رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

یکی از مسائلی که امروزه به وفور در کلیساهای ایرانی دیده‌ می شود سوء استفاده مالی شبانان و مسئولین این کلیساها از پناهندگان است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت تجارت در کلیساهای ایرانی این روزها دیگر عادی شده و هر کس با راه انداختن یک کلیسا به ویژه در ترکیه عده‌ای را دور خود جمع کرده و با اخاذی وعده پناهندگی به آنها می‌دهند.

ترکیه یکی از کشورهایی است که کلیساهای ایرانی به شکلی قارچ گونه در آن رشد کرده و هر روز خبـر تازه‌ای از سوءاستفاده‌هایی که در این کلیساها از افراد می‌شود در فضای مجازی انتشار پیدا می‌کند.

مسیحیت تبشیری

چندی پیش یکی از همین اعضا از دادن مبلغی به شبان کلیسای خود گفت که این پول صرف سفر تفریحی این شبان به کشورهای اروپایی شده است.

فرد دیگری از دادن پول برای گرفتن تعمید سخن گفت و اعلام کرد که حداقل پنجاه نفر رو دارم که مبالغ بالای دویست یورو نفری ازشون گرفتند بعد با شیشه نوشابه خانواده تعمید دادن و مدرک براشون صادر کردند.

به تازگی نیز فردی از مبلغینی گفته که توسط شبکه های مسیحی به کشور ترکیه سفر میکنند و از پناهجویان اخذی می‌کنند.

این فرد در مطلب خود می‌نویسد: دکان بازی و پول مردم پناهجو را خوردن دیگه بس است. بیشتر کسانی که از همین شبکه های ماهواره ای به ترکیه سفر می کنند نیز زمان برگشت از آنجا با بیست هزار دلار یا بیشتر بر می گردند. این افراد هیچ‌وقت از جیب مبارک برای بشارت دادن مردم استفاده نمیکنند، فقط باید اسپانسر باشد.

بر اساس این گزارش مسئله سوء‌استفاده در سایر کشورهایی که ایرانیان در آنجا ساکن هستند هم به چشم می‌اید و حتی برخی کلیساها در این خصوص به افراط رفته و در صورتی که فرد متوجه این موضوع بشود بلافاصله او را اخراج می‌کنند تا نتواند دیگران را مطلع کند.

کلیسای هاماربی سوئد از این دست کلیساها است که مسئول این کلیسا به اخاذی از پناهجویان دست می‌زند تا جایی که یکی از همین افراد می‌نویسد: کلیساى هماربى را به سوپر مارکت تبدیل کرده و جریان اخاذى به راه انداخته و از پناهجویان سوء استفاده مى کند.

مسیحیت تبشیری

گفتنی است مسئولین این کلیسا در شبکه‌های تبشیری هم حضوری فعال داشته و از همکاری مدیران این شبکه‌ها در اقدامات خود بهره‌مند هستند تا جایی که یکی از همین شبکه‌ها وسیله‌ای برای وصل پناهجویان به این کلیسا شده است.

برخی از همین پناهندگان برای قبولی در درخواست خود مجبورند در شبکه ها کار کنند و مدیران این شبکه ها از این اجبار آنها سوءاستفاده می‌کنند.

یکی از همین افراد که سابقه  حضور چندساله در این شبکه‌ها را دارد و بر سر اختلاف با مدیر این شبکه از آنجا اخراج شد اقدام به افشاگری علیه مدیران شبکه‌های مسیحی کرد و اعلام کرد تجارت در شبکه آنقدر زیاد شده که برای حضور در آنجا باید به مدیریت پول می‌دادیم وگرنه درخواستمان رد می‌شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی