رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه آبان ۲۳ ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ق.ظ

پدرخوانده الگوی جدید فرقه مسیحیت صهیونیستی

بررسی ساختار کلیساهای تبشیری نشان می‌دهد این کلیساها امروزه از الگوی باندهای مافیایی پیروی کرده و تشکیلات آنها در یک خانواده خلاصه می‌شود.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت پدیده جدیدی موسوم به کلیسای خانوادگی به معنای تشکیل کلیساهای جدید که امور آن در دست یک خانواده قرار دارد تحریف جدیدی است که فرقه مسیحیت تبشیری آن را به بدنه مسیحیت وارد کرده است.

نکته اینجاست که این کلیساها توسط عناصری به وجود می‌آید که پیش از این سابقه اقدامات مجرمانه در داخل کشور داشته و پس از متواری شدن با استفاده از کلیساسازی به دنبال سوء استفاده از پناهندگان هستند.

مطالب منتشر شده در فضای مجازی موید این مطلب است که فرقه برای مقابله با مخالفت‌ها، این شیوه را بر گزیده تا هر گونه صدای مخالفی را بلافاصله خاموش کند و به این ترتیب مانع افشای ماهیت مسیحیت تبشیری شود.

بر اساس این گزارش با همه اقداماتی که در این خصوص انجام شده اما بازهم هستند کسانی که به این تحریف جدید  اعتراض داشته و از هر فضایی برای اعلام نارضایتی خود بهره می‌گیرند.

اخیرا فردی با انتشار مطلبی در این خصوص نوشته است: کلیسایی در ترکیه رو میشناسم که فامیل بازی توش اوج میزنه طرف خودش شبان کلیساست دخترش و دامادش مسئول مالی و زنش مسئول بانوان...

وی ادامه داده است که این کلیسا زیر نظر سازمان ایلام کار می‌کند و این سازمان که یکی از فعال‌ترین موسسه‌ها در تجهیز کلیساهای غیر قانونی است به دنبال این است با این کلیساسازی‌ها اعتراضات به عملکرد فرقه را از بین ببرد.

در همین راستا فردی ضمن تایید گفته های مزبور می‌نویسد: یه دوستی دارم که الان آمریکاست یه روز به من گفت این کلیسای گدیک پاشا مثل لاشه ای است که توی بیابون افتاده و هر لاشخوری به نسبت زورش سهمشو میکنه خودش مسئول تمیزکاری بود و به تمسخر میگفت تنها شغلی توی این کلیساست که امنیت شغلیش تضمینه و کسی زیرآبتو نمیزنه چون چیزی که گیرش میاد چندتا توالت ان گرفته است. تازه شما میخوای به کی شکایت کنی خود سامسونت رئیس دزداست ههههه

یکی از اعضای فرقه مسئولین این کلیساها را شیاد خطاب کرده و معتقد است: اینها همه شیاد هستند. مهم نیست چه مذهب و مرامی داشته باشند. در ضمن بسیاری ازاین افراد از سوی قدرتمندان ساپورت می شوند. شبکه های تلویزیونی براشون زده میشه. وهمه ی اینها برای اینه که دکان شیادی و ارتزاق نجومی واسه برخی افراد پیوسته باز بمونه.

دیگری از آلمان و کلیساهای جدید آنجا نوشته و می‌گوید: متاسفانه توی شهر هانوفر آلمان هم همینطوری هست خودش شبان خانمش مسئول خانما و دخترش هم موسیقی و کارهای دیگر رو به عهده گرفته است. هیچ کس هم جرات مخالفت نداره...

در این میان یکی از اعضای همین فرقه به نکته‌ای جالب اشاره کرده و در خصوص کلیساسازی می‌نویسد:   فعلا باید ترسید جیبت خالی نکنن.به اسم رهبر کلیسا ووو..

این نظرات تنها بخشی از اعتراض‌ها به کلیساهای مافیایی است که در حال ساخته شدن است و هدف آن سوء استفاده از ایرانیان و دیگر فارسی زبان‌ها  است.

گفتنی است انجمن رهپویان هدایت پیش از این نیز به شیوه‌های جدید فرقه مسیحیت تبشیری برای کلاه‌برادری از پناهندگان پرداخته و این افشاگری ها حملاتی از سوی سرسپردگان فرقه و مسئولین همین دست کلیساهای جعلی را به دنبال داشت و بارها تلاش شده تا وبلاگ رهپویان هدایت از دسترس کاربران خارج شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی