رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

یکی از وب سایت های فرقه مسیحیت صهیونیستی که از ابتدای نسل کشی در میانمار سکوت اختیار کرده بود به یکباره به حرف آمده و به بهانه عدم شرکت خلیفه گری ارامنه در نشست میانمارصحبت از حقوق بشر می‌کند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان با توجه به خصومت دولت میانمار با مسلمانان روهینگیایی ضمن ارسال نامه ای اعلام کرد که بدلیل خشونت اعمال شده از سوی دولت میانمار علیه اقلیت مسلمانان روهینگیایی درر مراسم ویژه شصتمین سالگرد تأسیس شورای کلیساهای آسیایی شرکت نخواهد کرد.

این اقدام خلیفه گری ارامنه موجب خشم یکی از وب سایت های فرقه مسیحیت صهیونیستی شده تا جایی که این وب سایت عنوان کرده اگر خلیفه گری ارامنه در این نشست شرکت می‌کرد می‌توانست از فضای موجود برای کاهش جنایات دولت میانمار استفاده کند.؟؟

خبر منتشر شده در  رسانه تبشیری

سئوال این جاست دولتی که هر گونه پادرمیانی بین المللی را رد کرده و همچنان به نسل کشی و جنایات خود علیه مسلمانان ادامه می‌دهد چگونه سخن خلیفه گری را پذیرفته و یا اصلا شرکت ایشان در این نشست چه تاثیری می‌توانست بر بهبود اوضاع داشته باشد.

در حالی که عدم شرکت خلیفه گری ارامنه در این نشست و سمینار مربوط به آن در واقع نشان دهنده وحدت بخش‌های مختلف جامعه ایرانی در برخورد با حقوق انسانی است که در این جنایات کاملا از سوی دولت میانمار و کشورهای اروپایی، آمریکا، نهادهای حقوق بشری و حتی سازمان ملل نادیده گرفته شده است.

اما سخن بر سر این است که چه شده وب سایت و فرقه ای که از ابتدای شروع نسل کشی خاموش بوده‌اند و در تمام این مدت حتی یک خبر هم منتشر نکرده اکنون به سخن آمده و به مسئله میانمار پرداخته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این وب سایت که از هر فرصتی برای حمله به هموطنان مسیحی بهره می‌گیرد و سیاه نمایی در خصوص این بخش از جامعه ایران را، در خلال فعالیت های خبری خود به عنوان یک اصل پیاده سازی می‌کند این خبر را هم با رویکرد هجمه به ارامنه کشور منتشر کرده است.

در واقع مدیران و مسئولین آن که به شکلی مستقیم از اردوگاه صلیبی خط فکری و خبری خود را دریافت کرده و همواره در جهت منافع صهیونیسم بین الملل حرکت می‌کنند در انتشار این خبر به دنبال ضربه زدن به وحدت جامعه ایرانی و بیشتر از همه هموطنان مسیحی هستند.

به نظر همزیستی مسالمت آمیز مسلمانان و ارامنه در سایه نظام جمهوری اسلامی خشم مفرط فرقه مسیحیت صهیونیستی را بیش از پیش کرده که اینچنین از دست هموطنان ارامنه مسیحی برآشفته که هجمه به آن‌ها را هدف اصلی خود قرار داده است.

رهبر جنایتکار میانمار همراه با باراک اوباما

گفتنی است علاوه بر هجمه به مسیحیان وب سایت صهیونیستی یاد شده در نگارش خبر نیز به سیاق سایر رسانه‌های صهیونیست وارونه سازی و تحریف را دنبال کرده و تلاش خود را برای سرپوش گذاشتن بر عمق فاجعه به کار بسته است.

تا جایی که از جنایت‌های رخ داده با این تعبیر سخن گفته بودایی‌ها زیر سایه حمایتهای آشکار و نهان دولتی در این کشور با خشونت به روستاهای مسلماننشین میانمار یورش بردند و هزاران نفر از مسلمان روهینگیایی را آواره‏ی مرزهای بنگلادش کردند.

اهدای جایزه صلح نوبل به رهبر جنایتکار بودائیان میانمار

این سانسور خبری در حالی است که نگاهی گذرا و هر چند کوتاه به جنایات میانمار نشان می‌دهد انچه در حق مسلمانان این کشور به وقوع پیوسته به معنای واقعی کلمه نسل کشی بوده و خط بطلانی بر مضحکه‌مدعیان حقوق بشر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی