رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش هاآرتص شب قبل از قتل، پدر هنریت به پلیس گفت که او به خاطر این کارش (خروج از مسیحیت) دیگر ارزش زنده بودن ندارد، ما او را با شلاق به خانه خواهیم برد و مانند یک سگ با هنریت رفتار خواهیم کرد.

یکی از مسیحیان صیونیست ساکن شهر رمل در مرکز اسرائیل،دختر نوجوانش را به خاطر ارتباط با یک جوان مسلمان به قتل رساند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت روزنامه اسرائیلی هاآرتص ضمن اعلام این خبر افزود: سامی کارا دختر 17 ساله خود به نام هنریت را به دلیل ارتباط با جوان مسلمان، ابتدا زندانی کرد و به خاطر تصمیم او برای تغییر دینش به اسلام کشت.

این روزنامه ادامه داده است که: هنریت دو هفته قبل از کشته شدن یعنی در روز 13 ژوئن پس از آنکه خانواده اش با خشونت و تهدید تلاش کردند به ارتباطش پایان بدهند، پس از مشاجره خانه را ترک کرد و به خانه جوان مسلمان پناهنده شد.

ترک خانه پایان ماجرا نبود و او توسط مادرش مورد حملات زیادی قرار گرفت و تا جایی که مجبور شد به پلیس شکایت کند.

 روزنامه اسرائیلی هاآرتص با تشریح جزئیات تصریح می‌کند: چند روز قبل از قتل، پدر و مادرش و دو عمویش به دیدن او آمدند تا وی را به بازگشت متقاعد کنند اما، هنریت نپذیرفت که موجب شد پدرش بار دیگر ساعت 3 صبح به او حمله کرده و او را به قتل تهدید کند.

تصویر مقتول و محل جنایت

به گفته این روزنامه سر انجام با پادرمیانی پلیس و مراکز اجتماعی هنریت موافقت کرد روز 13 ژوئن به خانه بازگردد و اعلام کرد در پایان هفته به اسلام خواهد گروید که این جمله موجب قتل او توسط پدر و مادرش شد.

در جریان تحقیقات، مادر هنریت به پلیس گفت که شوهرش به خاطر رفتار دخترش تحقیر شده و خروج او از مسیحیت و گرویدن به اسلام را به عنوان بی احترامی  به "شرافت خانوادگی" عنوان کرد.

مسیحیت صهیونیستی

بازنشر خبر فوق در واشینگتن پست و تصویر اعتراض مردم به این جنایت

به گزارش هاآرتص شب قبل از قتل پدر هنریت به پلیس گفت که او به خاطر این کارش (خروج از مسیحیت) دیگر ارزش زنده بودن ندارد، ما او را با شلاق به خانه خواهیم برد و مانند یک سگ با هنریت رفتار  خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش قتل هنریت جوان توسط پدر مسیحی در حالی رخ داده که مسیحیان صهیونیست همواره مدعی صلح بوده و ادعا می‌کنند که روش آنها پراکندن محبت و صلح در جامعه است و هر گونه قتل و کشتار در ترویج عقاید را نفی می‌کنند.

مسیحیت صهیونیستی

تصویر پدر قاتل در دادگاه

از دیگر سو آنها در رسانه های خود بارها و بارها بازداشت و برخورد با افرادی که از ادیان دیگر به مسیحیت وارد شدند را مورد انتقاد قرار داده اما در برابر قتل یک نوجوان؛ تنها به جرم خروج از مسیحیت و گرویدن به اسلام سکوت کرده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی