رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رسانه های مسیحیت تبشیری که کوچک‌ترین حوادث مربوط به ایران و به طور کل جهان اسلام را پوشش می‌دهند در برابر حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی سکوت کرده و حرفی برای گفتن ندارند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت این سکوت در حالی است که اگر اتفاقی مربوط به مسلمین در گوشه و کنار دنیا رخ دهد رسانه‌های تبشیری بلافاصله با هدف تخریب اسلام آن را با جعل و تحریف منتشر می‌کنند.

عظمت راهپیمایی اربعین و حضور اقشار مختلف مردم اعم از مسلمان و مسیحی و غیره اما اینبار هم مانند سال گذشته موجب شده تا رسانه‌های مزبور که دست خود را از تحریف و جعل خالی دیده در قبال این نهضت عظیم دست ها را به نشانه تسلیم بالا برده و سکوت پیشه کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد رسانه‌های مسیحی علی رغم داعیه «حرفه‌ای‌گری» در بین اخبار خود به خلق این حماسه اشاره‌ای نکردند و اخباری که در فضای مجازی منتشر شد عمدتا مربوط به رسانه‌های داخلی ایران و یا برخی از رسانه‌های مستقل دردنیا و به ویژه کشورهای منطقه بود.

بر اساس این گزارش سکوت معنادار تبشیری‌ها در برابر اربعین حسینی و  سعی آنها در نادیده انگاشتن این مراسم در واقع نشان دهنده شکست و تسلیم مطلق آن‌ها در مقابل فرهنگ حسینی است که عاشقان بسیاری را هر ساله از اقصی نقاط جهان در یسک مسیر با مقصد مشخص گرد هم می‌آورد.

گفتنی است اگرچه رسانه‌های کوچک تبشیری تلاش در نادیده انگاشتن اربعین دارند اما غول‌های رسانه‌ای چون هافینگتون پست مراسم اربعین را این گونه پوشش داده و می‌نویسد: "بیش از 20 میلیون زائر با سنین مختلف از سراسر جهان بدون همراه داشتن ابتدائی‌ترین لوازم سفر برای زیارت امام حسین علیه السلام و برادرش عباس پیاده‌‌روی می‌کنند، در بزرگ‌ترین گردهم‌آیی جهان، این پیاده‌روی دوهفته به طول می‌انجامد."

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی