رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه مهر ۱۱ ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ق.ظ

مسیحی که این‌ها می‌گویند نجات نمی‌دهد!

بررسی اوضاع و احوال کلیساهای فارسی زبان نشان می‌دهد [حضرت] مسیحی که در این کلیساها وجود دارد و تعلیم داده می‌شود نه تنها نمی‌تواند هیچ کس را نجات بدهد بلکه حتی بستر ساز انجام گناه است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت

کافی است نگاهی کوتاه به صحبت‌های افرادی داشته باشیم که فریب فرقه مسیحیت صهیونیستی را خورده و با در باغ سبز نشان دادن اسیر این فرقه شده و نه راه پس دارند و نه راه پیش؛ تا متوجه شویم در بازار مکاره کلیساهای فارسی زبان چه می‌گذرد.

برخی از این افراد در نوشته‌هایشان از حقایقی پرده بر‌میدارند که حرمت قلم اجازه باز نشر آن‌ها را نمی‌دهد و تنها میتوان به بازگویی بخش کوتاهی از آن‌ها پرداخت؛ هر چند در همین مختصر کلام هم عمق فاجعه به خوبی پیداست.

از جمله یکی از فریب خوردگان فرقه که برای رسیدن به خواهش‌های نفسانی خود به آن‌ها پیوسته رسما اعلام کرده که به خانه کشیش کلیسا رفت و آمد دارد و با دختر او چندین بار ارتباط نامشروع برقرار کرده است.

دیگری که در کلیسایی در ماساچوست عضویت دارد از دزدی‌هایش سخن گفته و نوشته است: می رفتم خونه ایمانداران که من را به عنوان یک دوست ایماندار قبول داشتند و از خونشون دزدی می کردم.

یکی دیگر از فریب خوردگان همین فرقه می‌نویسد: من سینا هستم من یک دزد هستم ولی با ایمان به عیسی مسیح برای مدتی این کار رو ترک کردم ولی دوباره در اسارت این گناه افتادم و علاوه بر اینکه از صندوق کلیسا دزدی می کردم به زنان و دختران کلیسا هم با دید ... نگاه می کردم.

بر اساس این گزارش رفتارهای زننده‌ای که از این افراد سر زده نشان می‌دهد حضور در کلیسا نه تنها آن‌ها را نجات نداده و نتوانسته تغییری در رفتار آن‌ها به وجود بیاورد بلکه موجب گرفتاری بیشتر آن‌ها در گناهان مختلفی شده است.

به نظر می‌رسد این موضوع به اوضاع نابسامان و هرج و مرج رایج در کلیساهای ایرانی باز می‌گردد و اینکه اصولا این دست افراد تنها برای رسیدن به هدف خود یعنی قبولی پناهندگی سر از کلیساها درمی‌آورند و اعتقادی به این فرقه و تعلیماتش ندارند.

مسئله‌ای که حتی رسانه‌های تبشیری نیز مجبور شدند به آن اعتراف کنند و در گزارش‌های مفصلی از تغییر شکلی و ابزاری باور از سوی پناهندگان و ساکنین خارج از کشور سخن گفته‌اند.

در یکی از این گزارش‌ها نویسنده که مشاهده‌های عینی خود در کشور ترکیه نوشته ، از آن به‌عنوان "حقیقت تلخ" یاد کرده و مسیحیتِ رایج آنجا را "نه برای ایمان، بلکه به‌عنوان کیسِ پناهندگی" نام‌گذاری می‌کند.

‌در بخشی از این گزارش-که برای نامیدن آن باید از عنوان "نشتی فرقه مسیحیت صهیونیستی" استفاده کرد-، به حواشی موجود در کلیساهای فارسی‌زبان اشاره شده که به نظر می‌رسد مواردی مانند: "فروش تعمیدنامه"، "اختلاف‌ها"، "تبعیض‌ها" و ... مد نظر تهیه کننده بوده است.

گفتنی است این موضوع مورد اعتراض بسیاری از مبلغین فرقه مسیحیت صهیونیستی نیز قرار گرفته است. کانون اصلی اعتراض این بود که افرادی صرفا برای رسیدن به مطامع دنیوی و اقتصادی، خود را مسیحی معرفی کرده و هیچ اعتقادی نه تنها به مسیحیت، بلکه به هیچ دینی ندارند.

نمونه‌های بسیاری از افراد بی‌دین که خود را در زیر نقاب مسیحیت پنهان کرده‌اند، وجود دارد. آنها کسانی هستند که پس از به دست آوردن موقعیت‌ها و آمالی که در ذهن خود پرورانده‌اند، بیشترین اهانت‌ها را به حضرت عیسی مسیح(ع) نیز روا می‌دارند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی