رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

آرمان رشدی یکی از شناخته شده ‌ترین و باسابقه‌ترین اعضا فرقه مسیحیت تبشیری در اعترافی به صورت رسمی اعلام کرد که ظلم و فساد در کلیساهای خانگی بی‌داد می‌کند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت وی ادامه داد: متاسفانه این فساد از کلیساهای ساختمانی به کلیساهای خانگی کشیده شده و بسیاری از مراجعه کنندگان و اعضای این کلیساها دچار مشکلات اخلاقی می‌شوند.

آرمان رشدی که از اعضای قدیمی کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی محسوب می‌شود با بیان اینکه نه فقط در کلیساهای خانگی بلکه در تمام طول تاریخ این مشکل به چشم می‌آید افزود: خیلی از این کلیساهای پروتستان پاک و مقدس نیستند.

وی تصریح کرد: علت اصلی این امر ساختار نامناسب کلیساهای است چرا که بسیاری از گردانندگان این کلیساها به خاطر جاه طلبی کشیش شده‌اند.

این کارشناس و عضو قدیمی فرقه مسیحیت صهیونیستی افزود: من اطلاع دارم کلیساهای خانگی در ایران فاجعه بار هستند و خطر آن‌ها به ویژه برای زنان خیلی زیاد است و به نظر من نباید به کلیساهای خانگی رفت و آمد داشت.

آرمان رشدی در ادامه ضمن بیان نمونه‌های سوءاستفاده از افراد در کلیساهای خانگی خاطر نشان کرد: در این کلیساها هستند کسانی که به خصوص از خانمها سوءاستفاده اخلاقی و حتی مالی کرده‌اند تا جایی که یک نفر پول فروش ماشینش را عنوان ده یک داده اما شبان با همان پول به ترکیه مسافرت می‌کند.

بر اساس این گزارش پیش از این نیز اعضای دیگر این فرقه به وجود معضلات اخلاقی در کلیساهای اعتراف کرده بودند چنان که رضا صفا در یکی از برنامه‌های خود حملات تندی به شبانان کلیساهای خانگی کرد و گفت هدف این‌ها تنها سوئ استفاده از مردم است.

در کنار افراد شناخته شده فرقه, برخی از فریب خوردگان همین کلیساها نیز مطالبی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که نشان می دهد این مجامع زیرزمینی غیر قانونی نه تنها مکانی برای عبادت نیست بلکه به مکانی برای ترویج عقاید ضد دینی به ویژه اسلامی و مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود. همچنین در این مجامع زیر زمینی روابط خارج از عرف به راحتی میان اعضا برقرار شده و آنها در ظاهر و به اسم مسیحیت به مسائلی غیر اخلاقی سوق داده می‌شوند.

چنان که کاربری در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشته است که شوهر دوست او به‌دلیل رفت‌و‌آمد به یک کلیسای خانگی در کرج و ارتباط با یک دختر جوان در آن مکان، کم‌کم  اخلاقش تغییر کرده و آن دو در آستانه طلاق قرار گرفته‌اند.

نکته قابل توجه این است که این مجامع غیرقانونی توسط سازمان های تبشیری حمایت شده و تا زمانی که کلیساهای غیرقانونی ساختمنانی فرقه پروتستان در کشور فعال بودند توسط آنها مدیریت می‌شدند.

از جمله فعال ترین این کلیساها، جماعت ربانی بود که در سراسر کشور کلیساهای خانگی بسیاری راهاندازی و مدیریت می‌کرد به صورتی که کمیته کلیساهای خانگی یکی از کمیته‌ها و زیر مجموعه‌های آن محسوب می‌شد.

آنها علاوه بر هدایت این مجامع غیر قانونی و زیرزمینی فریب خوردگان را تشویق به حضور در کلیساهای خانگی جهت استحاله هر چه بیشتر در فرقه می‌کردند. از دیگر سو سعی داشتند تا افرادی در کلیساهای ساختمانی تربیت کنند و مسئولیت ایجاد و گسترش کلیساهای غیر قانونی خانگی را به آنها واگذارند.

علاوه بر مطالب فوق باید افزود که هزینه مالی این کلیساها نیز  توسط کلیساهای ساختمانی داده می‌شد و اعضا در هر سال سفرهای متعددی به برخی کشورهای خارجی و همچنین کشورهای همسایه به ویژه ترکیه داشتند.

گفتنی است ایجاد و گسترش این مکان‌ها در استراتژی کلی مسیحیت علیه اسلام نیز جایگاه خاصی دارد تا جایی که پاپ بندیکت شانزدهم در دیدار با نمایندگان کلیسای کاتولیک ایران تشکیل کلیساهای خانگی را یکی از کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای تبلیغ مسیحیت در ایران ارزیابی کرده‌است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی