رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

فیلم اکسیدان مهر تائیدی بر پدیده‌ای است که در میان مسیحیان تبشیری به نام مسیحیت صوری شناخته  می شود و بحث تغییر شکلی دین به بهانه مهاجرت را به خوبی به تصویر می کشد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت فیلم تازه منوچهر محمدی جدا از تمامی حواشی پیرامونش یک مسئله را به خوبی مطرح کرده و آن استفاده ابزاری از بحث تغییر دین برای مهاجرت و سوء استفاده جریانی خاص از این تغییر است.

شخص اول فیلم جوانی است که به خاطر بازگرداندن همسرش که به سودای زندگی در غرب با تنها سرمایه وی از کشور خارج شده و تلاش دارد تا خود را به اروپا یا آمریکا برساند که در نهایت  در کمپ‌های پناهندگی سرگردان شده و مجبور به ازدواج با یک اروپایی برای خروج از کمپ است.

او برای آنکه همسر خود را به کشور بازگرداند به دنبال خروج از کشور است در این میان راهی که توسط قاچاقچی انسانِ در فیلم به او نشان داده می شود تغییر دین از اسلام به مسیحیت است!!!؟؟ راهی که خیلی سریع اورا به همسرش می رساند.

اما به راستی تغییر دین یک مسلمان به مسیحیت چه اندازه برای سران مسیحیت مهم است که به بهانه آن حاضرند به سرعت پناهندگی اعطا کنند و قرار است از این فرد مسیحی شده چه استفاده ای شود که تا این اندازه مهم می شود.

در بخشی از فیلم کارگردان پاسخ این سئوال را می دهد، حضور اصلان در سفارت بریتانیا و درخواست سفیر انگلیس از او؛ یعنی اینکه از فرد مسیحی شده به عنوان دنباله داخلی انگلیسی‌ها برای مقاصد جاسوسی استفاده می‌شود درواقع در پی این تغییر دین و قبول پناهندگی از سوی یک کشور اروپایی، به او آموخته می‌شود که باید کشورش را بفروشد.

بررسی کارنامه جریان تبشیر این ادعا را ثابت می‌کند. در واقع نمونه این دست افراد میان مسیحیان تبشیری قابل توجه است، مانند سعید عابدینی که از سوی سازمان های جاسوسی با مأموریت جاسوسی و راه اندازی کلیساهای غیرقانونی خانگی و دین زدایی وارد کشور شده بود.

خاطر نشان می شود که تربیت جاسوس توسط کلیساهای تبشیری در ایران ریشه تاریخی داشته و حتی در  ادوار متاخر کلیسای جماعت ربانی پس از "مسیحی سازی" یک نفر، از او به عنوان جاسوس استفاده کرده مانند سموئیل یقنظر که پیش از انتخاب برای سفارت شوروی در ایران جاسوسی می کرد.

بررسی اسناد نشان می‌دهد سفارت شوروی سابق برای جاسوسی در خاک ایران، سم یقنظر را مهره خوبی تشخیص می دهد و از طریق یک زن ، حلقه ارتباطی خود با وی را تنگ تر می کند و در رقابت شرق و غرب در ایران، جذب او را به عنوان برگ برنده خود می داند .

ارتباطات نامشروع وی با سرپل این دالان جاسوسی یعنی دریانه هیربد تا آنجا پیش می رود که بدون هیچگونه ابایی گاه و بیگاه از آن دم می زند و این ارتباط زبانزد اعضای کلیساهای فارسی زبان می شود.

دریانه یکی از اعضای کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی بود و در این کلیسا فعالیت‌های مختلفی از جمله تدریس در کانون شادی انجام می‌داد. مادر و مادر بزرگ و خالۀ دریانه هیربد روس و ساکن ایران بوده اند.

شوهر خاله او دکتر بابایان دندانپزشک مخصوص شاه بوده و مادر بزرگش با سرهنگ الکساندر فوکوفسکی افسر سفارت شوروی دوستی و گاها ملاقاتی داشته است.

در کنار استفاده ابزاری از فرد تغییر دین داده، مسأله مسیحیان صوری بخشی دیگر از اکسیدان را در بر می‌گیرد. "مسیحیت شکلی" حقیقتی است که حتی رسانه های تبشیری به آن اعتراف کرده اند.

محبت نیوز وب سایت مسیحیان تبشیری در اعترافی اذعان کرد که بسیاری از کسانی که در خارج کشور یا داخل به مسیحیت می گروند هیچ شناختی از آن ندارند و صرفا برای تسهیل در امر پناهندگی مسیحی می‌شوند.

نویسنده این گزارش می‌گوید که بسیاری از این افراد، مدتی را در کلیساها می‌گذرانند و داستان‌های ساختگی از سرنوشت خود در ایران به هم می‌بافند تا موفق به قبولی در مصاحبه شوند.

همچنین نگاهی به تاریخ نشان می دهد که هرجا این جریان وارد شده یا به عنوان پیش درآمدی برای ایجاد روابط سیاسی به نفع جریان سلطه بوده و یا بازوی اجرایی این جریان برای مغلوب کردن کشور هدف و رسیدن به اهداف استعماری است.

در نهایت می‌توان گفت هدف از این رویکرد تکرار تجربه اندلس ، یعنی به زانو درآوردن کشورهای مسلمان خاورمیانه و فتح ساده و بی‌دردسر آنها با چند فرهنگی کردن (ترویج فرقه و نحله های فکری و دینی متفاوت) کشورهای مسلمان خاورمیانه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی