رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهبر مسیحیان پاکستان گفت: جوانان مسیحی در پاکستان با نذری دادن به عزاداران حسینی و شرکت در مراسم محرم، امام حسین(ع) را الگوی خود قرار داده‌اند.

به گزارش رهپویان هدایت: «جی سالک» رهبر اقلیت مسیحی در پاکستان در اسلام‌آباد، اظهار داشت: حضرت عیسی(ع) و امام حسین (ع) فداکاری زیادی برای نجات و هدایت انسان‌ها انجام دادند.

وی افزود: حضرت عیسی(ع) تنها به صلیب کشیده شد اما امام حسین (ع) خود و خانواده‌اش را برای نجات بشریت فدا کرد.سالک تأکید کرد: امام حسین (ع) به همه آموخت که نباید در برابر ظلم سکوت کرد و پیروان باطل هر قدر هم که نیرومند باشند نمی‌توانند در مقابل فریاد عدالت خواهی انسان‌های آزاده مقاومت کنند.

جی سالک تصریح کرد: جوانان مسیحی در پاکستان با نذری دادن به عزاداران حسینی و شرکت در مراسم محرم امام حسین را الگوی خود قرار داده‌اند.وی افزود: افتخار می‌کنم که مسیحیان نه تنها از یزید پیروی نکردند بلکه برای حمایت از اهل بیت پیامبر به مخالفت با وی پرداختند.

رهبر مسیحیان پاکستان گفت: نماینده روم که مسیحی بود به مخالفت با یزید پرداخت و خواستار پایان دادن به ظلم و ستم علیه خانواده امام حسین(ع) شد.جی سالک ادامه داد: تا این جهان باقی است امام حسین (ع) سرور آزادگان جهان هستند و ما مسیحیان افتخار می‌کنیم که از یزید پیروی نمی‌کنیم و حسینی هستیم.

وی افزود: زمانی که حضرت عیسی (ع) دوباره ظهور کند امام حسین (ع) با ایشان خواهد بود و در آن زمان ما مسیحیان افتخار خواهیم کرد که از ایشان پیروی کردیم.سالک تأکید کرد: امام حسین (ع) فقط متعلق به مسلمانان نیستند با اطمینان می‌گویم که اگر ما مسیحیان در حادثه کربلا حضور داشتیم به همراه ایشان با لشکر یزید می‌جنگیدیم.

وی افزود: آرامشی که بعد از عزاداری امام حسین (ع) به دست می‌آید مانند مراسم روز یکشنبه در کلیسا و حتی به مراتب از آن بیشتر است.رهبر مسیحیان پاکستان اظهار داشت: هر سال به یاد شهدای کربلا در اسلام‌آباد نذری تقسیم می‌کنم و امیدوارم امام حسین (ع) قبول کند.

وی افزود: زمانی خواهد رسید که همه دنیا به حسینی بودن افتخار خواهد کرد و جبهه باطل سرنگون خواهد شد در آن زمان ما مسیحیان هم در صف طرفداران امام حسین (ع) قرار خواهیم گرفت./فارس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی