رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

بیشتر سران فارسی زبان جریان تبشیر که معمولا از اسلام به مسیحیت روی آورنده اند در حال حاضر در زندگی شخصی دچار بحران طلاق هستند.

انجمن رهپویان هدایت: طلاق یکی از رفتارهایی است که در معارف اسلامی آن را قبیح ترین حلال می دانند و در روایتی از امام صادق (ع) آمده است که طلاق عرش خدا را به لرزه در می آورد. ( وسائل الشیعه، ج 16، ص 268) اما روی سخن در این چند کلام مسلمانان نیستند.

طلاق در همه ادیان الهی قبیح و زشت شمرده شده تا جایی که در مسیحیت آن را مطلقا جایز نمی دانند مگر در جایی که زن آلوده به زنا شده باشد. حتی در کتاب مقدس مسیحیان آمده است «هر که زن خود را طلاق دهد و زن دیگری را نکاح کند زانی بوده و هر که زن مطلقه مردی را به نکاح خویش درآورد، زنا کرده باشد.» (انجیل لوقا، فصل شانزدهم، جمله هجدهم)

البته این بی منطقی موجود در کتاب مقدس در مورد طلاق را نمی توان به الهی بودن آن نسبت داد و قطعا این حکم نیز از جمله انحرافاتی است که در کتاب مقدس مسیحیان جای گرفته است. چراکه به هرحال این امر نیز یکی از اموری است که بشر به آن نیاز دارد و به همین دلیل در دین اسلام احکام و قوانین متعددی برای آن آمده است؛ البته جای بحث آن در این مطلب نیست.

اما روی سخن با کسانی است که به هر دلیل فریب تبلیغات و نیرنگ های مسیحیان تبشیری را باور کرده و از اسلام به مسیحیت گرویده اند. البته این نوع افراد که معمولا به سستی عقیده دچارند، همان طور که به اسلام پایبند نبوده اند به مسیحیت نیز وفادار نخواهند بود.

جالب اینکه برخی از این افراد پس از تغییر دین از اسلام به مسیحیت، در ساختارهای پیچیده و سازمان های تبشیری مسیحیت صهیونیستی نفوذی عمیق پیدا کرده و حتی برخی موارد تا رئوس هرم مسیحیت تبشیری ارتقا یافته اند. اما نکته جالب توجه اینکه تظاهر و ریاکاری آنان فقط در مجامع عمومی مسیحی است و آنان در زندگی شخصی خود به انواع و اقسام شهوات و آلودگی ها گرفتارند. این نکته را با جستجویی ساده در صفحات شخصی سران جریان صهیونیستی تبشیر مسیحیت می توان دریافت.

شاهد مثال مطلب مذکور، مسئله طلاق است. همان طور که اشاره شد طلاق در مسیحیت مطلقا جایز نیست. اما آنچه در سران جریان تبشیر در حال رخ دادن است، پرده از بی قیدی آنان به دین مسیحیت است. بیشتر سران فارسی زبان جریان تبشیری که معمولا از اسلام به مسیحیت روی آورنده اند در حال حاضر در زندگی شخصی دچار بحران طلاق هستند.

مسیحیت تبشیری

سعید عابدینی و همسر سابقش نغمه شریعت پناهی

پر سر و صداترین آنان که در رسانه های گروهی امریکا هم مطرح شد، طلاق سعید عابدینی از همسرش بود. محکوم امنیتی ای که در جریان مذاکرات هسته ای همراه با چند امریکایی دیگر در مبادله ای به امریکا بازگشت و با درخواست طلاق همسرش مواجه شد، همسری که سالها برای آزادی وی تلاش کرده بود.

او در واکنش به این مسئله تعادل روانی خود را از دست داد و در دادگاهی دیگر به دلیل تهدید امنیت جانی فرزندانش از نزدیک شدن به آنها منع شد. سعید عابدینی اکنون در حال انتقام گرفتن از رهبران جریان تبشیر است و به افشاگری های گسترده علیه آنان دست زده است.

این مسئله نه تنها در زندگی سعید عابدینی وجود دارد، بلکه در سایر سران فرقه مسیحیت صهیونیستی مانند رضا ترکمند، فرشید فتحی و محسن و علی گلچین نیز وجود داشته است. 

مسیحیت تبشیری

فرشید فتحی و همسر سابقش

فرشید فتحی رابط سازمان  ایلام - از سازمان های فعال در حوزه مسیحیت تبشیری که اقدامات براندازانه بسیاری را سازماندهی می کرد- در ایران بود که زیر نظر این سازمان و کلیسای غیر قانونی جماعت ربانی فعالیت تبشیری انجام می داد. 

همسر فرشید فتحی که هم اکنون ساکن کاناد است پس از به زندان افتادن فتحی به دلیل آنچه که خود رفتارهای زننده فرشید فتحی نامگذاری کرده - مانند ارتباطات نامشروع فراوان-  از او به شکلی غیابی جدا شد و سازمان ایلام هم این خبر را تایید کرد.

در همان زمان مطالبی در فضای مجازی منتشر شد که نشان دهنده خیانت های متعدد این دو نسبت به زندگی مشترک و پایبند نبودن آنها به قوانین زندگی و خانواده بود.

رضا ترکمند که زمان حضورش در ایران در کلیسای غیر قانونی انجیلی عمانوئیل فعالیت داشت پس از خروج از کشور رفتارهای لجام گسیخته و غیر اخلاقی در پیش گرفت بارها و بارها همسر خود را مورد ضرب شتم قرار داده و او را از خانه بیرون کرده بود. این رفتارها موجب شد تا همسرش که هم اکنون در شبکه های تبشیری فارسی زبان حضور دارد، از او جدا شود.

مسیحیت صهیونیستی

رضا ترکمند و همسر سابقش که به دلیل اختلالات اخلاقی از او جدا شد

این جدایی اما رضا ترکمند را به خود نیاورد و او با پیگیری رفتارهای سابق خود به اعتیاد جنسی نیز مبتلا شد تا جایی که چندی قبل تصاویر پیام های موهن وی به دختری در فضای مجازی منتشر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد تا جایی که سران فرقه مسیحیت صهیونیستی مجبور به واکنش در برابر آن شدند.

این پیام ها به حدی زشت و زننده است که حرمت قلم حتی اجازه انتشار عکسی از آنها را هم نمی دهد. باید افزود این رفتار در دیگر اعضا کلیسای غیر قانونی عمانوئیل و همچنین شاگردهای رضا ترکمند نیز رخنه کرده بود.

از جمله محسن گلچین که در این کلیسا فعالیت داشت و او نیز از همسرش جدا شده بود. به دیگر سخن همسر محسن گلچین که تاب و توان پذیرش اقدامات او به ویژه گرویدن به مسیحیت تبشیری را نداشت از  وی جداشد تا محسن گلچین به راحتی به خوش گذرانی هایش برسد.

نکته اینجاست که محسن گلچین هیچ گاه در قامت یک باورمند واقعی نبود و به واسطه همین رفتارها بارها و بارها با مشایخ کلیسا مشکل پیدا کرده و هیچ کس دل خوشی از او نداشت.

افشاگری های اعضای جدا شده از این کلیسا نشان می‌دهد دلیل اصلی این اختلافات رفتارهای نابهنجار محسن گلچین در کلیسا و خارج از آن مانند جمع کردن دختر و پسرها در خانه خود به نام کلیسا و برگزاری پارتی های غیر معمول به نام مسیحیت و کلیسا بود. 

مسیحیت تبشیری

تصاویری از اعتراض اعضای فرقه مسیحیت تبشیری به رفتارهای خارج از عرف محسن گلچین

علی گلچین فرزند او نیز همین رویه را در زندگی پیش گرفت. البته او از پدر پیشی گرفت و با دختری از فرقه ضاله بهائیت ازدواج کرد چرا که به گفته اعضای جدا شده از کلیسا وی شنیده بود که به اعضای این فرقه به راحتی پناهندگی اعطا می شود.

اما این ازدواج خیلی دوام نداشت او نیز همانند پدرش خیلی زود از همسرش جدا شد و به دنبال عیاشی‌های خود رفت و به همراه پدرش محسن گلچین در راستای دین زدایی از جوانان مسلمان و  تبلیغ و ترویج مسیحیت صهیونیستی زیر نظر کلیسای غیر قانونی عمانوئیل فعالیت داشتند.

نمونه ای از رفتارهای زننده ی علی گلچین که در فضای مجازی منتشر شده است

تحقیقات نشان داده که یکی از موارد تاثیرگذار بر طلاق،‌ مساله "افت اخلاقی" است. با توجه به وجود آزادی‌های غیرمسئولانه در کلیساهای خانگی و ساختمانی، رابطه‌های غیراخلاقی و خارج از عرفی که برقرار می‌شود، اخلاق خود به خود رنگ باخته و در نتیجه عدم رغبت به ازدواج و جدایی زوج‌ها از یکدیگر، چندان دور از ذهن نیست.

خاطر نشان می شود این وضع اسف بار در پیروی و تقید سران جریان تبشیر به آنچه تبلیغ آن را می کنند، چند بیت از غزل زیبای حافظ به ذهن تداعی می کند :

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند     چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس             توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

گوییا باور نمی‌دارند روز داوری                         کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند

یا رب این نو دولتان را با خر خودشان نشان       کاین همه ناز از غلام ترک و استر می‌کنند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی