رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 کانون شادی به عنوان یکی از فعال ترین زیر مجموعه های کلیسای غیر قانونی جماعت ربانی بود و هدف اصلی از تشکیل این بخش جذب، تعلیم، صید و مراقبت است به دیگر سخن این زیر مجموعه همواره به عنوان بازوی جذب کننده برای کلیسا محسوب می‌شد.

یکی از مهم ترین و تأثیر گذار ترین اقدامات هر تشکیلات و سازمانی برای عمق بخشیدن به فعالیت هایش آموزش و تربیت گروه های سنی مختلف از جمله کودکان و نوجوانان می باشند.

به طوری که کودکان و نوجوانان به دلیل آن که در دریافت و حفظ اطلاعات مستعد بوده و همانند دانه ای می مانند که انسان آن را می کارد و آن گونه که می خواهد آن را پرورش می دهد و به آن رسیدگی می کند.

بر همین اساس جریان های تبشیری مسیحیت نیز از این موضوع غافل نبوده اند بلکه بیشترین سرمایه گذاری ها را در این بخش انجام داده اند، به طوری که با ایجاد شبکه های ماهواره ای ، ساخت بازی های رایانه ای و فکری و ورود به حوزه داستان نویسی و... توانسته اند به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کنند.

با توجه به اینکه پایه های اساسی تشکیل شخصیت انسان ،درسنین کودکی و نوجوانی صورت می گیرد و از طرفی تعداد قابل توجهی از جمعیت ایران را این گروه تشکیل می دهند ، جذب این قشر نزد جریان مسیحیت صهیونیستی اهمیت مضاعفی پیدا کرده است و متناسب با این پتانسیل قوی ، هدف گذاری خود را به سوی این گروه قرار داد .

در این میان کلیسای جماعت ربانی به عنوان مرکزی که مسئولیت تبشیر مسیحیت در ایران را بر عهده داشته و آن را مدیریت می کرده با ایجاد کانون شادی برای کودکان و نوجوانان در مسیرتعلیم و تربیت بر اساس مسیحیت پروتستان گام بر داشته بود.

این کانون با جذب کودکان و نوجوانان سعی بر آن داشته است تا افرادی برای آینده مسیحیت صهیونیستی در ایران پرورش داده و یکی از اهداف سردمداران استکبارجهانی در ایران را محقق نماید.

جمعی از معلمین کانون شادی

بررسی تاریخچه کلیسای جماعت ربانی نشان می‌دهد کانون شادی از قدیمی‌ترین بخش های این کلیسای غیرقانونی بوده و از بدو تاسیس به عنوان بازوی اصلی آن عمل می‌کرده است.

از دریانه هیربد میتوان به عنوان قدیمی ترین  معلم کانون شادی کلیسای جماعت ربانی یاد کرد که موافق اسناد برای سفارت شوروی سابق جاسوسی کرده و با بسیاری از اعضای کلیسا روابط نامتعارفی داشته است.

مادر و مادر بزرگ و خالۀ دریانه روس و ساکن ایران بوده اند.شوهر خاله او دکتر بابایان دندانپزشک مخصوص شاه بوده و مادر بزرگش با سرهنگ الکساندر فوکوفسکی افسر سفارت شوروی همکاری داشت.

پس از انقلاب این بخش به یک کمیته تبدیل شد و مسئولیت آن مدتی دست آرمان رشدی بود که هم اکنون به عنوان کارشناس در شبکه‌های تبشیری فارسی فعالیت دارد. پس از او نیز زنی عهده دار این مسئولیت شد که برای دریافت آموزش های لازم سال 1377 برای مدتی در انگلستان مستقر شد.

در دوره مسئولیت وی فعالیت های کانون شادی بر روی تهیه و ترجمه کتب لازم برای این کانون و تشکیل سمینار معلمان و مدیران کانون شادی و برنامه ریزی تعلیمی و تفریحی برای فرزندادن خادمان کلیسا متمرکز بود. همچنین در طی دوره مسئولیت او تعدادی از معلمین کانون شادی به قبرس جهت تعلیم و آموزش فرستاده شده اند.

متاسفانه برخی از همین افراد سال‌های بعد به صدا و سیما راه یافته و برنامه‌هایی مختص به کودکان را اجرا کردند که در زمان خود به یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های خاص این سن تبدیل شد که نشان می‌داد فرقه مسیحیت صهیونیستی برای حرکت خزنده در صدا و سیما هم برنامه ریزی کرده است.

                                                                                                               ادامه دارد...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی