رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه خرداد ۲۱ ۱۳۹۶، ۰۹:۴۳ ق.ظ

اثر گرفتن ده یک در ورشکستگی اقتصادی جوامع

یک کارشناس و عضو باسابقه مسیحیت تبشیری ضمن اظهار تاسف از رفتارهای خلاف کتاب مقدس کشیشان تبشیری در خصوص گرفتن ده یک بیان می کند : "دانشمندان مسیحی می گویند گرفتن ده یک، می‌تواند جامعه را به ورطه ورشکستگی اقتصادی بکشاند"

به گزارش رهپویان هدایت: اخیرا یکی از کارشناسان مشهور شبکه های ماهواره ای مسیحیت در برنامه ای زنده به نقد رفتار کشیشان تبشیری در دریافت اجباری ده یک از ایمانداران مسیحی پرداخته است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت او که خود از کشیشان کلیسای منحله جماعت ربانی تهران و از افراد با سابقه و بانفوذ در مسیحیت تبشیری است با بیان خاطره ای تامل برانگیز به دریافت اجباری ده یک اعتراض می کند.

وی اشاره می کند زمان حضور در ایران فردی از اعضای کلیسا که اوضاع  مالی بسیار بدی داشته را می‌شناخته که با دستفروشی روزگار می‌گذرانده است و در برابر 20 هزار تومان درآمد 50 هزارتومان (30 سال قبل) خرج داشته اما به اجبار کشیش وقت کلیسا باید ده یک 20 هزار تومان را پرداخت می‌کرده است.

وی ادامه می‌دهد این فرد به دفتر من مراجعه کرد و گفت هر چه به کشیش می‌گویم این 20 هزارتومان شیر خشک بچه ام هم نمی‌شود او اصرار دارد تا پولی که برای شیرخشک فرزندم کنار گذاشته‌ام را به عنوان ده یک به کلیسا پرداخت کنم و می‌گوید مطمئن باشد خداوند شیرخشک فرزند تو را می رساند!!

این کارشناس با اظهار تاسف از رفتارهای اینچنینی کشیشان تبشیری که خلاف کتاب مقدس  است بیان می کند : "دانشمندان مسیحی می گویند گرفتن ده یک، می‌تواند جامعه را به ورطه ورشکستگی اقتصادی بکشاند"

وی در ادامه تصریح می‌کند این رفتارها از سوی کشیشان کلیساهای پروتستان در حالیست که در هیچ کجای عهدجدید از گرفتن ده یک سخنی به میان نیامده است.

بر اساس این گزارش ده یک یعنی ارائه یک دهم از دارایی هر ماه به کشیش، یکی از مباحث چالش برانگیز مسیحیت تبشیری است که سوءاستفاده از آن اعتراض اعضا را به دنبال داشته است و بسیاری از وابستگان به این فرقه و برخی جداشدگان آن را بهانه‌ای جهت فراهم آمدن بساط خوشی کشیشان می‌دانند.

نگاهی به مطالب منتشر شده اعضای فعلی و جداشدگان از فرقه مسیحیت تبشیری نشان می‌دهد که در صورت ندادن ده یک برخورد بسیار زننده ای با آنها صورت می‌گرفته و حتی از کلیسای خود اخراج می‌شدند.

این قیبل برخوردها سبب شده تا مطالب اعتراضی فراوانی در این راستا در شبکه های اجتماعی منتشر شود که بررسی آنها می‌تواند ماهیت و عملکرد حقیقی این فرقه را به خوبی نشان دهد.

کاربری در اعتراض به گرفتن ده یک توسط کشیشان با این تعبیر که این پول در واقع بساط خوشی این کشیش‌‌ها را فراهم می‌کند نوشته است: "من شخصا برای دستانی که کار و تلاش میکنند، تا امرار معاش کنند،و از راه درست روزی بدست آورند، خیلی احترام قائلم. اگر دست من بود به هیچ عنوان به هیچ شخصی اجازه نمی‌دادم که راه مفت خوری را پیش بگیرند! هرگز اجازه نمیدادم که حتی یک ریال از این راه پولی بدست بیاورند شبان و خادم کلیسا و غیره...

اینها جماعت نون قرض بده به یکدیگر هستند دکان بازار راه انداختند که مفت بخورند و جفت بزنند."

گفتنی است به رغم چنین حقیقتی اما سران کلیساهای پروتستان به ویژه آنانکه که در بین فارسی زبان ها به دنبال جذب عضو هستند ندادن ده یک را گناهی بزرگ نشان داده و عضوی که ده یک ندهد را دزد خطاب می‌کنند در نزد آنها نگهداری یک ده ، نوعی دزدی از خداست!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی