان آنان رخ داده است.

مسیحیت صهیونیستی

تصویر شماره 3: اعتراض یکی از مخاطبین نسبت به حضور سعید عابدینی در کنفرانس


رسول حیدری

تصویرشماره 4: اعتراض یکی از مخاطبان به اقدامات سیاسی رسول حیدری


تصویر شماره 5: نظرات مخالف مسیحیان دربرابر سیاست زدگی برخی سران


تصویر تصویر شماره 6: مخالفت افراد شناخته شده مسیحیت با سیاست‌زدگی بخشی از جامعه مسیحی


از سوی دیگر این سران سیاست‌زده تبشیری که با انتقادات تند اعضای فرقه مواجه شده‌­اند، دست به تخریب ه­موطنان و سایر افراد فرقه خود زده‌­اند. آنان با هدف تخریب انتخابات آزاد و دموکراسی حقیقی که در ایران حاکم است، افرادی که در خارج از کشور با حضور خود در انتخابات عرق ملی خود را نشان می‌دهند را به باد انتقاد گرفته‌­اند و حتی نظرات مخالفین را حذف نمودند.

برخی فعالین فضای مجازی مسیحیت صهیونیستی با پیگیری خط خبری «کیس پناهندگی مسیحی یا مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری» دست به تمسخر هم­وطنان خارج­نشین و شرکت کننده در انتخابات زده‌­اند.

مسیحیت تبشیری

تصویر شماره 7: اعتراض مخاطبین به سیاست‌زگی سران تبشیر و پناهندگان دروغین


این سردرگمی که بین نوایمانان مسیحی و سران جریان تبشیر وجود دارد، حکایت از شکست و تفرقه در بین مسیحیت صهیونیستی دارد. جریانی که در واقع در معاندت با نظام اسلامی ایران است اما برای حفظ ظاهر و جذب بیشتر افراد مجبور است ظاهرسازی کرده و دم از عدم فعالیت سیاسی بزند.

به این ترتیب باید گفت این جریان که در بزنگاه­ هایی مانند انتخابات دست خود را رو کرده و نمی­ تواند باطن خویش را پنهان دارد، موجب خشم معدود طرفداران خود می­ شود و در نهایت مجبور به تخریب و تمسخر هم­وطنان و هم­کیشان خود خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی