رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

یکی از کارشناسان و مجریان شبکه های فارسی زبان تبشیری تبدیل شدن کلیساها به کاباره را معضل جدید کلیساهای فارسی زبان خواند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت وی که به نوعی مدعی ترویج اصلاحات جدید در کلیساهاست ضمن اعتراف به این مطلب ادامه داد: این روزها در جماعتها و فضاهای مجازی و کانالهای تلوزیونی شاهد ظهور پرستندگانی هستیم که اشعار و موسیقی و سبک اجرای آنها بسیار نامناسب است.

وی تصریح کرد: این اقدامات خلاف کتاب مقدس است و موجب شده تا کلیساها بیشتر شبیه کاباره شوند که هیچ گونه همخوانی با کتاب مقدس ندارد و این مشکل بسیار بزرگی است.

این کارشناس شبکه های تبشیری اقدام به این کار یعنی تبدیل کردن کلیسا به کاباره را ترفندی جدید برای جذب افراد به کلیساهای فارسی زبان در سراسر جهان عنوان کرده و اذعان کرد بسیاری از افرادی که به‌ظاهر در جرگه مسیحیت در می‌آیند نه به این دلیل است که آن را کامل یافته‌اند؛ بلکه به‌خاطر وجود "سالن‌های رقص"، "آزادی‌های بیش از اندازه ارتباط بین جنس‌های مخالف" و مواردی از این قبیل، در کلیساها است.

پیش از این نیز کارشناسی دیگر در همین شبکه های تبشیری به استفاده از آهنگ های کاباره ای در کلیساها اشاره کرده بود: سرودهایی که ما می خوانیم، یک زمانی آهنگ های "کاباره" ها و آهنگ های "بار" ها بوده است. بعداً آمدند و یک کلمه گذاشتند روی سرود و حالا تبدیل شده به یک آهنگ روحانی و پرستشی.

بر اساس این گزارش کاباره شدن کلیساها پیش از این هم دستاویز جذب بوده که نمونه کامل آن در کلیسای غیر قانونی عمانوئیل تهران رخ داده است و یکی از جداشدگان از این کلیسا خاطرات خود از این فضا را افشا کرده است.

 وی که خود، را متعهد به افشای این حقایق ناگفته از درون کلیساها می داند، اعلام کرده که هیئت مشایخ کلیسا، آن را به یک کاباره و کلوپ فساد جنسی، تبدیل کرده اند.

این عضو کلیساهای پروتستانی ایران، در ادامه برای مستند کردن ادعای خود به گفته یکی از کشیشیان کلیساهای ارامنه، اشاره می کند.

این کشیش، در یکی از جلسات کلیسای عمانوئیل گفته بود که مراجعه کنندگان به کلیسا، پسران و دخترانی هستند که به دنبال جنس مخالف هستن و یا کلیسا را مکانی مناسب برای نوشیدن مشروبات الکی می دانند.

یکی از مشایخ کلیسای انجیلی عمانوئیل نیز که از این وضعیت معترض بوده است، کلیسا را مکانی برای قرار ملاقات دختران و پسران معرفی کرده است.

گفتنی است دستاویز قرار دادن موسیقی برای جذب در فرقه مسیحیت صهیونیستی علاوه بر کلیسای عمانوئیل میان سایر کلیساهای غیر قانونی از جمله جماعت ربانی هم وجود داشت و حتی از سوی سران و مسئولین این کلیسای غیر قانونی تشویق می‌شد.

آنها که به خوبی از اهمیت این ترفند برای جذب هر چه بیشتر واقف بودند با هدف پرورش نسلی لاقید در داخل کشور، بهره گیری از موسیقی‌های رپ و به‌اصطلاح زیرزمینی را از نسل‌های کودک و نوجوان شروع کرده بودند و در برنامه های خود زمانی مختص به این امر را داشتند که این امر حتی مورد اعتراض اعضا این فرقه هم قرار گرفته بود. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی