رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه شهریور ۸ ۱۳۹۶، ۰۳:۰۲ ب.ظ

سلفی در کلیسا برای پناهندگی+ویدئو

آرمان رشدی در یکی از برنامه‌های شبکه ست سون از پدیده ای به نام سلفی در کلیسا جهت درج در پرونده پناهندگی خبر داد و گفت بسیاری از کسانی که به کلیسا می‌آیند اعتقادی به مسیحیت ندارند.

به گزارش گروه رصد انجمن رهپویان هدایت ویدئوی مربوط به این حرف های آرمان رشدی توسط یکی از فعالین تبشیری در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر شده است.

مطابق با این ویدئو؛ رشدی که به عنوان یکی از عناصر قدیمی فرقه جماعت ربانی شناخته می‌شود می‌گوید: در خارج کشور کسانی که تعمید می‌گیرند برای قبولی در کیس پناهندگی است و هیچ اعتقادی به مسیحیت ندارند.

وی در ادامه از پدیده ای به نام سلفی در کلیسا نام برد که برای درج در پرونده پناهندگی انجام می‌شود و کلیساها نیز برای آنکه صندلی های خود را پر کنند از این افراد استقبال می‌کنند.

بر اساس همین گفته‌ها این موضوع به ویژه در کلیساهای غیر فارسی زبان به وفور دیده شده و آنها صرف اعلام فرد او را پذیرفته و حتی تعمید می‌دهند.

 

مسیحیت تبشیری

تصویر پست منتشر شده در فیسبوک

این در حالی است که حتی برخی از این افراد با اصول اولیه مسیحیت هم آشنا نبوده و به گفته مجری برنامه مذکور، در برخی موارد فرد حتی خدا را هم قبول ندارد اما مسیحی می‌شود.

بر اساس این گزارش اغلب گروندگان به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی را افرادی تشکیل می‌دهند که این فرقه را "نه به‌عنوان یک دین بلکه به‌عنوان یک ابزار" انتخاب کرده‌اند.

مسیحیان صوری امروزه بخش زیادی از اعضای کلیساها را تشکیل می‌دهند و تعداد آنها چنان رو به افزایش است که حتی رسانه‌های تبشیری نیز دربرابر آن مجبور به واکنش شده‌اند.

یکی از این سایت ها در گزارشی به این موضوع پرداخته و با افرادی که تنها برای دریافت پناهندگی به کلیسا مراجعه می‌کردند، گفتگو‌هایی انجام داد.

نویسنده گزارش که مشاهده‌های عینی خود در این کشور را نوشته، از آن به‌عنوان "حقیقت تلخ" یاد کرده و مسیحیتِ آن‌ها را "نه برای ایمان، بلکه به‌عنوان کیسِ پناهندگی" نام‌گذاری می‌کند.

شاهدی که از نزدیک نظاره‌گر مسیحی‌های صوری بوده گفته است: "[افرادی] در جلسات پرستشی به ناگاه از روح‌القدس پر می‌شوند، به زبان‌ها تکلم می‌کنند و در مکالمات عمومی خود قسم قرآن یا حضرت ابوالفضل[ع] می‌خورند و به رسم مسلمانان عیسی‌ مسیح[ع] را حضرت می‌خوانند."

گفتنی است، انحراف‌ها و ظاهرسازی‌های این چنینی در کلیساهای غیرقانونی پروتستانی ایران نیز نمونه‌های بسیاری دارد، همان کلیساهایی که در زمان فعالیت خود به "تالار مُد"، "بنگاه معامله تعمیدنامه"، "دوست‌یابی" و ... تبدیل شده و اسباب شرمساری برای مسیحیت راستین را فراهم آورده بودند.

 

در ادامه بخشی از ویدئوی صحبت های آرمان رشدی درباره پدیده "سلفی در کلیسا برای پناهندگی" را می‌توانید مشاهده کنید:

 

 



مدت زمان: 7 دقیقه 43 ثانیه 

 

کیفیت اصلی در کانال آپارات رهپویان هدایت:

http://www.aparat.com/v/XOkZB

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی